Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.
Moderator:Beheerders
-
stephen09 - Berichten:184
grond aanvragen
Bericht
door stephen09 » wo aug 31, 2011 9:39 pm
jow guys,
ik heb in een bos van rijkswaterstaat best dikke trails gemaakt en blijkt dat die lui van rijkswaterstaat dat niet zo leuk vinden, maar ik d8 ze gebruiken het niet en er komt nooit iemand (verlopen bouw project), maar laats werd er dus door hun gesproken over boetes als we er nog een keer zouden komen.
mijn vraag: is het mogelijk om dat stuk grond aantevragen bij rijkswaterstaat.
graag reactie van rijders die hier ervaring mee hebben,

-
sherlock
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » wo aug 31, 2011 9:53 pm
Dat zal je met de gemeente moeten regelen
-
Bericht
door stephen09 » wo aug 31, 2011 10:01 pm
ja da's het probleem dus rijkswaterstaat en de gemeente liggen los van elkaar, dus de gemeete ons niks beloven
-
the nooby
Bericht
door the nooby » do sep 01, 2011 6:52 am
heb dat zelfde probleem alleen de gemeente doet er niks aan.
we hebben wel een aanvraag gedaan maar daar is niks van gekomen
Build it. Ride it.
-
Bericht
door stephen09 » do sep 01, 2011 11:08 pm
Probleem is opgelost, nou eigenlijk niet maar we gaan niet meer met dat stuk grond door het blijkt nu dat we voor een heelhoog bedrag schade hebben aangericht met scheppen en bomen kappen,
Dus reactie zijn niet meer nodig
Thnx
-
the nooby
Bericht
door the nooby » vr sep 02, 2011 6:46 am
moeten jullie de schade vergoeden?
Build it. Ride it.
-
Bericht
door stephen09 » vr sep 02, 2011 1:34 pm
nee nog niet omdat ze niet weten wie het heeft aangericht,
wij komen er voorlopig niet meer en gaan wel ergens anders heen
-
stino - Berichten:575
Bericht
door stino » vr sep 02, 2011 8:48 pm
vind het wel grappig dat je denkt dat je gewoon wat grond kan 'aanvragen'. Grond kost normaal geld :)
nog een tip voor 'ergens anders heen' je kan maar beter zorgen dat het legaal is, of er heel zeker van zijn dat je niet gepakt wordt. Jij daar met schup + getuigen = schuldig, no matter what. Weet niet hoe de wet in Nederland is maar dat zal niet veel verschillen van Belgie: voor elke redelijk grove tereinaaanpassing, waar dirts in principe altijd onder vallen, heb je eigenlijk een bouwvergunning nodig, Zit zelf al meer dan een jaar in een rechtzaak, die ik naar alle waarschijnlijkheid nog ga verliezen ook, omdat ik ergens was beginnen graven. Strafste van al is nog dat het mijn eigen grond was.
-
de lachende derde
-
Contacteer:
Bericht
door de lachende derde » wo sep 07, 2011 9:16 pm
stino schreef:vind het wel grappig dat je denkt dat je gewoon wat grond kan 'aanvragen'. Grond kost normaal geld
nog een tip voor 'ergens anders heen' je kan maar beter zorgen dat het legaal is, of er heel zeker van zijn dat je niet gepakt wordt. Jij daar met schup + getuigen = schuldig, no matter what. Weet niet hoe de wet in Nederland is maar dat zal niet veel verschillen van Belgie: voor elke redelijk grove tereinaaanpassing, waar dirts in principe altijd onder vallen, heb je eigenlijk een bouwvergunning nodig, Zit zelf al meer dan een jaar in een rechtzaak, die ik naar alle waarschijnlijkheid nog ga verliezen ook, omdat ik ergens was beginnen graven. Strafste van al is nog dat het mijn eigen grond was.
grondbank?