vragen over levering bij Bike-components.de?

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
cousin boneless
vragen over levering bij Bike-components.de?

Bericht door cousin boneless » za aug 16, 2008 1:57 pm

Hallo, Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb onlangs voor mijn Roco een Einbaubuchsenset gekocht, alleen bleek bij levering dat er slechts 1 setje in de verpakking zat. Ik heb voordat ik het besteld heb telefonisch contact gehad waarbij mij verteld werd dat er twee setjes in de verpakking zaten wat overeenkomt met hoe ik het op hun website lees.

Mijn vraag aan jullie, wat verwacht je te ontvangen op basis van dit artikel op hun webpagina:
http://bike-components.de/catalog/Einb ... 6+mm+Roco

Ik vraag het me af omdat ik verzuimd heb (maarja wie denkt daar op dat moment aan :? ) om de naam van de medewerker te vragen en op te schrijven. Ik ging er dan ook vanuit correcte informatie te krijgen.

Ik heb een mail gestuurd en verteld dat de levering niet compleet was, in het mailtje terug schreven ze het volgende: "The "Einbaubuchsenset" contains only one set which means one left and one right and not both for front and back. Therfore everything is correct."

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik in de busset een linker of rechterkant moet zien, het is een busje met twee ringen.. Afbeelding

Heb ik niet goed gelezen of heb tref ik hier een oosterbuur die zich er makkelijk van af wil doen?

p.s.
Ik heb in het verleden vaker besteld zonder problemen.
Laatst gewijzigd door cousin boneless op za aug 16, 2008 2:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"place nifty remark here"

Chmod

Bericht door Chmod » za aug 16, 2008 2:27 pm

vermits voor en achter zelden dezelfe is, zou ik er vanuitgaan dat de levering correct was.

cousin boneless

Bericht door cousin boneless » za aug 16, 2008 2:42 pm

Chmod schreef:vermits voor en achter zelden dezelfe is, zou ik er vanuitgaan dat de levering correct was.
Ja voor en achter is dezelfde maat, maar ik kreeg zojuist opnieuw reactie van bikecomponents waarin ze hetzelfde zeggen (voor en achterzijde zelden de zelfde maat) dus ga ik er maar vanuit dat ik zelf beter had moeten weten. Ze geven wel aan dit op de website aan te passen.

Ik kreeg alleen argwaan door dat domme links rechts verhaal.

Ik verander de topictitel nog even, dan mag deze in princiepe weer op slot.
"place nifty remark here"

Plaats reactie