Bergrace Oosterbeek

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » za jun 27, 2009 3:43 pm

neem je je dopjes nog mee, eric? :D

wictor

Bericht door wictor » za jun 27, 2009 4:09 pm

Ik probeer er aan te denken doen.

kajhpc

Bericht door kajhpc » za jun 27, 2009 5:03 pm

Ik rijd morgen 150 minuten met 34/18. We zullen zien,
volgens mij wordt het wel lachen. :thumbsup:

dader

Bericht door dader » za jun 27, 2009 5:28 pm

kajhpc schreef:Ik rijd morgen 150 minuten met 34/18. We zullen zien,
volgens mij wordt het wel lachen. :thumbsup:
Dat denk ik ook!

Het is er ook zeiknat denk ik, dus dubbel zo leuk!

wictor

Bericht door wictor » za jun 27, 2009 5:43 pm

Het grootste deel van het parcours is grind of zandgrond, dus 't watert nog redelijk af. Moet zeggen: 'we' hebben 1:30 aan zondvloedachtige taferelen gehad, en 't regent nog steeds lichtjes na.

lc4

Bericht door lc4 » zo jun 28, 2009 12:19 pm

G@#dverdeg#$$Rdver, heerst het of zo?!
Net als Mateis gisteravond (opnieuw) door m'n rug gegaan. Geen foto's maken dus in Oosterbeek vandaag. Mag al blij zijn als ik morgen bij de baas kan verschijnen...

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » zo jun 28, 2009 6:44 pm

Klote man, beterschap, weer...

Vandaag was zwaar, ook al reed ik niet als eerder genoemde bikkels de 150 maar de 75. 3 rondjes rijden was dat voor ons, eigenlijk heb ik gewoon uitgereden en verder nergens naar gekeken. Het was te zwaar om ook maar iets meer te willen dan uitrijden voor mij.

Met alle verdeelde deelnames een beetje raar komen en gaan van singlespeeders, maar toch nog even gezellig kunnen nakletsen. Heb de DP meiden onderweg ook nog even kunnen aanmoedigen dus al met al een geslaagde wedstrijd :)

En nu ben ik benieuwd naar de fotoos, de ene (leerling) hof fotograaf had een etentje in het buitenland (of in ieder geval aan de andere kant van de rivieren) dus mijn hoop is gevestigd op 1 van de vele andere plaatjes schieters !!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

dader

Bericht door dader » zo jun 28, 2009 7:16 pm

Ik ga voortaan maar weer de 75min. doen. :)
Damn wat vond ik het rondje zwaar, niet eens helemaal uitgereden na 4 rondjes vond ik wel mooi.
Wel een heel erg mooi rondje trouwens!

Op naar Rozendaal!

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo jun 28, 2009 7:31 pm

De uitlag van de 150:

1: Keywee
2: Van den Mountainh
3: Kajhpc
4: Pottser
5: Willem12
6: Dader (DNF op 4 ronden)
7: Akwa (DNF op 3 ronden)

Bovenstaande allemaal volgens mijn beste bijhoudkunsten. Je kan er geen rechten aan ontlenen.

Ik was voor het einde van de 75 weg dus helaas niet kunnen nakletsen. Was het zwaar?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

van den Mountainh

Bericht door van den Mountainh » zo jun 28, 2009 7:46 pm

Bij elk rondje gedacht ik stap af :lol: maar zoals ik al eerder zei "het moet wel pijn doen" en dat deed het. :lol:
Dida bedankt voor uitslagenlijst en de tussenstanden bij elke ronde. Ik moest hellaas weer op tijd thuis zijn :(

Akwa
Contacteer:

Bericht door Akwa » zo jun 28, 2009 8:15 pm

3 rondejes is wel heer erg optimistisch, volgens mijn eigen telling heb ik er maar 2 gehad. De maag is tot rust gekomen, waarschijnlijk op de heenweg in de auto teveel sportdrank tot mij genomen.
Maar nu begint de rug en de schouder op te spelen na mijn mooie rol bij de drop-off.
Ben benieuwd hoeveel pijn ik morgen ochtend heb.

Mooi parcours, maar door het benauwde weer toch wel erg zwaar.

Tot op heden geen last van mijn artritis psoriatica, dus besloten om in de vakantie de Erzgebirge Bike Marathon te rijden , 70 km. :roll:

ott

Bericht door ott » zo jun 28, 2009 8:44 pm

didadunlop schreef:De uitlag van de 150:

1: Keywee
2: Van den Mountainh
3: Kajhpc
4: Pottser
5: Willem12
6: Dader (DNF op 4 ronden)
7: Akwa (DNF op 3 ronden)

Bovenstaande allemaal volgens mijn beste bijhoudkunsten. Je kan er geen rechten aan ontlenen.

