dirts rodom haarlem/amsterdam
Moderator:Beheerders
hee ik heb al een beetje gezocht maar ik kan geen dirtjumps vinden rodom haarlem of amsterdam weet iemand of die er wel zijn?
- de G U R U
- Contacteer:
willinklaan 3 amsterdamWhouz schreef:Pak en schep, en fix die shit man!
Als iedereen zo over elke spot gaat denken hebben we binnenkort niks meer.
Ik snap er echt niks van waar die 020 trails liggen. Heb er wel vaker wat over gehoord, maar kan ze nooit vinden (doormiddel van zoeken op googlemaps)
die trails worden onderhouden door een of andere stichting geloof ik en ik denk niet dat die het erg leuk gaat vinden als mensen ongevraagd gaan scheppen.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
Ow, ja ik heb wat gevonden nu!
Thnx man
Hmm thats true, Maar contact opnemen kan altijd lijkt mij. Btw op newbreeders.com wat gevonden erover:
What: 020 Trails Open: every Saturday and Sunday from 13.00 till dark Where: Willinklaan 3-5, 1067 SL Amsterdam Damage: 2 euro Bring: your pads, helmet and beer Sponsors: Red Bull, Etnies and Soul Cycle More info? Call the 020 trails hotline: 06 47037783
Damage: 2 euro, hiervan kom ik niet meer bij. 1x een 360 zetten en weggelijden of wat dan ook en je ziet het vaak al...
Naja ziet er opzich wel nice uit, denk? als het alleemaal strak zou zijn.
Thnx man

Hmm thats true, Maar contact opnemen kan altijd lijkt mij. Btw op newbreeders.com wat gevonden erover:
What: 020 Trails Open: every Saturday and Sunday from 13.00 till dark Where: Willinklaan 3-5, 1067 SL Amsterdam Damage: 2 euro Bring: your pads, helmet and beer Sponsors: Red Bull, Etnies and Soul Cycle More info? Call the 020 trails hotline: 06 47037783
Damage: 2 euro, hiervan kom ik niet meer bij. 1x een 360 zetten en weggelijden of wat dan ook en je ziet het vaak al...
Kdenk dat ze met die Damage de inkom bedoele( Ben niet zeker hé maar dat word er wel vaker voor gebruikt)Whouz schreef:Ow, ja ik heb wat gevonden nu!
Thnx man
- de G U R U
- Contacteer:
2 euro is idd voor entree en neem even contact op met soulcycle voor je wat gaat doenWhouz schreef:Ow, ja ik heb wat gevonden nu!
Thnx man
Helaas, de trails zijn niet meer bereikbaar
. Ik ben met de lunch even langs Soulcycle gewipt. Zij waren inderdaad degenen die de trails beheerden, of althans 't aanspreekpunt. 't Terrein is nu afgesloten door de gemeente. Waarom precies weet ik niet, degene die destijds over de trails ging was niet in de winkel. Ik moet 'm dus nog maar eventjes e-mailen vandaag. Ik ga er maar eventjes vanuit dat dat nog niet gebeurd is, gezien de stilte hierzo.
Dat betekent dus wel dat er tenminste 'n paar moeten zijn die er ook zin in hebben om er wat van te maken. Mag 't niet meer op de huidige locatie, dan moeten we ze ook nog enthousiast zien te krijgen voor 'n nieuwe spot (die bij voorkeur wat oostelijker ligt
).

Dat betekent dus wel dat er tenminste 'n paar moeten zijn die er ook zin in hebben om er wat van te maken. Mag 't niet meer op de huidige locatie, dan moeten we ze ook nog enthousiast zien te krijgen voor 'n nieuwe spot (die bij voorkeur wat oostelijker ligt

Goed bezig Thomas. Zeker leuk voor 'n bezoekje, maar klinkt wel wat ver om op en neer te fietsen voordat er ook maar iets gegraven of gesprongen is! Gelukkig, Koen van Soulcycle heeft terug geschreven en 't ziet ernaar uit dat de boel binnenkort wel weer open gaat. Hij is er in elk geval mee bezig, goed nieuws
!

whoooo, dat klinkt echt super chill. Ben benieuwd wanneer je zover bent dat je echt kan beginnen, en waar je dan ergens in Haarlem uit komt met je spot. Hou ons op de hoogteTIthomas schreef:druk bezig om in de buurt van Haarlem iets te regelen / organiseren, verder nieuws in begin januari. Tot nu toe houden we t even geheim, maar klein kansje dat je deze lente in de buurt van Haarlem kan dirten!

