blackmarket MTB (FR)
Moderator:Beheerders
-
Nee joh, dat kan toch niet? Jij hebt Carter een paar weken terug in NYC gesproken en toen heeft ie niks gezegd over nieuwe projecten!BiKeRbOi schreef:Update: via een betrouwbare bron () ben ik meer teweten gekomen over het frame! Het is inderdaad een nieuwe Blackmarket, de Blackmarket Roam
Het wordt een trail bike met 5.75" suspension
i lol'dSteelhead Rider schreef:Nee joh, dat kan toch niet? Jij hebt Carter een paar weken terug in NYC gesproken en toen heeft ie niks gezegd over nieuwe projecten!BiKeRbOi schreef:Update: via een betrouwbare bron () ben ik meer teweten gekomen over het frame! Het is inderdaad een nieuwe Blackmarket, de Blackmarket Roam
Het wordt een trail bike met 5.75" suspension
-
Legt ie het uit gaat die gozer nog door met zeiken.. je lijkt verdomme wel een wijf man, die blijven ook zeiken en doorgaan terwijl er niks aan de hand is...Steelhead Rider schreef:Mooie foto, maar ik zie jou bijna nooit en ik zou me in het echt precies hetzelfde gedragen tegenover je. Leuk geprobeerd echter.
wat een beunhaas..
Specialized Demo 8 2011
- de G U R U
- Contacteer:
BiKeRbOi schreef:
Door mijn post heb ik toch al gezegd dat ik ernaast zat? Ik ga verder ook niet in op bitchfights oid
wat heeft dit met stoer doen te maken dan?
jij loopt constant te name droppen; uiteindelijk zegt iemand er wat van en dan krijg je dit...
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
Jij bent wel Martin fan nr. 1 of niet?r083rt schreef:Legt ie het uit gaat die gozer nog door met zeiken.. je lijkt verdomme wel een wijf man, die blijven ook zeiken en doorgaan terwijl er niks aan de hand is...Steelhead Rider schreef:Mooie foto, maar ik zie jou bijna nooit en ik zou me in het echt precies hetzelfde gedragen tegenover je. Leuk geprobeerd echter.
wat een beunhaas..
ZO maar jij voelt je goed of niet? binkieSteelhead Rider schreef:Jij bent wel Martin fan nr. 1 of niet?r083rt schreef:Legt ie het uit gaat die gozer nog door met zeiken.. je lijkt verdomme wel een wijf man, die blijven ook zeiken en doorgaan terwijl er niks aan de hand is...Steelhead Rider schreef:Mooie foto, maar ik zie jou bijna nooit en ik zou me in het echt precies hetzelfde gedragen tegenover je. Leuk geprobeerd echter.
wat een beunhaas..

-
Heb je al een fiets?b-dirt schreef:ZO maar jij voelt je goed of niet? binkieSteelhead Rider schreef:Jij bent wel Martin fan nr. 1 of niet?r083rt schreef: Legt ie het uit gaat die gozer nog door met zeiken.. je lijkt verdomme wel een wijf man, die blijven ook zeiken en doorgaan terwijl er niks aan de hand is...
wat een beunhaas..
Zullen we hem maar laten.. In het echt zal die wel gepest worden stotteren en world of warcraft spelen.. Internetheld..b-dirt schreef:ZO maar jij voelt je goed of niet? binkieSteelhead Rider schreef:Jij bent wel Martin fan nr. 1 of niet?r083rt schreef: Legt ie het uit gaat die gozer nog door met zeiken.. je lijkt verdomme wel een wijf man, die blijven ook zeiken en doorgaan terwijl er niks aan de hand is...
wat een beunhaas..
Specialized Demo 8 2011
- cyberhawk
- Contacteer:
dit is merk gerelateerd.. sinds den beginnne der tijdeChmod schreef:Ok, iemand wat echte info over het frame of maken we het er het wijventopic van?
back on please.
als er blackmarket ergens werd gezegd..kwamen de vliegen eropaf als een op een hoop stront.. en was het al dit dat zus zo... onvermijdelijk..
en bas.. jonge je hebt toch geen nieuwe knieen nodig.. ?
je kon toch zo vet driften op je stadsfiets waar je een double wide velg voor zocht..

en ...? past ie tussen je chainstays

ow god komt hij weer met z'n lelijke bips gezicht.cyberhawk schreef:dit is merk gerelateerd.. sinds den beginnne der tijdeChmod schreef:Ok, iemand wat echte info over het frame of maken we het er het wijventopic van?
back on please.
als er blackmarket ergens werd gezegd..kwamen de vliegen eropaf als een op een hoop stront.. en was het al dit dat zus zo... onvermijdelijk..
en bas.. jonge je hebt toch geen nieuwe knieen nodig.. ?
je kon toch zo vet driften op je stadsfiets waar je een double wide velg voor zocht..![]()
en ...? past ie tussen je chainstays
tja je kan niet alles mee hebben he:P
- de G U R U
- Contacteer:
da's wel een goed idee; beter dan die kinderachtige fotos.khardak schreef:
back on topic?
ik vind hem qua vormen wel erg mooi maar verder valt er zonder de geo te kennen niet zo heel veel over te zeggen..
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,