Malmedy

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Z-Blocker
Malmedy

Bericht door Z-Blocker » ma jun 29, 2009 2:07 pm

Gisteren ben ik met den Bruno gaan rijden in Malmedy en toen we in de namiddag langs de 4X passerde draaide daar de lift. Er was een kerel wat aan het sleutelen en hij zei dat het gratis was om de lift te gebruiken voor die dag. Het werkt wel goed en je kan jezelf makkelijk achter zo een paddestoel haken. Weet er iemand wat de plannen zijn daar? Het lijkt er toch op dat er schot in de zaak komt.

In het bos zijn we nog een paar waalse DH-ers tegengekomen die ons een knappe track hebben laten zien. Meer DH dan die waar de wedstrijd was vorig jaar was. Volgende keer een dikke fiets meenemen dus.

Z.

hubertje

Bericht door hubertje » ma jun 29, 2009 4:40 pm

Jup, nieuwe, technischere track daar vertelde de 'ontwerper' me in houffa. Zou'm wel eens willen zien.

Timmos

Bericht door Timmos » ma jun 29, 2009 5:00 pm

lift is toch open als er voldoende mensen zijn? of is dat ook veranderd.

Z-Blocker

2 man

Bericht door Z-Blocker » ma jun 29, 2009 6:14 pm

tja die lift, wij twee waren er nogal toevallig en dan nog 2 man die wel voor 4X zijn gekomen vermoed ik. Niet echt om een lift voor te laten draaien in principe maar wel fijn. Nu dat ik dit heb gezegd zal het volgende week wel aanschuiven zijn zeker.

Z.

mtb arno

Bericht door mtb arno » ma jun 29, 2009 7:59 pm

nu nog een dh freeride track langs de 4x zodat die er ook iets aan hebben, is die track links boven aan de 4x te rijden ?

Sting

Bericht door Sting » di jun 30, 2009 6:29 pm

ik heb die nieuwe dh track al gereden,
hij is zeker meer dh als de andere track, paar kleine stukjes off camber, en
in het midden een stuk steiler, alleen de jumps die er in zitten hebben geen landing, dus je land plat (ik weet niet of ze dat nu verandert hebben)

gr sting

Plaats reactie