600 x 2.0 coil/veer voor mantitou swinger
volgens mij past van fox ook maar weet niet 100 % zeker..
is voor op een swinger 4 way 190mm inbouw 50mm stroke
600 x 2.0 coil/veer voor mantitou swinger
Moderator:Beheerders
-
-
Klopt probleem heb ik ook gehad moest het een 600 zijn want mischien dat ik nog wat heb liggen maar geen 600!Smittie schreef:ja volgens mij ook, de "ogen" van een manitou demper zijn kleiner dan die van een fox of RSFlip van Veen schreef:De veren passen volgens mij wel maar de busjes niet van FoX en RS correct me if im wrong!
maar de veren van een manitou zijn wel gelijk aan die van een fox, maar van een RS is dikker.
What goes up must come down(hill)
mn buurjongen rijd nu met een 550 maar die is ff te licht..Flip van Veen schreef:Klopt probleem heb ik ook gehad moest het een 600 zijn want mischien dat ik nog wat heb liggen maar geen 600!Smittie schreef:ja volgens mij ook, de "ogen" van een manitou demper zijn kleiner dan die van een fox of RSFlip van Veen schreef:De veren passen volgens mij wel maar de busjes niet van FoX en RS correct me if im wrong!
maar de veren van een manitou zijn wel gelijk aan die van een fox, maar van een RS is dikker.
ik had het via tftuned uitgerekend: http://www.tftunedshox.com/info/spring_calculator.aspx
en dan kwam ik op 582 dus een 600 veer
een zwaardere zal denk te zwaar worden
-