DP@Toertochten: 7 December 20e Pedaleurscoss
Moderator:Beheerders
`k ga over fietsen lullen www.bikesandcoffee.net
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
jij bent 1 van de uitverkoreneott schreef:`k ga over fietsen lullen www.bikesandcoffee.net

MarinTi schreef:jij bent 1 van de uitverkoreneott schreef:`k ga over fietsen lullen www.bikesandcoffee.net

If you're a gangster... what are you doing in show business?
- didadunlop
- didadunlop
Jah Boekel was goed. Ik had het idee dat het weer een kanaaltocht zou worden. Maar nee, genoeg singletrack en bochtenwerk. lekker eindje wezen rausen.
Mooi dat op de stukkies asfalt de gearies weer de grootblad toeristen gingen uithangen en je ze dan in het "terrein" met twee vingers in de neus bijhoudt.
Mooi dat op de stukkies asfalt de gearies weer de grootblad toeristen gingen uithangen en je ze dan in het "terrein" met twee vingers in de neus bijhoudt.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Was het weer erp-kanaalracen-crossbaan-boekel?didadunlop schreef:Jah Boekel was goed. Ik had het idee dat het weer een kanaaltocht zou worden. Maar nee, genoeg singletrack en bochtenwerk. lekker eindje wezen rausen.
- didadunlop