499 Euri

Moderators:JJ, Beheerders
Fiets kopen, 29er vork met wiel eruit nemen, 130mm 26"vork met wiel ervoor terug plaatsen en je hebt een leuke singlespeed UK-hardtailErikje schreef:Ik was vandaag in Ermelo bij B2B en daar stond een 17'5" 69 er. Dus wie nog een Fox voor weinag wil..... en de rest.
499 Euri![]()
Respect Partyboj! Ballen dat je zoiets gewoon koopt.partyboj schreef:Ik heb de druk niet kunnen weerstaan en de fiets gekocht...
Een fox vork en elixir cr remmen voor 499 E.
Ik kon de verleiding niet weerstaan.
Mocht iemand interesse hebben in de rest van het spul...
Dat ga ik niet gebruiken (framemaat M en 1,95)
U got PM.partyboj schreef: Mocht iemand interesse hebben in de rest van het spul...
Over 40 jaar heten ze Gary Fisher tochCloxxki schreef:Over 40 jaar gelooft niemand dat een merk als Trek serieus zoiets probeerde te verkopen
Ik ken de verkoper daar... fietsmaatje van me. Ik was toevallig in de buurt en ging even bij hem langs.Erikje schreef:Nee joh, dát doen "ze" daar niet. Goeie gasten in Ermelo met hart voor de klant, zullen je niet een bike verkopen als die je niet past...... behalve als je het écht wil, toch? Partyboy?
We blow these things up, so you don't have to.JeroenK schreef:Nou Cloxx,
Je bent dit Trek experiment nogal aan het afkraken, voor iemand die meer lijkt te leven voor het kletsen over fiets innovatie dan het fietsen zelf. Ik vind dat iemand die ooit binnenbanden vulde met water, niet mag oordelen over goedbedoelde creaturen van fietsfabrikanten.