DP @ toertochten; 11 Bergen Apeldoorn
Moderator:Beheerders
Wie o wie?
Aanstaande zondag de 23e te Apeldoorn.
1. Akwa
2. Dader
3. Pottser
Aanstaande zondag de 23e te Apeldoorn.
1. Akwa
2. Dader
3. Pottser
- didadunlop
Re: DP @ toertochten; 11 Bergen Apeldoorn
Heb em even verplaatst naar meetings, daar issie meer op zijn plek.
1. Akwa
2. Dader
3. Pottser
4. Steelboy (afhankelijk van weer)
1. Akwa
2. Dader
3. Pottser
1. Akwa
2. Dader
3. Pottser
5. DeKerf's (zie Steelboy)
2. Dader
3. Pottser
1. Akwa
2. Dader
3. Pottser
6. Jaap
2. Dader
3. Pottser
6. Jaap
Gelukkig zijn de langetermijnsvoorspellingen van de bewuste instantie niet altijd even betrouwbaar....
http://www.nu.nl/news/1844200/10/KNMI_h ... neeuw.html
http://www.nu.nl/news/1844200/10/KNMI_h ... neeuw.html
- didadunlop
- didadunlop
Het is nu 12:15 in de middag. Ik ben net terug van Langenboom. modder, wel glad en sneeuw.
Tocht onnoemelijk saai. Alleen de laatste 7 Km waren aangenaam. En toen had ik al zoiets van BAH!!
Willem:n Denk aan Grave alleen dan nog erger..
Tocht onnoemelijk saai. Alleen de laatste 7 Km waren aangenaam. En toen had ik al zoiets van BAH!!
Willem:n Denk aan Grave alleen dan nog erger..

Laatst gewijzigd door didadunlop op zo nov 23, 2008 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Heel DP was.....niet aanwezig...ik wel. Rustig begonnen, Diesel-verzet en daar aan het eind enorme lol van gehad. Gearies sneuvelden bij bosjes, iets met "het is zwaar" of "mijn versnellingen doen het niet meer" en meer van die klachten.
Begin

Op de lange 55km lus heel weinig volk en lekker rustig gereden, daarna kwamen de 40km rijders erbij en werd het een blubber bad. Jammer.
Eind

Daarna ging het snel bergafwaarts; ik had mijn lampen aan laten staan. Accu leeg. Opladen met vriendelijke Citroen-rijder. Alleen heeft Citroen geen rood (+) op de accu, maar groen en zwart. Zwart was dus plus...maar toen waren mijn kabels af gesmolten. Zijn kabels gebruikt en gestart maar on-board computer was gereset. Alle instellingen pleite. Radio vraagt een code (??) en dus in stilte naar huis gereden.
Rest van de foto's : http://picasaweb.google.com/SportPrent/08112311Bergen
Begin

Op de lange 55km lus heel weinig volk en lekker rustig gereden, daarna kwamen de 40km rijders erbij en werd het een blubber bad. Jammer.
Eind

Daarna ging het snel bergafwaarts; ik had mijn lampen aan laten staan. Accu leeg. Opladen met vriendelijke Citroen-rijder. Alleen heeft Citroen geen rood (+) op de accu, maar groen en zwart. Zwart was dus plus...maar toen waren mijn kabels af gesmolten. Zijn kabels gebruikt en gestart maar on-board computer was gereset. Alle instellingen pleite. Radio vraagt een code (??) en dus in stilte naar huis gereden.
Rest van de foto's : http://picasaweb.google.com/SportPrent/08112311Bergen
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Stoer gedaan mannen. W12 weet weer wat hij van Sint Nicolaas moet vragen.

Ik vond het vandaag vooral weer om te gaan hardlopen. Volgende week weer een toertochtje en vandaag op de vaste route van Amerongen bikers verteld over de boswerkdag van januari as. Soms voelt een mens zich een apostel.
Lees mijn sig

Ik vond het vandaag vooral weer om te gaan hardlopen. Volgende week weer een toertochtje en vandaag op de vaste route van Amerongen bikers verteld over de boswerkdag van januari as. Soms voelt een mens zich een apostel.
Lees mijn sig

Humps are for camels
- didadunlop
Hier idem....
Jullie hadden lekker veel sneeuw. Hier was het een stuk minder. Maar wel evenveel modder. Bah Bah..
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.