Yeti ASX complete rebuild
Moderator:Beheerders
-
Ketting erop, derrie erop, frame voorzien van bescherming tegen chain-slap, chainguide afgesteld:

Begonen aan mijn voorwiel:

Lagers heb ik van extra vet voorzien!

Begonen aan mijn voorwiel:

Lagers heb ik van extra vet voorzien!
Laatst gewijzigd door WitteReus op di mar 13, 2012 8:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: tweeling
Jep; twee heren erbijnano schreef:Super, tweeling jongens! Dat jij nog zoveel tijd hebt om fietsen te maken?!

Jordy; ik moet nog de pedalen inelkaar zetten en de sag vand e achterdemper afstellen en hij is af!
Voorwiel heb ik gisteren afgekregen;
Boormachine is wel handig hierbij

Natuurlijk moeten er eigenlijk nog wat stickers op, maar mijn sticker maker heeft een beetje druk en zo zonder ziet hij er ook vet uit

Wel komt er beschermfolie op de onder en bovenbuis en overal waar kabels langs het frame gaan; moet ik nog bestellen.
Waarschijnlijk ga ik komend weekend hem ff uitlaten

Laatst gewijzigd door WitteReus op di mar 13, 2012 4:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Oke dan maak maar wat foto's als hij er helemaal klaar voor is
Slim id met die boormachine
je moet er maar op komen!!
Ben benieuwd
Ps. Kwam op ebay nog stickersets tegen van Yeti! Gewoon zoeken op yeti logo! Misschien is het wat voor je!
Succes!!

Ben benieuwd

Ps. Kwam op ebay nog stickersets tegen van Yeti! Gewoon zoeken op yeti logo! Misschien is het wat voor je!
Succes!!
Drop it!
-
Oke dan maak maar wat foto's als hij er helemaal klaar voor is
je moet er maar op komen!!
Ben benieuwd
Succes!!

Ben benieuwd

Succes!!
Drop it!
Pedalen ook eindelijk inelkaar:

Was nog een hele klus om de 28 kogeltjes (per trapper) van 2mm doorsnee op hun plaats te krijgen
Ook de veer die het middengedeelte laat terug veren was verdomd lastig op zijn plaats te krijgen en nu nog werkt het niet helemaal zoals moet omdat door de laagdikte van de poedercoat alles een beetje stroef loopt
Laatste 2 puntjes nu nog zijn:
- Voorband en achterband erom; ik moet nog een nieuw velglint en binnenband bij Southside halen.
- Stickers erop; ik wil ook bescherming op het frame plakken (krijg ik volgende week van Southside) en de Yeti stickers kunnen ook op een later moment erop komen.

Was nog een hele klus om de 28 kogeltjes (per trapper) van 2mm doorsnee op hun plaats te krijgen

Ook de veer die het middengedeelte laat terug veren was verdomd lastig op zijn plaats te krijgen en nu nog werkt het niet helemaal zoals moet omdat door de laagdikte van de poedercoat alles een beetje stroef loopt

Laatste 2 puntjes nu nog zijn:
- Voorband en achterband erom; ik moet nog een nieuw velglint en binnenband bij Southside halen.
- Stickers erop; ik wil ook bescherming op het frame plakken (krijg ik volgende week van Southside) en de Yeti stickers kunnen ook op een later moment erop komen.
Eindelijk af
:

Mijn cockpit:

Mooiste detail:

Stickers zijn onder weg en dan volgen meer foto's
Meer hier:
http://wittereus.pinkbike.com/album/Reb ... cs/?page=2
Ook de eerste meters zijn gefietst en het stuur is gewoon fijn. Zondag morgen gaan we hem echt testen op wat lokale tracks.

Mijn cockpit:

Mooiste detail:

Stickers zijn onder weg en dan volgen meer foto's

Meer hier:
http://wittereus.pinkbike.com/album/Reb ... cs/?page=2
Ook de eerste meters zijn gefietst en het stuur is gewoon fijn. Zondag morgen gaan we hem echt testen op wat lokale tracks.
-
- bulldogg73
ff pol aangemaakt voor andere kleur stickers
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 200#613200
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 200#613200