2011 model dan? De brug ziet er vanuit deze hoek er anders uit als de huidige modellen.Trekrules schreef:nope tis een 888,kijk maardleidelmeijer schreef:wat is dat dan? een boss met marzocchi decals?
Re:Fietsen die "anders" zijn...
Moderator:Beheerders
- dleidelmeijer
- Berichten:559
- Lid geworden op:wo jan 09, 2008 6:01 pm
- Locatie:Hengelo Gld
- Contacteer:
-
- Berichten:158
- Lid geworden op:vr feb 29, 2008 5:13 pm
- Locatie:Zeist
- Contacteer:
-
- Berichten:1029
- Lid geworden op:di sep 26, 2006 8:56 pm
- Locatie:Gouda
Gozer die zelf zn frames maakt:



1454 gram.




1454 gram.

live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/
http://remmiedirt.pinkbike.com/
Ik denk dat BMW in dit geval aan het motto "goed gejat is beter dan slecht bedacht" heeft gehanteerd.amigo schreef:Dit is niet bepaald nieuw. Er zijn al meerdere merken die dit bedacht hebben
oa Bmw (niet dat dat een briljante zet was)
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
ah neen, dat is BMW. Enkel en alleen hun spul. Ik ben ook totaal geen fan van hun moto's. Er staat zelfs in hun handleiding dat een verbruik van 1L olie per 1000 km normaal is.
Wou enkel zeggen dat BMW dit zelf heeft uitgevonden en niet gestolen had van Whyte.
De Girvin vector was anders toch wel vet:

Wou enkel zeggen dat BMW dit zelf heeft uitgevonden en niet gestolen had van Whyte.
De Girvin vector was anders toch wel vet:
Radical waren de stickers die ik had, eigenlijk heet de fiets BirdcageDeKerfs schreef:Radical...
treffende naam Marten! Nog in je bezit/in gebruik/bruikbaar??
Ben nog op zoek naar een Sachs NS toppull voorderailleur en een 32H XT voornaaf, en dan is ie weer helemaal origineel.
Voorvork heeft een Watts linkage, bovenste link zit vast aan de stuurvoorbouw
/Marten
Mijn docent Biomechanica kon er ook al zo boeiend over vertellen: planar four-bar linkages. Door de lengte van 1, 2 of 3 te variëren kun je verschillende input/ output curves beschrijven. Van de meniscus in een knie tot de giek van een Cat 994.marten schreef:>knip< Voorvork heeft een Watts linkage, bovenste link zit vast aan de stuurvoorbouw
- cyberhawk
- Berichten:3917
- Lid geworden op:wo jan 03, 2007 9:16 am
- Locatie:het leed dat dordrecht heet
- Contacteer:
van pink bike..Trekrules schreef:dan moet je beter je ogen open doen kerelcyberhawk schreef:ook de afstel knoppen op de bovenkant zijn niet marzocchi style..
bos internals voor je vork..
http://www.pinkbike.com/news/Bos-suspen ... -2008.html
Ja maar wat heeft dat met de 888 de maken op de foto van die fiets,laten we 1 ding eens zijn de piggy back is verre van een Bos net als de afstel knoppen boven op de vork.38mm Nickel stantions heeft de BOS niet.cyberhawk schreef:van pink bike..Trekrules schreef:dan moet je beter je ogen open doen kerelcyberhawk schreef:ook de afstel knoppen op de bovenkant zijn niet marzocchi style..
bos internals voor je vork..
http://www.pinkbike.com/news/Bos-suspen ... -2008.html
close upje

Wat wil je nog meer bewijzen
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
BMW en Whyte hebben dat systeem van een Fransman, Claude Fior, die dat begin de jaren '80 gepantenteerd heeft en op een aantal GP racemachines heeft toegepast.Chmod schreef:ah neen, dat is BMW. Enkel en alleen hun spul. Ik ben ook totaal geen fan van hun moto's. Er staat zelfs in hun handleiding dat een verbruik van 1L olie per 1000 km normaal is.
Wou enkel zeggen dat BMW dit zelf heeft uitgevonden en niet gestolen had van Whyte.
Op wiki staat het als de "Hossack/Fior" vork, maar wat die Hossack ermee te maken heeft is me niet heel duidelijk - Fior is al een tijdje overleden. Hier nog wat bizarre vorken, er is weinig nieuws onder de zon...
http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_fork