Alexander Belevskiy
Moderator:Beheerders
What The Facckkkkk!!!!! was het enige wat ik kon zeggen toen ik dit filmpje zag!
http://www.youtube.com/user/Hellridevid ... 2-bdNQTK38
- TheBigLjeweetwel
gaaaaaapp zeker nog nooit iets gezien ofzo. ???
Deze filmpjes zijn er van 1000 uit een dozijn, elke bmxer / dirtjumper doet die truukjes.
Deze is veel unieker met Bas de Bever.
http://www.youtube.com/watch?v=OhQ2-Gvhl8k
It's an all out battle between some crazy downhill mountainbikers in this rad video straight out of the Netherlands. 1 run down office building + 8 guys willing do wreck their bodies, bikes, and faces + a few cameras to catch the action = RED BULL DOWNSTAIRS.
Red Bull daagde 8 van s werelds beste BMX en downhill mountainbikers uit het tegen elkaar op te nemen, in een aftands, afgesloten, elf-verdiepingen tellend gebouw, hartje Amsterdam . Red Bull Downstairs!
Deze filmpjes zijn er van 1000 uit een dozijn, elke bmxer / dirtjumper doet die truukjes.
Deze is veel unieker met Bas de Bever.
http://www.youtube.com/watch?v=OhQ2-Gvhl8k
It's an all out battle between some crazy downhill mountainbikers in this rad video straight out of the Netherlands. 1 run down office building + 8 guys willing do wreck their bodies, bikes, and faces + a few cameras to catch the action = RED BULL DOWNSTAIRS.
Red Bull daagde 8 van s werelds beste BMX en downhill mountainbikers uit het tegen elkaar op te nemen, in een aftands, afgesloten, elf-verdiepingen tellend gebouw, hartje Amsterdam . Red Bull Downstairs!
slapouwehoeren de gekste je weet toch
- vieze vinnie
downhill wedstrijdje in een oud gebouw... hoe vaak zijn dr wel niet wedstrijden in winkelcentra, met zelfde soort trappen enzo.. t is zeker vet, daar niet van. maar k vind et niet te vergelijken met wat martin post.
buiten dat, is t nivo in rusland best wel extreem hoog. JA, sommige bmxers in NL kunnen dat ook. Maar mtbers heb ik t nog niet in NL zien doen. De echt goede mtbers zijn meer dirt gericht en enkele kunnnen street goed. Maar de russen zitten daar nog wel een nivotje boven.
Ik zeg, super tof filmpje. Jammer van die 1e spot, zou die dingen wel is op straat van hem willen zien:) vind ik vaak veel toffer dr uit zien.
peace,
vieze
buiten dat, is t nivo in rusland best wel extreem hoog. JA, sommige bmxers in NL kunnen dat ook. Maar mtbers heb ik t nog niet in NL zien doen. De echt goede mtbers zijn meer dirt gericht en enkele kunnnen street goed. Maar de russen zitten daar nog wel een nivotje boven.
Ik zeg, super tof filmpje. Jammer van die 1e spot, zou die dingen wel is op straat van hem willen zien:) vind ik vaak veel toffer dr uit zien.
peace,
vieze
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- de G U R U
- Contacteer:
-
Re: Alexander Belevskiy
BiKeRbOi schreef:What The Facckkkkk!!!!! was het enige wat ik kon zeggen toen ik dit filmpje zag!

- redoutterider
- TheBigLjeweetwel
-
Het is niet voor niets 't dirt/street subforum, mensen die hier kijken houden er over 't algemeen van om zoiets te zien. Maar ik begrijp je punt want dat filmpje dat jij linkte vind ik namelijk niks.TheBigLjeweetwel schreef:i am not impressed en de benamingen interesseren mij al helemaal niet.Combee schreef:HIJ IS DE BAAS![]()
het is leuk om te zien. Maar dat is ook alles, word er nog niet echt warm van.
oh my god ze moeten ook weer meteen bitchen hee... als iemand er niets aanvind.
Ik vind dirt/street en ook park erg interresant. Dit filmpje vind ik ook wel leuk om te zien maar volgens mij nog steeds niet erg vernieuwend. En ja voor mtb is het niveua lekker hoog maar als je er bij moet zeggen "voor mtb".......Steelhead Rider schreef:
Het is niet voor niets 't dirt/street subforum, mensen die hier kijken houden er over 't algemeen van om zoiets te zien. Maar ik begrijp je punt want dat filmpje dat jij linkte vind ik namelijk niks.

Life is what happens while you're busy making other plans.
360 dubbel bar to fakie, 540 bar niet vernieuwend voor mtb?Marcuos schreef:Ik vind dirt/street en ook park erg interresant. Dit filmpje vind ik ook wel leuk om te zien maar volgens mij nog steeds niet erg vernieuwend. En ja voor mtb is het niveua lekker hoog maar als je er bij moet zeggen "voor mtb".......Steelhead Rider schreef:
Het is niet voor niets 't dirt/street subforum, mensen die hier kijken houden er over 't algemeen van om zoiets te zien. Maar ik begrijp je punt want dat filmpje dat jij linkte vind ik namelijk niks.
- driezzz_dirter
-
Het niveau is niet alleen voor MTB hoog hoor, geen enkele BMXer in Nederland kan bar catch bar air.Marcuos schreef:Ik vind dirt/street en ook park erg interresant. Dit filmpje vind ik ook wel leuk om te zien maar volgens mij nog steeds niet erg vernieuwend. En ja voor mtb is het niveua lekker hoog maar als je er bij moet zeggen "voor mtb".......Steelhead Rider schreef:
Rusland is ook iets groterSteelhead Rider schreef:Het niveau is niet alleen voor MTB hoog hoor, geen enkele BMXer in Nederland kan bar catch bar air.Marcuos schreef:Ik vind dirt/street en ook park erg interresant. Dit filmpje vind ik ook wel leuk om te zien maar volgens mij nog steeds niet erg vernieuwend. En ja voor mtb is het niveua lekker hoog maar als je er bij moet zeggen "voor mtb".......Steelhead Rider schreef:

- vieze vinnie
sowieso... oostblok rukt op!
buiten de grote scene, zie ik ook veel verschillende en super zieke parken daar. NO usa voor mij. liever trippen naar de russen. Dichter bij ook:)
buiten de grote scene, zie ik ook veel verschillende en super zieke parken daar. NO usa voor mij. liever trippen naar de russen. Dichter bij ook:)
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
-