Ha ! Ben nieuw hier, voorstellen komt straks. Maar begin met een vraagje, ik heb een scott voltage yz10 gekocht met het idee wat te gaan doen op straat. Flink aan het oefenen, en wil graag 1 enkel blad op het crankstel hebben.
Nou heb ik gezocht, hier, op chainreaction, bij de fietsenwinkel maar zie door de bomen het bos niet meer. Dus wat vragen.
Wat een optie zou zijn als ik het goed begrijp.
1 Het voorderailleur en grootste tandwiel verwijderen, vervangen door een bashring? Middelste tandwiel gebruiken. Het kleinste tandwiel gewoon zonder functie laten zitten.
2 Een heel ander crankset kopen met enkel tandwiel
Bij zowel 1 als 2 kettinggelijding installeren ? Of weglaten ?
Alvast dank
Van 3 naar 1 voorblad
Moderator:Beheerders
top, bedankt voor je info !
ik had inderdaad inmiddels de tandwielen er af en zag dat de boutjes te lang zijn.
voor mijn duidelijkheid, want ik heb inmiddels al een keer lekker met mn kuit in het tandwiel gehangen. heet wat ik nodig heb om mn kuit/scheen te beschermen tegen het tandwiel een 'bashring' ?
ik had inderdaad inmiddels de tandwielen er af en zag dat de boutjes te lang zijn.
voor mijn duidelijkheid, want ik heb inmiddels al een keer lekker met mn kuit in het tandwiel gehangen. heet wat ik nodig heb om mn kuit/scheen te beschermen tegen het tandwiel een 'bashring' ?