CRC info
Moderator:Beheerders
meermaals besteld, steeds in orde en snel geleverd.
heb hier ooit een voorwiel en bomber vork tesamen besteld en niet gekeken naar de combinatie dus 20mm steekas wiel op een vork die hier niet voor gemaakt is.
gemaild, dat ik het item foutief had besteld, kon zonder problemen het formulier downloaden en het wiel terugsturen, ander wiel gehad op een weekje tijd zonder meerkost..
dat noem ik service, trage leveringen moet je even checken met je tracking number die je krijgt, heb al meermaals gemerkt dat in Belgie bijvoorbeeld het pakket blijft hangen voor enkele dagen bij GLS, ook al is het voordien op 2 dagen tijd van ierland naar brussel geraakt...
heb hier ooit een voorwiel en bomber vork tesamen besteld en niet gekeken naar de combinatie dus 20mm steekas wiel op een vork die hier niet voor gemaakt is.
gemaild, dat ik het item foutief had besteld, kon zonder problemen het formulier downloaden en het wiel terugsturen, ander wiel gehad op een weekje tijd zonder meerkost..
dat noem ik service, trage leveringen moet je even checken met je tracking number die je krijgt, heb al meermaals gemerkt dat in Belgie bijvoorbeeld het pakket blijft hangen voor enkele dagen bij GLS, ook al is het voordien op 2 dagen tijd van ierland naar brussel geraakt...
- cHoc
Al enkele jaren zonder problemen meerdere bestellingen gedaan, en tot dit jaar altijd zonder problemen.
Dit jaar 4 bestellingen gedaan en 3 daarvan waren niet goed geleverd, de verkeerde producten in de bestelling of producten die niet besteld waren. Toch wel een beetje jammer.
Dit jaar 4 bestellingen gedaan en 3 daarvan waren niet goed geleverd, de verkeerde producten in de bestelling of producten die niet besteld waren. Toch wel een beetje jammer.
shoot me again, I ain't dead yet
-
Crc
Ik heb dus een bandenset en een leatt neckbrace besteld, bandenset zo binnen gekregen, en wacht al een MAAND op men brace...... Iemand tips over wat ik nu kan doen??
ACAB
Re: Crc
nog even wachten of hun anders even mailen, ik heb ook al een paar keer 2 maanden moeten wachten op mijn spullen maar voor de zekerheid zou je hun kunnen mailen.Casper van geest schreef:Ik heb dus een bandenset en een leatt neckbrace besteld, bandenset zo binnen gekregen, en wacht al een MAAND op men brace...... Iemand tips over wat ik nu kan doen??
Ik heb van crc vernomen dat de gratis verzendoptie veranderd is. Ze versturen het nu met Royail Mail. Eerder toen het nog met de GLS kwam heb ik eigenlijk nooit langer hoeven wachten dan 5 werkdagen. Nu het veranderd is is het een drama. Wacht nu ook al een aanzienlijke tijd. Ik kreeg wel te horen dat mocht het pakket kwijt zijn dat ze me een vervangend pakket zouden opsturen na het invullen van een claim. Dus nog een dag of wat wachten en dan maar kijken wat er van komt. Ik gebruik iig vanaf nu nooit meer die gratis verzending. 
Oh ja. Een tip. Like CRC op facebook dan heb je echt veel sneller contact dan via de mail. Dat duurt vaak een dag.

Oh ja. Een tip. Like CRC op facebook dan heb je echt veel sneller contact dan via de mail. Dat duurt vaak een dag.
“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€
-
- Contacteer:
Alweer een hele tijd klant bij Bikecomponents.de, maar nu voor een product gekozen dat niet verkrijgbaar is in der Heimat.
Aangewezen op CRC net als"vroeger".
Wat me opvalt is dat het daar GRU-WE-LIJK lang duurt voordat het pakket EINDELIJK eens uberhaupt op de POST gaat.
Dat hebben ze in Duitsland wel wat beter op de rit moet ik zeggen.
Voor de middag besteld, dezelfde dag de deur uit.
Dat is bij CRC mooi niet waar.
Jammer, was beter in het verleden.
Niet alleen voor de prijs dus naar onze Oosterbuurtjes......
Wat me opvalt is dat het daar GRU-WE-LIJK lang duurt voordat het pakket EINDELIJK eens uberhaupt op de POST gaat.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Chain is juist altijd vrij snel met verzenden ( vooral als je voor 5 euro meer spoedverzending doet, dan is het binnen 1 a 2 dagen bij je thuis).illuminatastigmata schreef:Alweer een hele tijd klant bij Bikecomponents.de, maar nu voor een product gekozen dat niet verkrijgbaar is in der Heimat.
Bikecomponents deed er 1 keer 2 weken over en de 2de keer 1 week...
Gisteren rond 11.00 uur besteld en vandaag wordt het al bezorgd. Wel DHL-Express gedaan, heb geen zin om een week te wachten
.........
Bestel al jaren bij CRC, laatste 2 jaar is de service wel iets minder, maar zolang je het alleen besteld als het in stock is en je priority bezorging doet heb ik nooit problemen gehad of lang moeten wachten. 1 keer vergeten en een week zitten wachten.

Bestel al jaren bij CRC, laatste 2 jaar is de service wel iets minder, maar zolang je het alleen besteld als het in stock is en je priority bezorging doet heb ik nooit problemen gehad of lang moeten wachten. 1 keer vergeten en een week zitten wachten.
My bikes:
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)