Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
Mooi die Blauwe sxt met dat bruine zadel.
Maar zie ik nou een bel op je stuur ?
- bulldogg73
Re: Mijn Sx Trail
Gezien er nog weleens wandelaars en honden bij ons op de routes lopen vond ik het geen overbodig luxe. Ik vind het ook wat prettiger dan mensen laten schrikken of te moeten schreeuwen, het is natuurlijk niet "ruig" of "stoer" zo'n bel...jaspero schreef:Mooi die Blauwe sxt met dat bruine zadel.

2013 Canyon Nerve AL 29
-
- Contacteer:
Het gewicht is nu 20,6 kilo. Liggen lekkere dikke vette binnenbanden in. De Kaisers blijken goede sidewalls te hebben, dus er kunnen wel wat lichtere in. De ccdb met ti spring zal het gewicht ook nog wat drukken, maar ik ben in ieder geval al heel tevreden. Als de double barrel is gearriveerd dan zal ik een topic maken van het bouwproces, voorzien van foto's van het lassen, richten, stralen en andere werkzaamheden.
Dit klinkt alsof je het frame zelf gemaakt hebt? Ik was toch in de veronderstelling dat het om een Nicolai gingLoeky schreef:Het gewicht is nu 20,6 kilo. Liggen lekkere dikke vette binnenbanden in. De Kaisers blijken goede sidewalls te hebben, dus er kunnen wel wat lichtere in. De ccdb met ti spring zal het gewicht ook nog wat drukken, maar ik ben in ieder geval al heel tevreden. Als de double barrel is gearriveerd dan zal ik een topic maken van het bouwproces, voorzien van foto's van het lassen, richten, stralen en andere werkzaamheden.

die kaisers, aan te raden of niet?Loeky schreef:Het gewicht is nu 20,6 kilo. Liggen lekkere dikke vette binnenbanden in. De Kaisers blijken goede sidewalls te hebben, dus er kunnen wel wat lichtere in. De ccdb met ti spring zal het gewicht ook nog wat drukken, maar ik ben in ieder geval al heel tevreden. Als de double barrel is gearriveerd dan zal ik een topic maken van het bouwproces, voorzien van foto's van het lassen, richten, stralen en andere werkzaamheden.
orange 224-evo
nukeproof mega am 275
vanhout singlespeed racer
peugot "86 fixed gear
specialized p2
commencal meta am HT cromo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nukeproof mega am 275
vanhout singlespeed racer
peugot "86 fixed gear
specialized p2
commencal meta am HT cromo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
Ik rij met Der Baron,s en die zijn zeker aan te raden dus ga er van uit dat Der Kaiser,s ook erg goed zijn, in de Mountainbike+ van deze maand komen ze goed uit de test in ieder geval! Ben benieuwd wat hij ervan vind!unknow schreef:die kaisers, aan te raden of niet?Loeky schreef:Het gewicht is nu 20,6 kilo. Liggen lekkere dikke vette binnenbanden in. De Kaisers blijken goede sidewalls te hebben, dus er kunnen wel wat lichtere in. De ccdb met ti spring zal het gewicht ook nog wat drukken, maar ik ben in ieder geval al heel tevreden. Als de double barrel is gearriveerd dan zal ik een topic maken van het bouwproces, voorzien van foto's van het lassen, richten, stralen en andere werkzaamheden.
What goes up must come down(hill)
Is inderdaad een Nicolai, de Nucleon E2. Door mijn stage bij Nicolai ben ik bij het bouwproces geweest, en heb dat ook kunnen beïnvloeden en eraan mee kunnen werken. Is dan ook een tailormade (custom geo) frame geworden. Detailfoto's komen later in het topic.Caramba schreef:Dit klinkt alsof je het frame zelf gemaakt hebt? Ik was toch in de veronderstelling dat het om een Nicolai ging
Wat betreft die Kaisers: die bevallen prima. Het zijn wel prototypes, dus ik heb geen idee hoe de consumentenversie rijdt maar dat zal niet zo'n groot verschil zijn. Ook is het lastig te vergelijken met andere banden aangezien ze op een nieuwe bike liggen, dat rijdt sowieso anders.
Heeeeeel vet!Loeky schreef:Is inderdaad een Nicolai, de Nucleon E2. Door mijn stage bij Nicolai ben ik bij het bouwproces geweest, en heb dat ook kunnen beïnvloeden en eraan mee kunnen werken. Is dan ook een tailormade (custom geo) frame geworden. Detailfoto's komen later in het topic.Caramba schreef:Dit klinkt alsof je het frame zelf gemaakt hebt? Ik was toch in de veronderstelling dat het om een Nicolai ging
Wat betreft die Kaisers: die bevallen prima. Het zijn wel prototypes, dus ik heb geen idee hoe de consumentenversie rijdt maar dat zal niet zo'n groot verschil zijn. Ook is het lastig te vergelijken met andere banden aangezien ze op een nieuwe bike liggen, dat rijdt sowieso anders.
Die kaisers slijten al als je erna kijkt

Life begins at the end of your comfortzone.
Specialized clutch sx in 2.3.Chmod schreef:Heb rubberqueens gehad. Slijten half zo snel al supertacky minions...
Zacht compound, massa's meer grip als de super tacky minions, en ze gaan gewoon een heel seizoen mee.
Dan is €55,- of meer leuk geld uitgeven aan een band die langer meegaat als een week

http://www.pinkbike.com/news/Continenta ... -2011.htmlTuup J schreef:Specialized clutch sx in 2.3.Chmod schreef:Heb rubberqueens gehad. Slijten half zo snel al supertacky minions...
Zacht compound, massa's meer grip als de super tacky minions, en ze gaan gewoon een heel seizoen mee.
Dan is €55,- of meer leuk geld uitgeven aan een band die langer meegaat als een week
in de pinkbike review van de conti's zeggen ze nogthans dat ze echt wel lang meegaan
Heb het toch echt met eigen ogen gezien tijdens de roadtrip bij Tbx zijn banden, dan heb ik het wel over de achterband.scottusa schreef:http://www.pinkbike.com/news/Continenta ... -2011.htmlTuup J schreef:Specialized clutch sx in 2.3.Chmod schreef:Heb rubberqueens gehad. Slijten half zo snel al supertacky minions...
in de pinkbike review van de conti's zeggen ze nogthans dat ze echt wel lang meegaan