Poll mag gesloten worden
Moderator:Beheerders
Hey,
ik ben nog steeds op zoek naar shifters voor mijn fiets en ik merk dat gripshifters vaak goedkoper zijn dan the regular shit...
om eens ff te checken wat de balans hier is dus 'n kleine poll...
ik ben nog steeds op zoek naar shifters voor mijn fiets en ik merk dat gripshifters vaak goedkoper zijn dan the regular shit...
om eens ff te checken wat de balans hier is dus 'n kleine poll...
Laatst gewijzigd door Atzerath op za jun 04, 2011 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
2 bladen aan de voorste tandwielen neem ik aan,
je hoeft geen speciale derrailleur of shifter. Alleen moet je dan de shifter niet in de stand zetten die je niet hebt, want dan gaat je ketting ernaast of hij gaat ratelen(dat hij net niet ernaast gaat)
Het beste is dus wel een shifter voor 2 bladen, en de derailleur maakt volgens mij niets uit.
je hoeft geen speciale derrailleur of shifter. Alleen moet je dan de shifter niet in de stand zetten die je niet hebt, want dan gaat je ketting ernaast of hij gaat ratelen(dat hij net niet ernaast gaat)
Het beste is dus wel een shifter voor 2 bladen, en de derailleur maakt volgens mij niets uit.
No limits
Ik prefereer gripshift. Heb op m'n stadsfiets shimano triggers en hiervoor op de mtb sram triggers. Nu sram gripshift, dit geeft me meer ruimte voor m'n vingers. Ik merk dat vooral op de MTB de triggers in de weg gaan zitten. Ook vind ik de dikte van de draairing erg fijn, past gewoon beter in m'n handen en gebruik ze ook vaak gewoon als handvat. Nooit last van per ongeluk schakelen oid.
-
heb zelf ook de twister shifters van sram ik heb er zelf geen last mee met rijden
en het prijs verschil is ook wel lekker
ene altijd je handen om het stuur

en het prijs verschil is ook wel lekker
ene altijd je handen om het stuur

Laatst gewijzigd door divere rules op za jun 04, 2011 7:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Caramba schreef:Ik prefereer gripshift. Heb op m'n stadsfiets shimano triggers en hiervoor op de mtb sram triggers. Nu sram gripshift, dit geeft me meer ruimte voor m'n vingers. Ik merk dat vooral op de MTB de triggers in de weg gaan zitten. Ook vind ik de dikte van de draairing erg fijn, past gewoon beter in m'n handen en gebruik ze ook vaak gewoon als handvat. Nooit last van per ongeluk schakelen oid.
x2