NKSS kampeerweekend
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Kampeerplanning
Jah jah de lang verwachte planing voor het kamperen.
Mijn idee is om tussen 12:30 en 13:00 te verzamelen bij de camping. Dan even lekker tentje opzetten en chillen. Dan rond 14:00 een eindje fietsen. Reken op iets van 3 uur op de fiets. Beetje aanklooien etc.
Daarna eten. Zoals al vermeld. Neem een pitje mee en wat te eten (en vooral te drinken) dan komt het vanzelf wel goed. Als het slecht weer blijkt te zijn kunnen we altijd nog eten in de buurt. In Schaijk zijn verschillende leuke eettentjes te vinden.
Denk er tevens aan om ontbij etc mee te nemen. In de buurt van het parcours zijn wel twee tankstations voor wat spullen maar het houdt niet over.
Bij iedereen die gereserveert heeft is het adres van de camping volgens mij wel bekend. Voor de overigen. Check pagina 2 van dit topic.
Mijn idee is om tussen 12:30 en 13:00 te verzamelen bij de camping. Dan even lekker tentje opzetten en chillen. Dan rond 14:00 een eindje fietsen. Reken op iets van 3 uur op de fiets. Beetje aanklooien etc.
Daarna eten. Zoals al vermeld. Neem een pitje mee en wat te eten (en vooral te drinken) dan komt het vanzelf wel goed. Als het slecht weer blijkt te zijn kunnen we altijd nog eten in de buurt. In Schaijk zijn verschillende leuke eettentjes te vinden.
Denk er tevens aan om ontbij etc mee te nemen. In de buurt van het parcours zijn wel twee tankstations voor wat spullen maar het houdt niet over.
Bij iedereen die gereserveert heeft is het adres van de camping volgens mij wel bekend. Voor de overigen. Check pagina 2 van dit topic.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Helaas, wordt voor mij geen kampeerweekend met bier en BBQ. Ben de afgelopen week erg verkouden geworden en in een tentje slapen lijkt me dan geen goed idee. Hopelijk ben ik zondagochtend voldoende opgeknapt om alsnog naar het zuiden af te reizen... 

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Jammer, leuk dat jullie zondag er wel zijn, ik zal die kereltjes missen 's avonds 
Ik neem jullie plek wel....
JJ

Ik neem jullie plek wel....
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Wat voor bier schenken jullie nog meer?dader schreef:Chimay, check.
BBQ, check.
Vegaburgers enz, check.
Tent, check.
Singlespeed, ehhhmm, ik hoop dat het nog gaat lukken
Is er genoeg?
Vegaburgers?Wat is er mis met Spare-Ribs?
Is het soms buiten bereik van de Spare-Rib Express?
Is er nog ruimte voor een kleine kofferbakverkoop?
Whoeihoei!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Als jij denkt dat er klanten zijn, volgens mij komt Dekerf pas ZOndag, mss kun je daaraan wat miniframepjes en vorken met 6 cm vorkbuis aan kwijt
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Wat je meeneemt wordt geschonken. Voor mij Hertog Jan en Coal IlaHet TUIG schreef:
Wat voor bier schenken jullie nog meer?
Is er genoeg?
Vegaburgers?Wat is er mis met Spare-Ribs?
Is het soms buiten bereik van de Spare-Rib Express?
Is er nog ruimte voor een kleine kofferbakverkoop?
Whoeihoei!
Als je denkt dat het te weinig is moet je meer meenemen..

Spare ribs zijn ook lekker. Nooit gehoord van spare rib express. Er zijn wel scheurturken in de omgeving.
Kleine kofferbakverkoop? Je wil al je 26 inch spullen verkopen?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Fotootjes en filmpje van de toertocht op de zaterdag voorafgaand.
Balen dat de auto niet wilde starten waardoor ik er op de zondag niet bij kon zijn
Balen dat de auto niet wilde starten waardoor ik er op de zondag niet bij kon zijn

Geniaal, dat filmpje!!!ochikiro schreef:Fotootjes en filmpje van de toertocht op de zaterdag voorafgaand.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
- didadunlop
Jake the snake, had het over lagertjes voor eggbeters. Ik meld het even aan hem.didadunlop schreef:Iemand van de toertocht van zaterdag had eggbeater pedalen en was misschien geintresseerd in mijn rebuild kit.
Weet iemand nog wie dat was?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Ik had vanmiddag de camping beheerder aan m'n pokkie.
Er was zaterdagavond iemand die wilde betalen maar daar zondag ochtend voor terug zou komen bij de campingbeheerder.Of die persoon nog even contact wil opnemen met de beheerder.
Ook was er iemand die mijn rekening betaald zou hebben,maar omdat ik maandag gebeld had voor de rekening trapte ze daar vandaag helaas niet meer in.
Er was zaterdagavond iemand die wilde betalen maar daar zondag ochtend voor terug zou komen bij de campingbeheerder.Of die persoon nog even contact wil opnemen met de beheerder.
Ook was er iemand die mijn rekening betaald zou hebben,maar omdat ik maandag gebeld had voor de rekening trapte ze daar vandaag helaas niet meer in.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!