Shock : Fox Van. rc
Fork: Manitou x-vert DC
Headset: Fsa the Pig pro
Handlebar: Answer Protaper easton
Grip: Intense ODI
Stem: Easton vice dh
Seatpost : Specialized
Saddle: Specialized
Brake: Hayes MAG dh, goodridge leidingen
Front derailleur: XTR m952
Rear derailleur: Shimano XT, wordt vervangen voor XTR m952
Crankset:XTR m952
Shifter: shimano XT, wordt vervangen voor XTR m952
Chain: shimano hg..
Cassette: Shimano hg...
Hubs: Specialized
Spokes: DT
Rims: Alex
Nu helemaal compleet, stickers vandaag afgemaakt.
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuw zadel, namelijk die op de downhill zit (selle italia flite rood), iemand die deze heeft liggen???

Aangezien de orginele stickerset nergens meer verkrijgbaar is, heb ik besloten deze zelf te gaan maken. Na een 5 tal dagen passen, meten en nog eens meten, knippen, plakken en nog eens plakken

Dit is de XC stand/versie bijna klaar, de (4 cross) stand komen nog foto's van met de MRP..

Update: 10 maart 2009
Ben begonnen met de opbouw hier enkele foto's alvast:

Update: 4 maart 2009
De Betd parts zijn vandaag binnen gekomen en kan nu eindelijk beginnen met het frame weer terug in elkaar te zetten.

Update: 12 februari 2009
Ik heb het frame net opgehaald van de poedercoater en het ziet er netjes uit allemaal.
Hier enkele foto's. Wacht nu nog op een CRC bestelling die is al onderweg en dan moet ik alleen nog de BETD upgrade bestellen (lagerkit) en (link). Sorry voor de crappy kwaliteit, goede foto's volgen als die helemaal in elkaar zit.

Update: 13 januari 2009
frame is terug van de ontlakker en kan nu door naar de poedercoater

En omdat de oldschool brake mount niet meer te vinden is, heb ik besloten om er zelf maar 1 te maken, zie hier het resultaat van het eerste model. All made by hand...
ik ga hem nog een keer maken op de freesmachine, zodat die uit 1 geheel is.

Hier alvast een voorproefje, het frame is al klaar om naar de ontlakker te gaan en daarna te voorzien van een nieuwe witte poedercoat / naklak laag.

Hier is de fiets op gebaseerd;