ouwe zakken komen buiten!
Moderator:Beheerders
misschien hier meer succes
20 september Bad Wildbad
dus iedereen, kom uit jullie rusthuis, een weekendje naar t kuuroord zal goed doen!
20 september Bad Wildbad
dus iedereen, kom uit jullie rusthuis, een weekendje naar t kuuroord zal goed doen!
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Jumps: liggen allemaal gewoon zoals altijd. ik hoop alleen dat de jupiler bocht in de race blijft. Stenige stukken rechtdoor zijn er al genoeg.
Ze hebben inderdaad hier en daar wat zand bijgegooid. Valt eigenlijk niet op, beneden denk je gewoon, "huh, was Bad niet woester?"
Vraag is maar wat daar na de trainingen van overblijft.
Vreemd trouwens dat er erg weinig snelle jongens waren. Er vallen UCI punten te verdienen, dus je verwacht wel beetje drukker, maar er was bijna niemand aan het trainen.
Ze hebben inderdaad hier en daar wat zand bijgegooid. Valt eigenlijk niet op, beneden denk je gewoon, "huh, was Bad niet woester?"
Vraag is maar wat daar na de trainingen van overblijft.
Vreemd trouwens dat er erg weinig snelle jongens waren. Er vallen UCI punten te verdienen, dus je verwacht wel beetje drukker, maar er was bijna niemand aan het trainen.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
ah Sectie nr dertien, AKA het spookstuk. nee dat ligt er gewoon identiek bij.Djamgils schreef:het stuk na dat plateau waar je vanaf dropt best ver op het eind. Daar ga je met best wat snelheid over de weg en dan heb je wat kleine dropjes, dat hebben ze hoop ik niet vlak gemaakt?
Ik schrok toch steeds weer van al die stenen als ik in bad wildbad aankwam.
Dus ofwel slikken en lijden, of de bultjes per 2 springen en hopen dat de kaboutertjes niet ineens je voorwiel plotseling wegtrekken.
- cHoc
25/26 Okt?? dat zou wel leuk zijn om samen weer eens T te doen. ik plan em in dat weekend. *brings back memorys van vroeger, lang geleden*
Was er van de zomer ook langs geweest, maar niet gereden, de huidige eigenaar doet niks aan de baan, er was verder ook niemand die er reed, leek me toen niet gezellig er te blijven.

Was er van de zomer ook langs geweest, maar niet gereden, de huidige eigenaar doet niks aan de baan, er was verder ook niemand die er reed, leek me toen niet gezellig er te blijven.
shoot me again, I ain't dead yet
Kijk, Martin was er een week tevoren en vertelde t voorbije weekend dat
- todtnau er supergoed bij ligt
- felix er weg is
- laatste W.E. van oktober het een EndOfSeason is. Ik wil nog wel es checken of dat effectief dan op 25/10 is. Je weet nooit met die duitsers.
Iedereen trekt zijn conclusies maar ik heb er wel belachelijk veel goesting in.
- todtnau er supergoed bij ligt
- felix er weg is
- laatste W.E. van oktober het een EndOfSeason is. Ik wil nog wel es checken of dat effectief dan op 25/10 is. Je weet nooit met die duitsers.
Iedereen trekt zijn conclusies maar ik heb er wel belachelijk veel goesting in.
- cHoc
Het was ook meer dat ik er als enigste was toen, dat ik er niet gefietst heb, das gewoonweg niet bepaald gezellig, in Metabief waren er veel meer mensen aan het bike, das een stuk gezelliger, ik had eigenlijks verwacht dat er ook wel wat mensen in T zouden zijn, anders was ik er wel blijven fietsen.
Maar als de baan er super bij ligt, is dat alleen maar meer reden voor mij om mee te gaan.
De website geeft hetzelfde aan: Saisonabschluss 2008 ist das Wochenende vom 24 bis 26. Oktober, of had je het daar ook vandaan ??
blijkbaar word de website wel onderhouden.
Maandag dus direct vrij vragen op´t werk.
Maar als de baan er super bij ligt, is dat alleen maar meer reden voor mij om mee te gaan.
De website geeft hetzelfde aan: Saisonabschluss 2008 ist das Wochenende vom 24 bis 26. Oktober, of had je het daar ook vandaan ??
blijkbaar word de website wel onderhouden.
Maandag dus direct vrij vragen op´t werk.
still in voor Todtnau!
nog een beetje afwachten of we wat volk bijeen getrommeld krijgen.
Of liggen TOEVALLIG al die 96 paginas show your freeride DH fietsen allemaal nét dit weekend in panne met een los schroefje ergens?
Of liggen TOEVALLIG al die 96 paginas show your freeride DH fietsen allemaal nét dit weekend in panne met een los schroefje ergens?
maar ja, ik kan niet mee gaan anders wordt mijn bike vuil. is niet goed voor op de fotoDe Jean schreef:still in voor Todtnau!
Of van de 96 paginas vinden TOEVALLIG 95,5 het niet de moeite waard om voor T 8 uur heen en 8 uur terug te tuffenDe Jean schreef:still in voor Todtnau!

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
- cHoc
8 uur?? dan rijden ze niet snel genoegDESL schreef:Of van de 96 paginas vinden TOEVALLIG 95,5 het niet de moeite waard om voor T 8 uur heen en 8 uur terug te tuffenDe Jean schreef:still in voor Todtnau!

moet zelf uit Zwolle komen met een micra.....
- Pieter en zijn V10