Welke andere sport naast biken?
Moderator:Beheerders
Ik ben nog heel nieuw in de bikewereld en vroeg mij eigenlijk af welke sporten jullie beoefenen tijdens de winter of gaan jullie het hele jaar door? Misschien heb je naast het biken nog een andere sport en heb je er ook een leuke video van.
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik doe er naast nog aan 'de buitensport' lekker breed...eigenlijk kan ik gewoon niet kiezen en is het vooral veel hardlopen, steppen, klimmen, kanoën, in klimrekken hangen, rondsjouwen met olievaten al dan niet door water. en in de winterperiode komt het vaak neer op 'Apekooi' in de Gymzaal.
Daarnaast rijd ik in de winter meestal ook op de mountainbike, al is dat dan bijna altijd de singlespeed!
Daarnaast rijd ik in de winter meestal ook op de mountainbike, al is dat dan bijna altijd de singlespeed!
Whoop Whoop!
Tijdens de winter en herfst ga ik altijd flyboarden op het strand van Ijmuiden mits er natuurlijk goede wind staat. Dit jaar voor het eerst wezen snowkiten in NL. 2e hands snowboardje gekocht om het te proberen en dat is me heel goed bevallen! Heb er ook nog twee filmpjes van. Zal die later nog wel posten.
-
- Xircuit
- Contacteer:
Ik onderhoud mijn conditie met hardlopen, vooral in de winter om de bierbuik binnen de perken te houden. Verder heb ik de laatste jaren zomers gevoetbalt, volgende seizoen ga ik weer wedstrijden spelen. Onlangs heb ik ook een racefiets erbij gekocht, om de fiets-conditie op peil te krijgen / te houden. Omdat ik nu in Amsterdam woon valt het niet mee om noemswaardig kilometers te maken op de mountainbike, dus dit lijkt een goed oplossing, en het begint al bijna "leuk" te worden.
En, natuurlijk skien, dat blijft het mooiste... maar goed, in het verkeerde land geboren, dus blijft het bij 2-3 weekjes per jaar. Geen filmpjes, maar dit is een van mijn plaatjes, niet scherp, wel cool:

En, natuurlijk skien, dat blijft het mooiste... maar goed, in het verkeerde land geboren, dus blijft het bij 2-3 weekjes per jaar. Geen filmpjes, maar dit is een van mijn plaatjes, niet scherp, wel cool:

Ich Heisse Super Fantastisch!
Naast het mtb-en en kilometer vreten op de racefiets ga ik soms nog een stukje hardlopen.De halve marathon vind ik toch wel het leukst maar in de planning staat een hele in Eindhoven.Het gaat dan m'n 3e hele marathon worden.(Eerder Rotterdam en Amsterdam gedaan)
(halve marathon Utrecht)

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- degoe
- Contacteer:
Naast biken ga ik graag klimmen in de bergen,en s'winters in de hal.Ook doe ik veel Raften en Canyoning,en in de winter natuurlijk bijna aleen maar skien ,en dat dan elke dag. Ook doe ik mee met verschillende freeride wedstrijden op skies.Bij die laatste drie heb ik het makkelijk omdat dat tevens mijn "werk" is.
Pics van de laatste wedstijd deze winter(2009/10)

Pics van de laatste wedstijd deze winter(2009/10)

Laatst gewijzigd door degoe op zo apr 11, 2010 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- de G U R U
- Contacteer:
LOLde G U R U schreef:wielrennen en bmx.

Naast street rij ik af en toe ook wel eens park of dirt
Ik ga ook vaak naar de fitness, maar dat is deels om me rug sterk te houden
Laatst gewijzigd door BiKeRbOi op di apr 13, 2010 12:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Welke andere sport naast biken?
Mountainbiken en scubadiving.Butch schreef:Ik ben nog heel nieuw in de bikewereld en vroeg mij eigenlijk af welke sporten jullie beoefenen tijdens de winter of gaan jullie het hele jaar door? Misschien heb je naast het biken nog een andere sport en heb je er ook een leuke video van.
en dan niet specifiek in die volgorde
Gr Rob
Rob Coenders
17 Mei 2012 - Sporten voor Duchenne in het centrum van Ede. met MTB Streetrace, Spectaculaire Sport- en dansdemonstraties en Braderie.
17 Mei 2012 - Sporten voor Duchenne in het centrum van Ede. met MTB Streetrace, Spectaculaire Sport- en dansdemonstraties en Braderie.
het is bij mijn wel andrs om bike voor de bij hobby
die is mijn sport kitelandboarding

http://vimeo18825057vimeo.com

die is mijn sport kitelandboarding

SPECIALIZED BIGHIT 05 DH P2 08 dirt/street Fatboy 20 bmx
WWW.keespenders-autobanden.nl
WWW.keespenders-autobanden.nl
Dit deed ik ook... tot mijn enkel knak zie... Stomme voetebanden!john p schreef:het is bij mijn wel andrs om bike voor de bij hobby![]()
die is mijn sport kitelandboarding![]()

- didadunlop
Beetje fitnessen en binnenkort weer eens beginnen met hardlopen. Verders beetje bergwandelen met tent etc (alhoewel ik dat ook steeds meer met de fiets doe www.bikepacking.net)
Verders armspieren trainen met bierflesjes.
Ow ja en synco sjouwen is een andere hobby van me:

Toch 40 kilo monitor die je even heen en weer mag sjouwen.
Maar das onderdeel van mijn andere hobby:

Verders armspieren trainen met bierflesjes.
Ow ja en synco sjouwen is een andere hobby van me:

Toch 40 kilo monitor die je even heen en weer mag sjouwen.
Maar das onderdeel van mijn andere hobby:

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Ik trap gewoon het hele jaar door op MTB en BMX.
Al die fietsen kosten te veel geld om er nog iest anders bij te doen
Al die fietsen kosten te veel geld om er nog iest anders bij te doen

Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!