waterjumpdemo CANCELLED
Moderator:Beheerders
Attention to all usual suspects!!!
27 juni hebben we een aantal demorijders nodig voor een lakejumpdemo bij Outdoor Valley in Bergschenhoek. Ze hebben daar een schans en anders hebben wij er 1 op de trails staan. Wie o wie gaat ons blijmaken? We zitten ff zonder met al dat blessureleed van de afgelopen tijd. Je zou dan van de week alvast ff kunnen proefdraaien. Laat me ff wat weten met spoed!!!!
27 juni hebben we een aantal demorijders nodig voor een lakejumpdemo bij Outdoor Valley in Bergschenhoek. Ze hebben daar een schans en anders hebben wij er 1 op de trails staan. Wie o wie gaat ons blijmaken? We zitten ff zonder met al dat blessureleed van de afgelopen tijd. Je zou dan van de week alvast ff kunnen proefdraaien. Laat me ff wat weten met spoed!!!!
Laatst gewijzigd door sherlock op do jun 24, 2010 2:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- vieze vinnie
eej kerel...
ik kan dan wel rijden denk ik... uhmm.... is er ook een vergoeding (voor t reizen)
enne.. zijn er bikes aanwezig?
ik kan dan wel rijden denk ik... uhmm.... is er ook een vergoeding (voor t reizen)
enne.. zijn er bikes aanwezig?
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
- vieze vinnie
ik ben benieuwd.. waarschijnlijk kunnen er bikes geregeld worden.. dus ivo kan komen:P
hehe..
mijn truke doos is een flip, wip, 360, nohanders, bikeflips:P haha.. uhmmm.. barspins.. uhmmm.. en nog wel wat shitto..
btw.... die schansen daar (wat ik op youtube zag) waren best crap. dus misschien toch een schanske van de trails plaatsen?
hehe..
mijn truke doos is een flip, wip, 360, nohanders, bikeflips:P haha.. uhmmm.. barspins.. uhmmm.. en nog wel wat shitto..
btw.... die schansen daar (wat ik op youtube zag) waren best crap. dus misschien toch een schanske van de trails plaatsen?
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
YEPP!!! ik ben er bij.. ga met de auto en heb behoefte aan een reis vergoeding;)
btw. kom uit arnhem omstreken
btw. kom uit arnhem omstreken
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
Het is overigens de bedoeling dat er waarschijnlijk om 14.00 en 16.00 demo's gegeven worden. De organisatie vroeg of er eventueel ook nog wat tips en trucks gegeven konden worden aan beginners ter plaatse. Op het droge welliswaar, dus hoe doe je een bunnyhop, rij je op je achterwiel, dat soort dingen
- vieze vinnie
K HEB DR ZIN AAN!!!
wie komen er nu eigenlijk rijden? en Zijn dr nu bikes?
Laaste info update please. (om de zin aan te houden)
wie komen er nu eigenlijk rijden? en Zijn dr nu bikes?
Laaste info update please. (om de zin aan te houden)
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
hmmmm... oke das balen!!
maar goed.. wel bedankt voor alle moeite en overleg die je dr in gestopt heb:)
maar goed.. wel bedankt voor alle moeite en overleg die je dr in gestopt heb:)
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com