Ik was voor het einde van de 75 weg dus helaas niet kunnen nakletsen. Was het zwaar?
Ik kwam net aan toen je ging, zag je in de verte verdwijnen naar Uden. Hoe was het camperen?
Na jou heb ik het aanmoedigen? waar genomen, ik ben diegen die langs het parcour stond met de opmerkingen voor de singlespeeders :lol: "Tandje erbij" en "je moet schakelen" waren mij favorieten.
Volgende keer alemaal maar eens dezelfde afstand en dan naborrelen tot Burgersdijk ons wegstuurt :D
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » zo jun 28, 2009 8:51 pm

ott schreef:[dan naborrelen tot Burgersdijk ons wegstuurt :D
Dan hoop ik er ook weer eens te zijn want dit was nu al de 3-de keer dit jaar dat ik wegens ziekte er niet bij kon zijn. 1-ste keer met rugpijn, deze en vorige keer wegens griep/voedselinfectie/parasiet geveld.

TBB

THES

Bericht door THES » zo jun 28, 2009 8:55 pm

Ik kwam ook nog een singlespeeder tegen bij de 75min. hij kon mij een paar keer voorbij, maar in de laatste ronde ging ik hem definitief voorbij. Vond het wel erg knap op dit zware parcours.

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo jun 28, 2009 9:01 pm

[quote="ott"
Ik kwam net aan toen je ging, zag je in de verte verdwijnen naar Uden. Hoe was het camperen?
Na jou heb ik het aanmoedigen? waar genomen, ik ben diegen die langs het parcour stond met de opmerkingen voor de singlespeeders :lol: "Tandje erbij" en "je moet schakelen" waren mij favorieten.
Volgende keer alemaal maar eens dezelfde afstand en dan naborrelen tot Burgersdijk ons wegstuurt :D[/quote]

Goed plan voor de volgende..:D
Kamperen was relaxt. We zaten ten noorden van de Harskamp richting radio Kootwijk/Nieuw Millingen.

Afbeelding

Keywee heeft nog wat foto's van zijn bivi en een foto van mij als ik erin lig. Volgende keer wel een maatje grotere tarp. Dit was echt minimaal.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » zo jun 28, 2009 9:18 pm

In tegenstelling tot deze koe, vond ik het een mooi dagje!

Afbeelding

Exar

Bericht door Exar » ma jun 29, 2009 7:14 am

Ja, maar jij kan weer niet in je eigen neus likken! (Toch?...)

MarinTi

Bericht door MarinTi » ma jun 29, 2009 7:30 am

ik reed de 75min. het rondje was erg zwaar, maar baalde wel dat ik na zo'n 65min. en 2 rondjes niet door mocht voor rondje nummer 3 :cry:

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jun 29, 2009 8:27 am

Das wel vaag inderdaad! Ik had wat probleempjes met mijn stuur dus duurde het tweede rondje wat langer, ik moet dan 1 van de laatsten geweest zijn die door mocht rijden.

En Staalmans, dat was het plaatje waar ik op zat te wachten.....

JJ

keywee

Bericht door keywee » ma jun 29, 2009 7:46 pm

Nou, ik heb het wel naar mijn zin gehad. Ik vond het een prachtige rondje met genoeg klimmen voor mijn dunne beentjes. Straks nog een paar fotos van de camping.

Verder was het weer erg gezellig met al de SSers (+ familie en een aantal gearies) voor, tijdens, en na de race. Tot de volgende keer in Rosendaal.

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » ma jun 29, 2009 8:17 pm

ja, t was leuk! Heb me prima vermaakt bij de 75. Wel jammer dat ik in de startklim de andere singlers gelijk kwijt was... Nou ja, had ik maar wat sneller moeten wezen he :-)

Het regenbuitje was ook wel lekker trouwens :-)

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jun 29, 2009 9:11 pm

mss was je Jasper kwijt (weer je crank jasper??), maar ons (Sandro en mij dus) kon je niet kwijt zijn want wij werden door de dames opgejaagd :)

JJ

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » di jun 30, 2009 9:48 am

Klopt, Jasper. 'k had op wederom een leuk gevecht gehoopt. Maar dat was deze keer na 500m voorbij :oops: Ik moet meer trainen merk ik, vorig jaar was ik nog, met 1 tand zwaarder, 50e van de 183!

En ik ben niet geklokt. Er is iets mis gegaan met de omschrijving van 105 naar 75 minuten op de vroege zondagmorgen :D

Hoe is nu, voor in de boeken, de uitslag van de 75minuten singlers? Ik ken nog niet iederéén, maar doe een voorzetje:

? Iemand die ik niet ken, geelachtig shirt?
Ergens rond de 70? Lars
79 Jeroen (deze keer met versnellings, maar in zijn hart een singler. Zo, props terug, bij deze :D )
93 Jelle
138 Sandro
DNF Jasper

Plaats reactie