Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Niet in Arnhem ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed
Auteur Bericht
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 7:52 pm    Onderwerp: Niet in Arnhem Reageer met quote

Maar wel de bloemetjes buiten gezet.
Waanzinnige MTB-tandem meeting gehad in de Jura. Op zondag met 25 tandems onderweg.

Plaatjes op

Meer plaatjes op:

http://photobucket.com/albums/v391/PinoNoir/Bugey%202005/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:02 pm    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

Wat zijn die in hemelsnaam van plan? Ik mis alleen nog de intergraalhelmen op hun kop. Is manlief zo"n beroerde machinist?

Zie ik daar een Maverick vork gestoken?

Koga Tank frame als basis?

Dan Hanebrink vork? Zeker een Santana rijder...?

En o ja, we hebben je vreselijk gemist! Tas en ik waren de enige tandem rijders tussen het normale gepeupel. Vrind Lars en Der Rudi moesten zonodig weer s"ochtends starten terwijl het wel duidelijk was dat ik dan aan het SS-en was....! Had wel erg leuk geweest nog een tandem erbij! Het publiek bij de trap ging volledig uit hun dak als wij er aankwamen en de tandem de trap afjoegen...!!!

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 9:34 pm    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

1/ bescherming komt goed van pas om rondvliegende stenen van de schenen te weren.,

2/ exact, Maverick,

3/ EXS (?) dual suspension van Sabma,

4/ iets van "BUMM", erg Duits. Frame is homemade met S&S couplers. Op de voorgrond het achterwiel van een Nicolai Helius met Rohloff, erg dunne buisjes.
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 9:53 pm    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

Pino schreef:

1/ bescherming komt goed van pas om rondvliegende stenen van de schenen te weren.,

2/ exact, Maverick,

3/ EXS (?) dual suspension van Sabma,

4/ iets van "BUMM", erg Duits. Frame is homemade met S&S couplers. Op de voorgrond het achterwiel van een Nicolai Helius met Rohloff, erg dunne buisjes.

De Maverick is onder meer te koop via Mtbtandems.com. Ik heb er ook weleens over gedacht, want hij is érrug mooi en licht: 1560 gram t.o.v. ruim 3.000 voor de Dirt Jumper. En we kunnen onze huidige voornaaf converteren naar een 24 mm.-versie. Maar ja, zolang die DJ goed werkt .....

Sabma stond ook op Bike Motion met dat frame. Zag er uit als een keurig Taiwan-frame (kan ook best een Kinesis zijn .....).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 9:57 pm    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

Pino schreef:

Maar wel de bloemetjes buiten gezet.
Waanzinnige MTB-tandem meeting gehad in de Jura. Op zondag met 25 tandems onderweg.

Plaatjes op

Meer plaatjes op:

http://photobucket.com/albums/v391/PinoNoir/Bugey%202005/

<jaloerse modus aan>
AUW AUW AUW wat vertel je nou toch ?! :Smile :P Confused
<jaloerse modus wil niet meer uit ..... >

<bekijkt foto"s>
Wij willen ook !!!

<vecht tegen jaloerse modus>

.... aaarghghlll .... :P :P :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 9:59 pm    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

Dan zal het wel BRUNN zijn. Daar is Koenie ooit nog een blauwe maandag importeur van geweest.

Enne is 1560 gram niet wat licht voor een geveerde vork in een tandem...? Lijkt me een gevalletje "hoe-breek-ik-zo-snel-mogelijk-mijn-nek"...

Okee, voor de rondvliegende stenen, maar is armbescherming dan niet wat overdreven, bovendien zie ik alleen maar bloementjes, geen rotsen enzo.

Volgende keer zorg je maar dat je in eigen land rijd!

TBB
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 10:10 pm    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Dan zal het wel BRUNN zijn. Daar is Koenie ooit nog een blauwe maandag importeur van geweest.

Enne is 1560 gram niet wat licht voor een geveerde vork in een tandem...? Lijkt me een gevalletje "hoe-breek-ik-zo-snel-mogelijk-mijn-nek"...

Okee, voor de rondvliegende stenen, maar is armbescherming dan niet wat overdreven, bovendien zie ik alleen maar bloementjes, geen rotsen enzo.

Volgende keer zorg je maar dat je in eigen land rijd!

TBB

Die Maverick is misschien wel licht, maar die mannen bij Mtbtandems.com zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen. Overigens heb ik ooit eens bij Maverick naar die vork gevraagd en een paar maanden later stond-ie op de site van Mtbtandems. Vermoedelijk is er dus wel enig contact geweest. En ik kan me haast niet voorstellen dat Maverick niet ingrijpt als die vorken niet voor tandems geschikt zouden zijn (productaansprakelijkheid en zo ....).

P.S. In de Jura zijn érrug veel steentjes die kunnen rondvliegen. De foto"s hebben inderdaad een hoog Milka-gehalte Wink
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 10:28 pm    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

dubbelop schreef:

steentjes die kunnen vliegen

Jij ziet ze zeker vliegen!? Sinds wanneer hebben steentjes vleugels?

Wat gebruik jij voor middelen? Je rookt niet vlgs mij of hang je teveel op je werk met je neus boven de benzine of dieselmotoren?

TBB
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Di Jun 14, 2005 5:23 am    Onderwerp: Re:Niet in Arnhem Reageer met quote

De nodige stokers doen ziekenhuisbezoeken wegens schenen die zwaar beschadigd zijn door door het voorwiel opgeworpen stenen.

Een crash in de stenen is niet prettig, als stuurman kom je niet even makkelijk van de fiets. Bovenlijfbescherming is zo gek nog niet.

Op de heftiger stukjes had zelfbescherming (handjes aan het stuur) meer belang dan plaatjes maken.

Idd, Brunn.

Maverick wordt gebruikt door een licht team. Stratos FR5 en Marzocchi"s worden het meest gebruikt.
Naar boven
Remmes

BerichtGeplaatst: Di Apr 18, 2017 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ongelofeloos, na 16 jaar staan de plaatjes nog steeds online :P
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed
Pagina 1 van 1

Ga naar: