Sinds 2 jaar mtb ik, Begonnen op een matrabike

Ben eerst begonnen op mountainbike.nl maar die site is veelste serieus, en als je 1 ding fout doet oid dan krijg je meteen op je kop..
Moderator:Beheerders
sommige van die mods op mtb.nl zijn echt niet helemaal fris onder het petje.Wasmachineman NL schreef:
Ben eerst begonnen op mountainbike.nl maar die site is veelste serieus, en als je 1 ding fout doet oid dan krijg je meteen op je kop..
Dictatuur daaro.de lachende derde schreef:sommige van die mods op mtb.nl zijn echt niet helemaal fris onder het petje.Wasmachineman NL schreef:
De users daar sporen soms ook niet echtde lachende derde schreef:sommige van die mods op mtb.nl zijn echt niet helemaal fris onder het petje.Wasmachineman NL schreef:
Niet dat ik nu ook de vervelende mod uit wil hangen, maar laten we er geen haat topic jegens mountainbike.nl van gaan makenWasmachineman NL schreef:De users daar sporen soms ook niet echtde lachende derde schreef:sommige van die mods op mtb.nl zijn echt niet helemaal fris onder het petje.Wasmachineman NL schreef:
Wasmachineman NL schreef: De users daar sporen soms ook niet echt
Ben pas 14, Heb wel een Tomos A35 bij mijn oom [boerderij], ding gaat 60/65 ongeveer volgens me pa.Lars TB schreef:Mag ik je er even op wijzen dat je je in de verkeerde afdeling voorstelt. En dat er allemaal fouten in je tekst zitten. Kan zo echt niet![]()
![]()
Welkom hier. Wat voor Volvo rijd je?