Cannondale Europe topservice !

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fry
Berichten:2466
Lid geworden op:di okt 22, 2002 3:57 pm
Cannondale Europe topservice !

Bericht door Fry » vr nov 30, 2007 1:54 pm

Ik had een 2dehands fatty R vork gekocht maar bij deze waren geen remnokken bijgeleverd. Ik had mijn lokale cannondale dealer bezocht maar die wist geen raad hiermee en antwoordde dat hij geen reactie kreeg van cannondale zelf. Mijn inziens had hij nooit cannondale gecontacteerd en had hij gewoon geen zin om zich met dergelijke kleinigheid voor een niet-klant (het was de eerste keer dat ik daar langskwam) bezig te houden, wat als fietsenzaakhouder eigenlijk wel te begrijpen is.

Ik stuurde zelf een mailtje naar de service desk van cannondale, 1 dag later kreeg ik reeds antwoord. Ik moest mijn adres opgeven en 2 dagen later had ik mijn remnokken, gratis en voor niks.

Cannondale Europe heeft een uitstekende service !!

Gebruikersavatar
Fry
Berichten:2466
Lid geworden op:di okt 22, 2002 3:57 pm

Bericht door Fry » vr sep 24, 2010 2:35 pm

Ik had opnieuw 2 remnokken nodig voor een 2de Fatty R. Weer een mail gestuurd, dit maal naar de Cycling Sports Group die ook GT, Schwinn en Mongoose verdelen. En vanochtend gratis en voor niets 4 remnokken ontvangen. Wat mij betreft zeer goede service.

illuminatastigmata
Berichten:2836
Lid geworden op:za jul 02, 2005 12:36 am
Locatie:limburg
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » wo okt 13, 2010 6:34 am

Vreemd dat dit voor de consument wèl kan en dat de dealer vaak -tig keer moet bellen voor een antwoord of onderdeel.En geloof me....dit is echt niet èènmalig maar re-gel-ma-tig.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Plaats reactie