Omdat ik de schoenen wilde passen ben ik even de stad in gegaan naar een niet nader te noemen "bike" shop.(als je het echt wilt weten PB)
Tot mijn grote verbazing stonden daar diezelfde schoenen voor 149,99.

Dus na het passen besloot ik deze te nemen, daarnaast kocht ik ook nog een regenjas.
Door mijn extra aankoop viel het mij niet direct op dat ik teveel aan het betalen was.
Eenmaal thuis aangekomen viel het mij dus op dat ik 50 euro teveel betaald had, genoeg reden om even contact op te nemen met de winkelier.
En toen kreeg ik te horen dat ze mij de betere en duurdere Artic verkocht hadden, maar ik had wel korting gekregen op de jas!!

Inmiddels was ik natuurlijk al verpest en was ik al niet meer van plan om nog een stap terug te doen naar de goedkopere schoen.
Maar een ding is duidelijk, dit is niet hoe je met je klanten omgaat .
Ik heb inmiddels al meer dan een midden klasse auto aan geld op dat adres gestort.
Nou zou dat op zich niet eens uit moeten maken want je mag verwachten, dat iedere klant goed geholpen wordt ongeacht wat men uit geeft.
Een ding is zeker op mijn volgende paar schoenen zal ik flinke korting bedingen.
Want ze hebben nog iets goed te maken...