Bergrace Oosterbeek
Moderators:JJ, Beheerders
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klote man, beterschap, weer...
Vandaag was zwaar, ook al reed ik niet als eerder genoemde bikkels de 150 maar de 75. 3 rondjes rijden was dat voor ons, eigenlijk heb ik gewoon uitgereden en verder nergens naar gekeken. Het was te zwaar om ook maar iets meer te willen dan uitrijden voor mij.
Met alle verdeelde deelnames een beetje raar komen en gaan van singlespeeders, maar toch nog even gezellig kunnen nakletsen. Heb de DP meiden onderweg ook nog even kunnen aanmoedigen dus al met al een geslaagde wedstrijd
En nu ben ik benieuwd naar de fotoos, de ene (leerling) hof fotograaf had een etentje in het buitenland (of in ieder geval aan de andere kant van de rivieren) dus mijn hoop is gevestigd op 1 van de vele andere plaatjes schieters !!
JJ
Vandaag was zwaar, ook al reed ik niet als eerder genoemde bikkels de 150 maar de 75. 3 rondjes rijden was dat voor ons, eigenlijk heb ik gewoon uitgereden en verder nergens naar gekeken. Het was te zwaar om ook maar iets meer te willen dan uitrijden voor mij.
Met alle verdeelde deelnames een beetje raar komen en gaan van singlespeeders, maar toch nog even gezellig kunnen nakletsen. Heb de DP meiden onderweg ook nog even kunnen aanmoedigen dus al met al een geslaagde wedstrijd

En nu ben ik benieuwd naar de fotoos, de ene (leerling) hof fotograaf had een etentje in het buitenland (of in ieder geval aan de andere kant van de rivieren) dus mijn hoop is gevestigd op 1 van de vele andere plaatjes schieters !!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
De uitlag van de 150:
1: Keywee
2: Van den Mountainh
3: Kajhpc
4: Pottser
5: Willem12
6: Dader (DNF op 4 ronden)
7: Akwa (DNF op 3 ronden)
Bovenstaande allemaal volgens mijn beste bijhoudkunsten. Je kan er geen rechten aan ontlenen.
Ik was voor het einde van de 75 weg dus helaas niet kunnen nakletsen. Was het zwaar?
Bovenstaande allemaal volgens mijn beste bijhoudkunsten. Je kan er geen rechten aan ontlenen.
Ik was voor het einde van de 75 weg dus helaas niet kunnen nakletsen. Was het zwaar?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
3 rondejes is wel heer erg optimistisch, volgens mijn eigen telling heb ik er maar 2 gehad. De maag is tot rust gekomen, waarschijnlijk op de heenweg in de auto teveel sportdrank tot mij genomen.
Maar nu begint de rug en de schouder op te spelen na mijn mooie rol bij de drop-off.
Ben benieuwd hoeveel pijn ik morgen ochtend heb.
Mooi parcours, maar door het benauwde weer toch wel erg zwaar.
Tot op heden geen last van mijn artritis psoriatica, dus besloten om in de vakantie de Erzgebirge Bike Marathon te rijden , 70 km.
Maar nu begint de rug en de schouder op te spelen na mijn mooie rol bij de drop-off.
Ben benieuwd hoeveel pijn ik morgen ochtend heb.
Mooi parcours, maar door het benauwde weer toch wel erg zwaar.
Tot op heden geen last van mijn artritis psoriatica, dus besloten om in de vakantie de Erzgebirge Bike Marathon te rijden , 70 km.

Ik kwam net aan toen je ging, zag je in de verte verdwijnen naar Uden. Hoe was het camperen?didadunlop schreef:De uitlag van de 150:
Na jou heb ik het aanmoedigen? waar genomen, ik ben diegen die langs het parcour stond met de opmerkingen voor de singlespeeders

Volgende keer alemaal maar eens dezelfde afstand en dan naborrelen tot Burgersdijk ons wegstuurt

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- didadunlop
[quote="ott"
Ik kwam net aan toen je ging, zag je in de verte verdwijnen naar Uden. Hoe was het camperen?
Na jou heb ik het aanmoedigen? waar genomen, ik ben diegen die langs het parcour stond met de opmerkingen voor de singlespeeders
"Tandje erbij" en "je moet schakelen" waren mij favorieten.
Volgende keer alemaal maar eens dezelfde afstand en dan naborrelen tot Burgersdijk ons wegstuurt
[/quote]
Goed plan voor de volgende..
Kamperen was relaxt. We zaten ten noorden van de Harskamp richting radio Kootwijk/Nieuw Millingen.

Keywee heeft nog wat foto's van zijn bivi en een foto van mij als ik erin lig. Volgende keer wel een maatje grotere tarp. Dit was echt minimaal.
Ik kwam net aan toen je ging, zag je in de verte verdwijnen naar Uden. Hoe was het camperen?

Goed plan voor de volgende..

Kamperen was relaxt. We zaten ten noorden van de Harskamp richting radio Kootwijk/Nieuw Millingen.

Keywee heeft nog wat foto's van zijn bivi en een foto van mij als ik erin lig. Volgende keer wel een maatje grotere tarp. Dit was echt minimaal.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Das wel vaag inderdaad! Ik had wat probleempjes met mijn stuur dus duurde het tweede rondje wat langer, ik moet dan 1 van de laatsten geweest zijn die door mocht rijden.
En Staalmans, dat was het plaatje waar ik op zat te wachten.....
JJ
En Staalmans, dat was het plaatje waar ik op zat te wachten.....
JJ
Nou, ik heb het wel naar mijn zin gehad. Ik vond het een prachtige rondje met genoeg klimmen voor mijn dunne beentjes. Straks nog een paar fotos van de camping.
Verder was het weer erg gezellig met al de SSers (+ familie en een aantal gearies) voor, tijdens, en na de race. Tot de volgende keer in Rosendaal.
Verder was het weer erg gezellig met al de SSers (+ familie en een aantal gearies) voor, tijdens, en na de race. Tot de volgende keer in Rosendaal.
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
mss was je Jasper kwijt (weer je crank jasper??), maar ons (Sandro en mij dus) kon je niet kwijt zijn want wij werden door de dames opgejaagd 
JJ

JJ
-
Klopt, Jasper. 'k had op wederom een leuk gevecht gehoopt. Maar dat was deze keer na 500m voorbij
Ik moet meer trainen merk ik, vorig jaar was ik nog, met 1 tand zwaarder, 50e van de 183!
En ik ben niet geklokt. Er is iets mis gegaan met de omschrijving van 105 naar 75 minuten op de vroege zondagmorgen
Hoe is nu, voor in de boeken, de uitslag van de 75minuten singlers? Ik ken nog niet iederéén, maar doe een voorzetje:
? Iemand die ik niet ken, geelachtig shirt?
Ergens rond de 70? Lars
79 Jeroen (deze keer met versnellings, maar in zijn hart een singler. Zo, props terug, bij deze
)
93 Jelle
138 Sandro
DNF Jasper

En ik ben niet geklokt. Er is iets mis gegaan met de omschrijving van 105 naar 75 minuten op de vroege zondagmorgen

Hoe is nu, voor in de boeken, de uitslag van de 75minuten singlers? Ik ken nog niet iederéén, maar doe een voorzetje:
? Iemand die ik niet ken, geelachtig shirt?
Ergens rond de 70? Lars
79 Jeroen (deze keer met versnellings, maar in zijn hart een singler. Zo, props terug, bij deze

93 Jelle
138 Sandro
DNF Jasper