De winkel die voor je kiest

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
amigo
De winkel die voor je kiest

Bericht door amigo » vr nov 15, 2013 6:41 pm

Ik was op zoek naar een paar winter fiets schoenen , en mijn keuze was gevallen op de northwave celsius die ik op internet vond voor een prijs van 169,95 .
Omdat ik de schoenen wilde passen ben ik even de stad in gegaan naar een niet nader te noemen "bike" shop.(als je het echt wilt weten PB)
Tot mijn grote verbazing stonden daar diezelfde schoenen voor 149,99.:-)
Dus na het passen besloot ik deze te nemen, daarnaast kocht ik ook nog een regenjas.
Door mijn extra aankoop viel het mij niet direct op dat ik teveel aan het betalen was.

Eenmaal thuis aangekomen viel het mij dus op dat ik 50 euro teveel betaald had, genoeg reden om even contact op te nemen met de winkelier.
En toen kreeg ik te horen dat ze mij de betere en duurdere Artic verkocht hadden, maar ik had wel korting gekregen op de jas!! :?

Inmiddels was ik natuurlijk al verpest en was ik al niet meer van plan om nog een stap terug te doen naar de goedkopere schoen.

Maar een ding is duidelijk, dit is niet hoe je met je klanten omgaat .
Ik heb inmiddels al meer dan een midden klasse auto aan geld op dat adres gestort.

Nou zou dat op zich niet eens uit moeten maken want je mag verwachten, dat iedere klant goed geholpen wordt ongeacht wat men uit geeft.

Een ding is zeker op mijn volgende paar schoenen zal ik flinke korting bedingen.
Want ze hebben nog iets goed te maken...

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » vr nov 15, 2013 7:03 pm

Je ziet toch zeker wel welke schoenen je aan je eigen voeten hebt geknoopt...???
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

amigo

Bericht door amigo » vr nov 15, 2013 8:05 pm

Er is bijna geen verschil te zien tussen de northwave celsius gtx en de celsius Artic gtx
Ga maar googlen

Dus tijdens het passen hebben ze mij waarschijnlijk de duurdere variant laten passen...

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » vr nov 15, 2013 8:37 pm

Hebben ze jou aangeboden om de duurdere schoenen terug te nemen en jou alsnog de goedkopere schoenen aan te bieden?
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

amigo

Bericht door amigo » vr nov 15, 2013 9:23 pm

Nee, misschien als ik er om gevraagd had.

Ik ben op zich super blij ,met deze schoenen ze zijn super warm en water dicht.
En misschien had de goedkopere schoen dat ook wel geweest. Dat zullen we nooit weten.

Maar hoe dan ook dit is natuurlijk geen manier van verkopen, ik geef ook wel toe dat ik zelf niet de meest oplettende consument was op dat moment. Maar dat kwam ook door dat ik meer dan alleen schoenen kocht waardoor de prijs heel anders uitviel.

japie carbon

Bericht door japie carbon » vr nov 15, 2013 10:41 pm

Hoe moeten hun weten dat je eigenlijk die andere wilde?

amigo

Bericht door amigo » za nov 16, 2013 12:44 pm

Omdat ik dus aangaf dat ik die schoenen van 149 € wilde kopen
Dan beetje wijzen en schoen pakken en laten zien enzo.....

Plaats reactie