Gisteren zijn ze begonnen met graven aan de 020-trails, vandaag heb ik daar ook aan meegedaan. 't Gaat redelijk vlot, want ze hebben 'n graafmachine voor 't verslepen van de grote bergen zand. 't Is vooral shapen nu dus.
Wat ik begrepen heb is dat de baan destijds slecht onderhouden werd en ook stuk ging door kinderen die van de bulten af renden of mensen die wel reden, maar niks repareerden. De typische dirt-niggles dus. Nu pakken ze 't iets commercieler aan en wordt 't 'n soort bikepark met toegangsprijs en openingstijden enzo (al blijft 't wellicht gratis en hopelijk iets flexibeler voor de bouwers). Jammer misschien dat je er niet altijd en gratis terecht kunt, maar tegelijk fijn dat er weer iets komt dat ook beschermd en onderhouden blijft.
Rutger (van wie 'm kent van de A4 trails) heeft 't onderstaande getekend:

De oranje lijn is de grote lijn en ligt er nu inmiddels helemaal. De middelgrote lijn (blauw) is ook 'n flink eind. Bij 't kruispunt loopt ie iets anders dan op de tekening, maar in grote lijnen is dit 't wel. De kombochten zijn vet
. Met de kleine (gele) lijn zijn we nog niet begonnen. Althans niet voordat ik vertrok.
Graven doen ze nu alleen op vrijdag en zaterdag (vanaf 7am), maar misschien wordt 't nog wat meer want eind van de maand moet 't klaar zijn
. Kijk voor verder info maar even op hun website http://www.griffioenoutdoor.nl/bmx-amsterdam/home
Wat ik begrepen heb is dat de baan destijds slecht onderhouden werd en ook stuk ging door kinderen die van de bulten af renden of mensen die wel reden, maar niks repareerden. De typische dirt-niggles dus. Nu pakken ze 't iets commercieler aan en wordt 't 'n soort bikepark met toegangsprijs en openingstijden enzo (al blijft 't wellicht gratis en hopelijk iets flexibeler voor de bouwers). Jammer misschien dat je er niet altijd en gratis terecht kunt, maar tegelijk fijn dat er weer iets komt dat ook beschermd en onderhouden blijft.
Rutger (van wie 'm kent van de A4 trails) heeft 't onderstaande getekend:

De oranje lijn is de grote lijn en ligt er nu inmiddels helemaal. De middelgrote lijn (blauw) is ook 'n flink eind. Bij 't kruispunt loopt ie iets anders dan op de tekening, maar in grote lijnen is dit 't wel. De kombochten zijn vet

Graven doen ze nu alleen op vrijdag en zaterdag (vanaf 7am), maar misschien wordt 't nog wat meer want eind van de maand moet 't klaar zijn

- de G U R U
- Contacteer:
hmm, vroeger mocht je er ook alleen tegen betaling en op bepaalde tijden komen en toen is het ook nooit echt onderhouden dus ik vraag me af waarom het nu wel wat zou worden..vinay schreef:Gisteren zijn ze begonnen met graven aan de 020-trails,
eerst zien dan geloven.
30 mei kan je komen dirten in Spaarnwoude, recreatiegebied tussen Amsterdam en Haarlem. Gratis evenement met serieuze dirtjam, finale met prijzenpot en slopestyle dirts die worden gegraven door team Bikeplanet in samenwerking met Bomber!
Meer info staat onder Meetings...
ps. Bomber, gaat het iets moois worden?
Meer info staat onder Meetings...
ps. Bomber, gaat het iets moois worden?
-
- Contacteer:
Dirt BMX baan in Amsterdam!
Ik zie dat jullie het over de dirt baan hebben van Griffioen Outdoor?
Zijn jullie inmiddels al langs geweest? Het is de moeite waard!!
Gr Bart
Zijn jullie inmiddels al langs geweest? Het is de moeite waard!!
Gr Bart
Crossdorp Jam -- 10th April 2011!