Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Dirtjumper +/- 300 euro ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Gezocht
Auteur Bericht
mool

BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2018 11:54 am    Onderwerp: Dirtjumper +/- 300 euro Reageer met quote

Voor het zoontje van een collega ben ik op zoek naar een dirtjumper. Gewoon 26", maat S/M, niet te groot (lang) in ieder geval.
Geveerde vork heeft de voorkeur. Liefst in goede staat, maar beetje oplappen is ook geen probleem, als er maar niet al te grote dingen vervangen hoeven te worden.

De spaarpot van het knulletje bevat ongeveer 300 euro.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
vinay

BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2018 10:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb 'n Specialized P1 uit 2006 met 26" voor en 24" achter. Jaren niks mee gedaan maar volgens jij is ie nog wel in orde. Ligt zelf in de opslag, dus ik heb er ook al 'n tijdje niet meer naar omgekeken. Het is nog wel redelijk de standaard afmontage. Ik denk wel dat ik de gyro voor de achterrem eraf gehaald heb en de voorrem is een 2004 Shimano Saint (eigenlijk de XT uit die tijd met 'n ander logo). Ik heb de remleiding wel door de stuurbuis geleid, dus met 'n gyro erop kan je weer eindeloos rondjes draaien Smile.

Half maart zal ook m'n nieuwe hardtail frame af zijn en faseer ik m'n DMR Switchback uit. Eigenlijk is dat 'n XC frame maar tegelijk wel met de geometrie van de (oude) DMR Trailstar. Dus ook wel geschikt voor dirtjumpen, als je niet al te zwaar bent. Deze ga ik alleen wel uit elkaar peuteren, dus je hebt niet gelijk een complete fiets.

Voor de P1 vind ik de helft van die 300 ook hartstikke prima. Voor de DMR ben ik er nog niet uit. Voor 't frame hoef ik niet veel, maar ik ben er ook nog niet uit wat er mee gaat naar m'n volgende frame en wat ik mee kan verkopen.

Ik hoor 't wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
mool

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2018 11:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor je aanbod, maar is me iets te veel werk allemaal.
Naar boven
mool

BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2018 12:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben inmiddels voorzien
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Gezocht
Pagina 1 van 1

Ga naar: