Mijn Devinci en Trek gestolen!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Tuup J
Mijn Devinci en Trek gestolen!

Bericht door Tuup J » di dec 06, 2011 10:23 pm

Hallo,

de nacht van maandag 5-12-2011 op dinsdag 6-12-2011 zijn mijn Devinci Wilson en Trek remedy uit de berging gestolen, ik woon in een appartementencomplex. Ze hebben achterom ingebroken en het zijn mensen geweest die wisten dat ik die (dure) bikes had.

Willen jullie aub een oogje open houden op andere forums en het me melden als jullie iets zien. Ik ben er bang voor dat ik ze nooit meer terug zie, hopen op de verzekering dus.

Hier de gegevens en foto's:

Devinci wilson
RS boxxer team
Elka stage 5 shock
Hope top crown/stem
reverse fli bar stuur
formula r1x remmen
reverse wielset
specialized clutch banden
sram xo derallieur en shifter
raceface atlas fr cranks
nukeproof pedalen

Afbeelding

Afbeelding

Trek remedy
RS lyric
blacx adjustable seatpost
raceface atlas am cranks
sram x9 derallieur
reverse fli bar stuur
reverse fort will zadel
bontrager wielset
maxxis ardent banden
avid cr met code remklauwen remmen
paarse blackspire chainguide

Afbeelding

Afbeelding

Thanx alvast!
Life begins at the end of your comfortzone.

sampers

Bericht door sampers » di dec 06, 2011 10:29 pm

zag het net al op de Facebook pagina van Canadian Dirt. ze geven geloof ik ook een helm weg als beloning voor de vinder!

wel erg kut, succes om ze terug te vinden!
dead straight to live wrong

Tuup J

Bericht door Tuup J » di dec 06, 2011 10:38 pm

sampers schreef:zag het net al op de Facebook pagina van Canadian Dirt. ze geven geloof ik ook een helm weg als beloning voor de vinder!

wel erg kut, succes om ze terug te vinden!
Yes idd!

Tommie ;D

Bericht door Tommie ;D » di dec 06, 2011 10:41 pm

Egr kut voor je! Zo'n mooie bikes, ik zal rondkijken op de fora... Maar ze moeten hemp altijd verkopen, en dat gaat zo goed als alleen op het internet :)

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » di dec 06, 2011 10:47 pm

Dat is zwaar kut man maar ga het in de gaten houden of ik wat tegenkom, stonden ze op slot in de berging?
What goes up must come down(hill)

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di dec 06, 2011 10:53 pm

GVD :x
Dat is toch echt alles behalve een bezoekje van sint en zwarte piet is dit ook niet..!
Ik weet nie of je je bikes ook op facebook hebt staan maar dis de rede dat mn bikes in huis staan en dat ik niet op facebook zit.. Ze vinden je op de een of andere manier..
Als ik een advertentie zie doe ik een dik bod en neem geen geld maar mn pers. beveiliging mee 8)
Stelen is verboden door god en nog beter door de sociale samenleving :ban:
Verzekering (mocht het alles dekken )is leuk maar nie alles
Tuup ik meen 't echt serieus dit is fokking tragisch :(

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » di dec 06, 2011 10:59 pm

En je persoonlijke beveiliging is een Glock19 of nie Cyber mijn zegen heb je blijf met je tengels van andermans spullen af soms is het zo gek nog nie het afhakken van een hand :evil:

Tuup J

Bericht door Tuup J » di dec 06, 2011 11:04 pm

Fietsen staan idd op facebook, ga ik ook niet meer doen.
Maar denk zelf dat het iemand is geweest uit het appartementencomplex. Ze hebben via achterom ingebroken, waar ook de parking is. Deze parking is afgesloten met een grote poort waarvan alleen de bewoners een eigen code hebben.

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » di dec 06, 2011 11:09 pm

Des te triester! Nogmaals stonden ze op slot in de berging? Want anders kan de verzekering nog lastig gaan doen ook!

Tuup J

Bericht door Tuup J » di dec 06, 2011 11:14 pm

Flip van Veen schreef:Des te triester! Nogmaals stonden ze op slot in de berging? Want anders kan de verzekering nog lastig gaan doen ook!
Nee, stonden niet op slot.
Heb met verzekering gesproken en daar hebben ze eigenlijk ook niet na gevraagd. Donderdag komt de schade expert langs, weet niet of die daar wat over gaat zeggen.

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo dec 07, 2011 1:26 am

Dat zulke mooie fietsen gewoon gejat worden door dat roof tuig :x ,schandalig dat mensen niet van elkaars spullen af kunnen blijven :ban: .In de middel eeuwen wisten ze wel raad wat ze deden met mensen die stelen.

Hoop dat alles weer goed komt dat je fietsen weer terug ziet en anders is dat heel erg jammer :(
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » wo dec 07, 2011 8:26 am

Was gisteren nog van de foto's van je trek aant genieten hier en nu dit :shock:

Als ik iets zie of hoor hoor jij van mij!

Succes met de verzekering.
Wat wit is kan nog witter.
Vraag het de witte reus!

http://wittereus.pinkbike.com/

Hotsnail
Contacteer:

Bericht door Hotsnail » wo dec 07, 2011 9:42 am

Echt klote man. Zal mijn ogen ook open houden, maar de kans dat je ze tegen komt....
Ijzeren paarden eten geen haver....

