Clifcat tankass.
Moderator:Beheerders
Dp'ers,
Ik ben van plan een tankass aan te schaffen.
Maar ik kan op internet er niet veel over vinden, dus ik vroeg me af.. wie weet er wat over deze fiets.
Kunnen jullie er wel info over vinden, wat kan ik er het beste op zetten (beginner) want dit word mijn eerste fiets ect.
Bedankt.
Ik ben van plan een tankass aan te schaffen.
Maar ik kan op internet er niet veel over vinden, dus ik vroeg me af.. wie weet er wat over deze fiets.
Kunnen jullie er wel info over vinden, wat kan ik er het beste op zetten (beginner) want dit word mijn eerste fiets ect.
Bedankt.
Ik niet, jij wel =']
- de G U R U
- Contacteer:
nee maar wel met ns en black market frames en daar hoor je nooit zulke verhalen over en ze zien er wat moderner uit dus ik snap eerlijk gezegd niet dat je daar niet voor gaat..Vida schreef:Nog meer mensen met ervaringen?
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
geleden is niet gelijk aan gereden hé... goed lezenVida schreef:2 weken geleden...., ik heb anders in posts gelezen dat jij ca. 2 jaar terug er een gekocht had via dit forum ..groen schreef:ik heb dat ding 2 weken gereden....
toen was de bb naar de kloten en de headtube was ovaal
boterzacht alu! niet kopen

Heeft ronde wielen
Dat klopt zeker, ik had het inderdaad verkeerd gelezen :P=Pashley= schreef:geleden is niet gelijk aan gereden hé... goed lezenVida schreef:2 weken geleden...., ik heb anders in posts gelezen dat jij ca. 2 jaar terug er een gekocht had via dit forum ..groen schreef:ik heb dat ding 2 weken gereden....
toen was de bb naar de kloten en de headtube was ovaal
boterzacht alu! niet kopen
Ik niet, jij wel =']
DUDE!!!Vida schreef:Dat klopt zeker, ik had het inderdaad verkeerd gelezen :P=Pashley= schreef:geleden is niet gelijk aan gereden hé... goed lezenVida schreef: 2 weken geleden...., ik heb anders in posts gelezen dat jij ca. 2 jaar terug er een gekocht had via dit forum ..
Loud, mean, fast & dirty
Gaat het om een frame van 400 euro of een complete fiets?
Zelf heb ik altijd bedenkingen bij 2e hands frames.
Je weet nooit wat er mee gebeurd is. Mits je zijn gebruiker een beetje kent.
Een ingescheurd frame kan levensgevaarlijk zijn. Controleer dus altijd rond de lassen!
Is het frame recht? Een feit: Aluminium buigt snel en Staal scheurt eerder.
Als het enkel om een frame gaat dan betaal je echt te veel, kijk eerst even goed rond.
Er zijn zoveel betere alternatieven! Bijvoorbeeld het geen wat de G U R U aanbiedt.
Sites zoals deze zijn betrouwbaar en juist kwa prijs:
www.bikemailorder.de
www.chainreactioncycles.com
Groeten,
Daan
Een ingescheurd frame kan levensgevaarlijk zijn. Controleer dus altijd rond de lassen!
Als het enkel om een frame gaat dan betaal je echt te veel, kijk eerst even goed rond.
Er zijn zoveel betere alternatieven! Bijvoorbeeld het geen wat de G U R U aanbiedt.
www.bikemailorder.de
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
Inmiddels heb ik de fiets gekocht, het ging om een complete fiets.Reprox schreef:Gaat het om een frame van 400 euro of een complete fiets?
www.bikemailorder.de
Groeten,
Daan
Boven mijn verwachtingen, een heerlijke fiets

Ik niet, jij wel =']