https://picasaweb.google.com/1102272637 ... 57/SIS2011
Hierbij nog een aantal foto's
SIS 2011
Moderators:JJ, Beheerders
-
Laatst gewijzigd door Harold Brunekreeft op zo aug 07, 2011 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
-
-
- didadunlop
Pff ik zeg zelf dat ik erg lekker gereden heb, Het inrijden was bagger. Dat kwam vooral door de avond ervoor..
Maar de nacht zelf vond ik het erg lekker gaan. De wand met gemak beklommen. Alleen veel modder wat zorgde voor een erg glad parcours.
Ow ja en mijn lampje besloot om er in de eerste ronde mee op te houden op ongewenste momenten. Dus in de finish downhill was het ineens "reset"..... SCHEISSE!!!!!
Gelukkig daarna een Supernova Airstream kunnen lenen en die was echt goed. Mooie beam en erg klein.
Hoeveel mensen er meededen weet ik echt niet. Midden in de nacht was het iig erg rustig op het parcours..
Mooiste blijft nog wel als je ergens ver weg een paar lichtjes ziet en je weet dat je dus nog een eind moet stampen op de SS.

Maar de nacht zelf vond ik het erg lekker gaan. De wand met gemak beklommen. Alleen veel modder wat zorgde voor een erg glad parcours.
Ow ja en mijn lampje besloot om er in de eerste ronde mee op te houden op ongewenste momenten. Dus in de finish downhill was het ineens "reset"..... SCHEISSE!!!!!
Gelukkig daarna een Supernova Airstream kunnen lenen en die was echt goed. Mooie beam en erg klein.
Hoeveel mensen er meededen weet ik echt niet. Midden in de nacht was het iig erg rustig op het parcours..

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.