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo dec 07, 2011 10:30 am

Tuup J schreef:Fietsen staan idd op facebook, ga ik ook niet meer doen.
.
was er al voor gewaarschuwd door meerdere mensen dat niet alleen met vakanties..
maar je koppelt t meeste aan elkaar qua profielen.. zo vinden ze beetje bij beetje alles bij elkaar.. foto met een huis nummer erop.. of een bekende achtergrond..
Tuup J schreef: Deze parking is afgesloten met een grote poort waarvan alleen de bewoners een eigen code hebben.
je eigen buren of een bekende ervan.. diep triest :bandana:

geen camera toezicht waarschijnlijk.. is er een registratie van wie de poort heeft geopend ? ! ! missch is dat het waard om na te kijken ?

met deze info valt de appel niet ver van de boom...

valent46

..

Bericht door valent46 » wo dec 07, 2011 12:45 pm

Fietsen staan idd op facebook, ga ik ook niet meer doen.
Maar denk zelf dat het iemand is geweest uit het appartementencomplex. Ze hebben via achterom ingebroken, waar ook de parking is. Deze parking is afgesloten met een grote poort waarvan alleen de bewoners een eigen code hebben.

ja id ik zou even proberen of de poortbesturing een geheugen heeft waarschijnlijk wel heb zelf ook al eens van die dingen gemonteerd voor het werk en die zijn bijna altijd uitleesbaar.
Be a Pancake or Not!

valent46

...

Bericht door valent46 » wo dec 07, 2011 12:47 pm

btw ik zou gaan krijsen denk ik als ik merkte dat mijn bikes weg waren :lol: nu is de mooiste dh bak in NL ook nog weg :cry:
Be a Pancake or Not!

Caramba

Bericht door Caramba » wo dec 07, 2011 6:23 pm

Diep triest inderdaad! Zal m'n ogen open houden. Ben overigens heel benieuwd naar wat de schade expert hier over te melden heeft!

Beast

Bericht door Beast » wo dec 07, 2011 8:43 pm

Jeroen post het niet op te veel fora's, ik denk dat je meer kans maakt om ze terug te vinden om forums af te sporen en u voor de domme te houden en dan ze bij hun kloten te pakken, want als de personen in kwestie merken dat ze bitter weinig kans hebben om ze te verkopen of onraad rieken belanden ze eerder in't kanaal ergens, ik zal mijn ogen openhouden en het internet afspeuren, heb toch tijd genoeg.

Grtz

N!el$

Bericht door N!el$ » wo dec 07, 2011 9:01 pm

Beast schreef:Jeroen post het niet op te veel fora's, ik denk dat je meer kans maakt om ze terug te vinden om forums af te sporen en u voor de domme te houden en dan ze bij hun kloten te pakken, want als de personen in kwestie merken dat ze bitter weinig kans hebben om ze te verkopen of onraad rieken belanden ze eerder in't kanaal ergens, ik zal mijn ogen openhouden en het internet afspeuren, heb toch tijd genoeg.

Grtz
zoiets in het kanaal gooien? :cry: je zou goed gek zijn, dan zou ik hem toch mooi ophangen boven mijn bed!
Solid strike 26", NS metropolis 3,
GT fury 2010 Carbon (verkocht)
Kona stinky 6 (verkocht)

arri1997

Bericht door arri1997 » wo dec 07, 2011 9:05 pm

Vergeet niet op buitenlandse fora te kijken ;)
De kans is groot als ze hem in het buitenland proberen te verkopen...

Beast

Bericht door Beast » wo dec 07, 2011 9:09 pm

Yup daarom hou het beperkt tot waar je't post, de kans is heel groot dat ze jouw fietskes via het internet gevonden hebben en ze zo ook gaan verkopen, en als ze het merken, tja ... het gaat hun waarschijnlijk niet om de fietskes zelf eerder om het geld

Good luck

arri1997

Bericht door arri1997 » wo dec 07, 2011 9:23 pm

tja, en zo zullen er ook geen 2 rond rijden...
Dus als ik iets zie zal ik het onmiddellijk melden. :)

Tuup J

Bericht door Tuup J » wo dec 07, 2011 10:07 pm

Die wilson was de enigste in NL en de trek valt ook nog wel op met de groene cranks en paarse guide.

Maar op het moment moet ik maar op me verzekering hopen, denk niet dat ik die fietsen nog ooit ga terug zien.

xRemcox

Bericht door xRemcox » do dec 08, 2011 8:15 am

Die fietsen zijn op bestelling gejat, moet haast wel. Wel erg jammer dat het zo moet...

racingralph

Bericht door racingralph » do dec 08, 2011 6:16 pm

Wellicht overbodig, maar toch;

Het is natuurlijk mooi om je spullen in een "showroom" te plaatsen, je bent trots op je spullen en enthousiast voor de sport, maar ook de gasten die de vlugge vingertjes hebben bekijken je spullen. Helaas hebben dat soort ook heeeeel veel tijd om uit te zoeken hoe je echt heet, waar je woont en ook binnen hun eigen kringen heel erg goed zijn in netwerken... Aangifte doen is wel belangrijk, ook al lijkt het weinig nut te hebben op het eerste gezicht. Strafzaken bij een aanhouding worden wel degelijk uitgeplozen en vergroten je kans op een vergoeding, straf vervolging en wellicht (hopelijk) het terug zien van je spullen.

Ik wens je sterkte, en hoop dat je je kont weer snel op je eigen zadels mag ploffen, liefst in t zicht van een draak met handboeien om.

Plaats reactie