Fixed Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
-
Ah! Een NB kenner
De Pinarello wordt een fixed, maar wel mooi in klassieke stijl. Zilveren naven, zilveren low profile velgen, Cinelli stuurpen en bocht en Schwalbe lugano bandjes met beige zijwand. Voor de rest zoveel mogelijk chroom en blank alu.
Bovendien zal ik 'm niet verminken met slijptol of vijl. Wie weet vind ik ooit een mooie Campa groep, kan ik 'm altijd nog eens ombouwen tot klassieke racer.
Maar voorlopig heb ik voor de lange toertochten en het betere klimwerk nog een alu Stevens Aspin.
EDIT: Hey Peerke! Jij ook hier? Oja natuurlijk, jij bent van de dirt bikes. Tot gauw, en nogmaals bedankt voor die tip!

De Pinarello wordt een fixed, maar wel mooi in klassieke stijl. Zilveren naven, zilveren low profile velgen, Cinelli stuurpen en bocht en Schwalbe lugano bandjes met beige zijwand. Voor de rest zoveel mogelijk chroom en blank alu.
Bovendien zal ik 'm niet verminken met slijptol of vijl. Wie weet vind ik ooit een mooie Campa groep, kan ik 'm altijd nog eens ombouwen tot klassieke racer.
Maar voorlopig heb ik voor de lange toertochten en het betere klimwerk nog een alu Stevens Aspin.
EDIT: Hey Peerke! Jij ook hier? Oja natuurlijk, jij bent van de dirt bikes. Tot gauw, en nogmaals bedankt voor die tip!
-
- sunaj-janus
- Contacteer:
Voilà ! U vraagt, wij draaienShame schreef:Ahhh, cock-tease!! Post dan het hele frame!!

JepTjeu81 schreef:Moederkoeker, die heb je Mammoet vandaan gehaald, of niet?

zou wel leuk staan met rode velgen, of één rode en één gele.
Thanx, het is een on-one mungo bar (moustache bar)dré schreef:wat voor stuur op de pink peugeot?
Ziet er leuk uit!
- sunaj-janus
- Contacteer:
Serieus twee weken geleden dat frame zien hangen. Ik zou 'm met zilverkleurige of zwarte wielen opbouwen. Niet rood en geel, dan wordt het echt een soort bananen-brandweerwagen...
Hey, kom 's langs op vrijdag bij plein 1940, als je toch in Rotterdam woont!
Hey, kom 's langs op vrijdag bij plein 1940, als je toch in Rotterdam woont!
koekie schreef:JepTjeu81 schreef:Moederkoeker, die heb je Mammoet vandaan gehaald, of niet?de kleuren zijn niet helemaal mijn smaak, maar ik geef het een kans.
zou wel leuk staan met rode velgen, of één rode en één gele.
Re: Fixie bij het Tunneltje is inderdaad van mij
ha, die fiets ken ik! nog een gazelle erbij?paschout schreef:Na jaren flatland bmx te hebben gereden en een passie te hebben voor alles dat met puur fietsen te maken heeft wil ik al een tijd fixed rijden. Deze fixie is het resultaat, met veel dank aan Andy. Spreek me gerust aan als je me ziet rijden, ik vind het leuk om mensen met dezelfde passie te ontmoeten.
Het is een pinarello treviso frame uit '81 met DP18 wielen. Dat remmetje gaat er inderdaad waarschijnlijk af, gebruik hem nooit.
[img]http://gallery.mac.com/p.schouten/10008 ... 79/web.jpg[/img