Rij voor met 36 T en wil toch een beetje op zijn "willem,s'' marathon,s uitrijden

Moderators:JJ, Beheerders
Dan is een toffe gast en de afwerking van zijn producten is ook erg goed.pieterp schreef:Ik heb bij homebrewed components een 33T voorblad voor mijn Middleburn gekocht, het blad is nog onderweg.
Ik houd jullie op de hoogte van de kwaliteit.
rinus schreef:Thanx, homebrewed appelflap moet het dan maar worden.
Hij maakte ook de hoofdprijzen voor de ssec, dus........ Niche approved !
ziet er gewoon goed uit en alu is niet duur.
@ ott, tja vorig jaar saarschleifen met 33-22 gedaan en toen was het nog best leuk !
Nu heb ik een sugino/ritchey 180 mm Bcd 110 crank met een super Q-factor !(thank for the tip dre !)
Kleinste surly blad was 36, dus de enige oplossing is een 24 tands pannekoek.
En groot bladigen aandrijving lijkt toch lekkerder te rijden.
Wat zijn de verzend kosten en wie wil eventueel mee orderen ?
Heb hem nodig voor het einde van Mei.
Nog eentje dan maar.......
38 tands pizza, steek 94 ! ss only en natuurlijk .......Niche !
Anyone ????
I can confirm that!dré schreef:Ik dacht dat surly ook een 34t heeft voor bcd 110.
Oeps, your right dre, surly maakt inderdaad 34 t bcd 110 !dré schreef:rinus schreef:Thanx, homebrewed appelflap moet het dan maar worden.
Hij maakte ook de hoofdprijzen voor de ssec, dus........ Niche approved !
ziet er gewoon goed uit en alu is niet duur.
@ ott, tja vorig jaar saarschleifen met 33-22 gedaan en toen was het nog best leuk !
Nu heb ik een sugino/ritchey 180 mm Bcd 110 crank met een super Q-factor !(thank for the tip dre !)
Kleinste surly blad was 36, dus de enige oplossing is een 24 tands pannekoek.
En groot bladigen aandrijving lijkt toch lekkerder te rijden.
Wat zijn de verzend kosten en wie wil eventueel mee orderen ?
Heb hem nodig voor het einde van Mei.
Nog eentje dan maar.......
38 tands pizza, steek 94 ! ss only en natuurlijk .......Niche !
Anyone ????
Ik dacht dat surly ook een 34t heeft voor bcd 110.
Als je op die bcd 94 nu eens een 30 tand zet? Ik weet het, wilt grote tandwielen maar voor dat ene ritje...
Als m,n frame (ooit...) klaar is ga ik een sugino/ritchey met een 103 mm trapas rijden. Hoezo een kleine Q!
Nog steeds niets ontvangen , nochtans verscheept op 7 mei , trackingnr doorgegeven aan ABX maar ook niets , is dit normaalprofi schreef:Toevallig vorige week ook iets bestelt bij deze , een bashring voor men xtr m960 crank , ben benieuwd
afwachten of wat !MarinTi schreef:douaneprofi schreef:Nog steeds niets ontvangen , nochtans verscheept op 7 mei , trackingnr doorgegeven aan ABX maar ook niets , is dit normaalprofi schreef:Toevallig vorige week ook iets bestelt bij deze , een bashring voor men xtr m960 crank , ben benieuwd