Moderator:Beheerders
zie hier:ELVIS schreef:pfoe wat was mijn registratie datum ook al weer.
of neem Plons, Katze dat soort lui, volgens mij nog auweher.
ofuh Bombproof erik, bestaan die nog? Wie zwerft hier eigenlijk het langst rond.
OOO ik zie het al, ik sinds 2002,![]()
ben benieuwd wie de meeste jaren rondhangt, ?? Ruben heeft per definitie al een diskwalificatie, 1970 bestond er nog niet eens een modem
Doen ze op extreem grote forums ook wel is, Ik stem ja daarvoor, wel alleen de users deleten met 0 posts en/of een laatste inlogdatum van 2 jaar of meer.Smittie schreef:inderdaad, misschien een idee om het op te schonen, iedereen die langer dan 2 jaar niet is aangemeld deleten ?A.-W. schreef:Er zijn een hoop leden die nog nooit een bericht geplaatst hebben
Klopt als een bus, ik voeg tegenwoordig eigenlijk op fietsgebied niets meer toe, ik lees wel heel veel op het forum, ingelogd of niet ingelogd, eigenlijk elke dag wel minimaal 1xRuben schreef:In de praktijk heb je niet zoveel last van de extra accounts. Ik krijg praktisch maandelijks mail van bezoekers die al lang niet meer zijn geweest en graag hun account weer in gebruik willen nemen maar het wachtwoord/accountnaam zijn vergeten. Ze weten dus nog wel dat ze nog een account hebben.
Er zullen ook bezoekers zijn die niet posten maar wel PB's sturen of het alleen gebruiken om te zien wat er nieuw is of mails krijgen met updates.
Heb ooit wel opgeschoond, maar denk dat het niet zo heel belangrijk is. Ik zou het zelf raar vinden als mijn account met een goede naam op een site opeens verdwenen is. Eigenlijk zou je de eigenaar eerst moeten vragen of het weg kan.
Nice!ELVIS schreef:Klopt als een bus, ik voeg tegenwoordig eigenlijk op fietsgebied niets meer toe, ik lees wel heel veel op het forum, ingelogd of niet ingelogd, eigenlijk elke dag wel minimaal 1xRuben schreef:In de praktijk heb je niet zoveel last van de extra accounts. Ik krijg praktisch maandelijks mail van bezoekers die al lang niet meer zijn geweest en graag hun account weer in gebruik willen nemen maar het wachtwoord/accountnaam zijn vergeten. Ze weten dus nog wel dat ze nog een account hebben.
Er zullen ook bezoekers zijn die niet posten maar wel PB's sturen of het alleen gebruiken om te zien wat er nieuw is of mails krijgen met updates.
Heb ooit wel opgeschoond, maar denk dat het niet zo heel belangrijk is. Ik zou het zelf raar vinden als mijn account met een goede naam op een site opeens verdwenen is. Eigenlijk zou je de eigenaar eerst moeten vragen of het weg kan.