gezocht: zware freeride of downhill fiets
Moderator:Beheerders
-
ik zoek een zwaardere freeride of een downhill bike omdat ik vind dat mijn oude ghost northshore zijn veerweg wat krap begint te worden
singlecrown mag als het 180mm is
en achterveerweg ook minstens 180mm
graag een santa cruz bullit
liefst met een frame van 2005
andere mag ook
ik wil er niet teveel geld aan uitgeven liefst onder de 1500euro
singlecrown mag als het 180mm is
en achterveerweg ook minstens 180mm
graag een santa cruz bullit
liefst met een frame van 2005
andere mag ook
ik wil er niet teveel geld aan uitgeven liefst onder de 1500euro
Laatst gewijzigd door jonas biker op zo jul 19, 2009 8:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
don't fail and
don't fall
that's all
GHOST northshore freeride
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
- Jean-Pierre
-
heb ik al gezien en ben ik zeker in geïnteresseerd maar dinsdag gaat er een potentiele koper kijken en dus is hij misschien verkochtStillridingbmx schreef:http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43941
don't fail and
don't fall
that's all
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
-
Verkoop mijn Commencal Furious
Stuur me maar een pb als je interesee hebt.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43735
Stuur me maar een pb als je interesee hebt.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43735
* Commencal Furious '08
-
had al een afspraak met verkoper van een demo maar die heeft me net laten weten dat het frame doormidden is gescheurt
ik ben dus terug op zoek
het is redelijk dringend want ik ga in begin augustus downhillen
liefst een downhill en het liefst doublecrown
ik ben dus terug op zoek
don't fail and
don't fall
that's all
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
Ik verkoop een echt mooi downhill frame een ghost downhill worldcup met fox dhx 5.0 in en een chis king headset.jonas biker schreef:had al een afspraak met verkoper van een demo maar die heeft me net laten weten dat het frame doormidden is gescheurt
ik ben dus terug op zoek
Je laat maar weten indien je intersse hebt dan kunnen we misschien iets overeenkomen.
Groetjes,
Bengt
Mowgli leeft
-
sorrythe joker schreef:Ik verkoop een echt mooi downhill frame een ghost downhill worldcup met fox dhx 5.0 in en een chis king headset.jonas biker schreef:had al een afspraak met verkoper van een demo maar die heeft me net laten weten dat het frame doormidden is gescheurt
ik ben dus terug op zoek
Je laat maar weten indien je intersse hebt dan kunnen we misschien iets overeenkomen.
Groetjes,
Bengt
ik zoek een volledige bike
don't fail and
don't fall
that's all
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
-
Ik heb nu een volledige bike, en wil mn componenten houden, maar denk dat ik wel nog ongeveer genoeg andere geschikte dingen liggen heb om 'm op enkele details na helemaal op te bouwen. PM maar indien interesse.jonas biker schreef:bijna volledig?hubertje schreef:Ik kan je denk ik wel een bijna volledige bighit bouwen..
wat onbreekt er dan?
-
1700 nieuw?_EdsE_ schreef:weet niet of je hiet iets mee bent, is ook wat duurder. Maar voor dat geld is die echt super afgemonteerd. Vriend van me heeft een andere yt en is zeer tevreden
Klik
don't fail and
don't fall
that's all
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
1700 brand sparkling new, wel ng +-30 verzendkosten en je moet hem zelf gedeeltelijk montere maar das geen probleem. Echt lekkere fietsen die ytjonas biker schreef:1700 nieuw?_EdsE_ schreef:weet niet of je hiet iets mee bent, is ook wat duurder. Maar voor dat geld is die echt super afgemonteerd. Vriend van me heeft een andere yt en is zeer tevreden
Klik
-
Vriend van me heeft daar besteld, je krijgt het rekeningnummer en je schrijft over. Verzenden duurt niet heel lang. Ook was hij nogal bezorgd (was zn 1e dirt bike op internet) en de mensen van yt antwoorden altijd snel en correct op zn vragen. De fiets was goed in orde. Volgens hun komt het dat het goekoper is omdat je direct van het merk koopt en niet moet handelen met leveranciers, kleinhandel etc etc. En Doublecrown moet kunnen maar ik zou niet hoger dan 180 mm gaan. Als je nog vragen hebt vraag maarjonas biker schreef:is het vertrouwbaar om die te bestellen?
en hoe komt het dat die zo goedkoop is?
en kan ik er achteraf nog een doublecrown insteken?

- Apocalypse
Heb ik zelf ook al aan zitten denken, dat kan je idd niet weten. Maar ik volg handel, en door niet te werken met groothandel-kleinhandel kan je echt deftig veel uitsparen. De yt van thomas(vriend) is nog niet zo oud, dus qua sterkte kan ik daar niet veel over zeggen. Maar rijd wel goed! Maar ja je moet het zelf wetenApocalypse schreef:*Offtopic* @ _edse_: Ben wel erg benieuwd wat de kwaliteit is van dat Industries frame....parts zijn ok, zeker, maar heb altijd stiekem toch mijn twijfels bij dit soort prijzen voor een dergelijke ride....maar goed, wie ben ik....ben wel benieuwd wat de bevindingen van de eigenaar zijn.

- Apocalypse
True indeed...en daarbij zijn we niet allemaal direct Josh Benders die alles kapot zullen rijden....wel leuk om eens wat actiefoto's van de fiets te zien!_EdsE_ schreef:Heb ik zelf ook al aan zitten denken, dat kan je idd niet weten. Maar ik volg handel, en door niet te werken met groothandel-kleinhandel kan je echt deftig veel uitsparen. De yt van thomas(vriend) is nog niet zo oud, dus qua sterkte kan ik daar niet veel over zeggen. Maar rijd wel goed! Maar ja je moet het zelf wetenApocalypse schreef:*Offtopic* @ _edse_: Ben wel erg benieuwd wat de kwaliteit is van dat Industries frame....parts zijn ok, zeker, maar heb altijd stiekem toch mijn twijfels bij dit soort prijzen voor een dergelijke ride....maar goed, wie ben ik....ben wel benieuwd wat de bevindingen van de eigenaar zijn.Is idd een risco, moet je zelf weten of je dat wilt nemen.
-
ik ben juist begonnen met zwaardere freeride/downhill te rijden dus ik denk niet dat ik al direct een fiets kan breken
en 1700 voor een freeride met marzocchi 66 en marzocchi roco is helemaal niet veel
dus wss zal ik dat risico wel nemen
wel spijtig dat er geen 200mm doublecrown in kan
en 1700 voor een freeride met marzocchi 66 en marzocchi roco is helemaal niet veel

don't fail and
don't fall
that's all
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
Als je hem koopt dan wens ik je er veel plezier mee (ook andere hoor) maar ik zou ervoor zorgen dat iemand die erveel vanaf weet (mss jezelf he) hem monteerd, alles eens nacheken. Ik wil gewoon zeggen dat je best het grondig doet.jonas biker schreef:ik ben juist begonnen met zwaardere freeride/downhill te rijden dus ik denk niet dat ik al direct een fiets kan breken

Laatst gewijzigd door _EdsE_ op vr jul 24, 2009 12:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hmm weet ik niet de originele vork is 180 dus daarom dat ik zei stick with 180, maar dat kan hij mss wel aan. Mss eens een mailtje naar Yt sturen met je vraagjonas biker schreef:ja moet ik zeker doen
en is de geometrie van deze bike zo verschillend met een echte dh bike dat er geen 200mm dc in kan?
info@yt-industries.com