dit zal met een fiets wat lastig gaanGW schreef:Op of in de verpakking was er telkens niks van te merken dat het eigelijk om een gekocht item ging. Zo proberen die chinezen die invoer taks te om zeilen denk ik.

Moderator:Beheerders
Ik zeg ook niet dat het zeker namaak is maar stel dat het zo is en er wordt bespaard op het type alu en lasnaden anders, weet ik niet of ik daar 3000 euro voor wil neertellen, of 600GW schreef:En wie zegt dat het namaak is?? Waar worden de grote merken hun frames gebouwd denk je? Juist ja,China,Taiwan...Smittie schreef:ja er moet sowieso iets zijn wat niet klopt...stennis schreef:En dan nu nog iets .. Wie zegt dat het frame echt van Scott is? Ik heb ooit contact gehad met Specialized en die vertelde toen dat ze er last van hadden dat hun frames werden nagemaakt .
Als het daadwerkelijk wordt geleverd voor 800 dollar dan moet er iets mee zijn.
misschien dat de frames worden nagemaakt maar de rest van de onderdelen zullen toch niet allemaal nagemaakt zijn?
Wie weet zelfs in het fabriek waar die goedkope vandaan komen. Er zijn meerde gevallen bekend van produkten die in een andere verpakking gewoon duurder verkocht worden maar eigelijk net hetzelfde zijn.
Nu China heeft wel zen reputatie tegen,die gasten maken werkelijk alles na dus de kans dat het namaak is is wel heel reeel.
Dan hebben ze jou idd iets wijs gemaakt, geloof me bijna alles wat uit Azie komtGW schreef:Mij hebben ze wijs gemaakt dat het een loterij is en dat als je pech hebt en jou pakje er uit genomen wordt door de douane je tot wel 47% invoertaks moet betalen om de europese unie te beschermen tegen de goedkope chinese markt.
Daarom wordt er door de verkopers ook meestal op het pak vermeld dat het een geschenk is
Inderdaad,dat is het risico En als je dan ook nog eens de pech hebt dat ze jou pakje uit kiezen de grote extra kost van de invoerrechten op een item van 600 euro...stennis schreef:
Ik zeg ook niet dat het zeker namaak is maar stel dat het zo is en er wordt bespaard op het type alu en lasnaden anders, weet ik niet of ik daar 3000 euro voor wil neertellen, of 600
Ik weet het dat ze me iets wijs gemaakt hadden,daarom dat ik in men volgende post deze link plaatste naar de correcte informatieroyal DIGGER schreef:Dan hebben ze jou idd iets wijs gemaakt, geloof me bijna alles wat uit Azie komtGW schreef:Mij hebben ze wijs gemaakt dat het een loterij is en dat als je pech hebt en jou pakje er uit genomen wordt door de douane je tot wel 47% invoertaks moet betalen om de europese unie te beschermen tegen de goedkope chinese markt.
Daarom wordt er door de verkopers ook meestal op het pak vermeld dat het een geschenk is
wordt gecontroleerd. En denk je echt dat het geloofwaardig is als er een complete fiets
wordt verzonden dat het een gift is. In China moet je alles opgeven voordat je kan verzenden. Bovendien zijn het de merken zelf die de prijzen bepalen voor de fiets.
En is het onmogelijk gelijk vanuit de fabriek fietsen te verkopen.
Het blijft te mooi om waar te zijn, en als het gelukt is bestel ik ook gelijk een fiets bij die jongen, zeker als ik niet vooruit hoeft te betalen