Re:Bender is cewl
Moderator:Beheerders
-
ik denk alleen dat Bender zelf z"n Kona wel ff laat ombouwen met een extremere vork. denk niet dat ie genoeg heeft aan de Shiver.
-
DudeHimself schreef:
Waarom niet, hij neemt ook genoegen met een kona ;D
tja, hem kennende zal die fiets wel weer aangepast worden

-
- Contacteer:
DudeHimself schreef:
whats fucking wrong with kona?!?! simmons rijdt toch ook met 7 inch (RM7) en 9 inch (RM9...hij wel toch?) en in die konas zit ook 9 inch..
en ok. misschien een "iets" groter vorkje erin (ik had m gezien op n stab primo met supermonsterT).
mE
- cHoc
cHoc schreef:
een Risse Big Foot de eerste 12" travel vork voor de mtb
voor NWD III is dit een super monster T
[
xan schreef:
[DudeHimself schreef:
whats fucking wrong with kona?!?! simmons rijdt toch ook met 7 inch (RM7) en 9 inch (RM9...hij wel toch?) en in die konas zit ook 9 inch..
en ok. misschien een "iets" groter vorkje erin (ik had m gezien op n stab primo met supermonsterT).
mE
het is wel wat minder vergeleken met zijn 12" apocalypse
Is geen vergelijking, die apocalypse is een frame dat enorm versterkt is, 2 dempers kan bergen, en totaal niet in vergelijking met een kona kan worden gesteld...
Lijkt mij dat tussen een Kona en een Karpiel wel degelijk verschil zit in kwaliteit, ik zeg helemaal niet dat Kona slecht is maar als ik mocht kiezen werd t toch zeker een Karpiel. Btw ik vind een Kona ook niet bepaald de schoonheid om te zien maar dat is natuurlijk een kwestie van goede smaak

-
xan schreef:
[DudeHimself schreef:
mE
Simmons rijdt volgens mij alleen maar met een RM6 en RM7 (z"n eigen Wade Simmons signature edition) maar hij rijdt dan ook een andere stijl dan Bender...
Simmons rijd voor fun een Switch met een Marzocchi Super T, 170mm voor en 152 achter.Een standaars RM7 Wade Simmons voor t betere werk en een hardtail voor dirt.
-
die drop over de marzo jeep is da nie dedie van butler? lijkt er toch in ieder geval op. en een beestige jeep zeg!! ;D
Roadgap van Simmons is dat... idd over de Marzochi truck (ultravet) en op zijn signature fiets..
-
bender zou n u te zien zijn op een ornaje kona stab dee lux met een super monster we wuill see ;D

Apart... achtervering?
-
Dn Helle schreef:
Roadgap van Simmons is dat... idd over de Marzochi truck (ultravet) en op zijn signature fiets..
dat was niet zijn signature RM7 volgens mij.. tenminste, met die Roadgap. "gewone" RM6 toch?
Klopt oranje/zwarte RM6, was die Wade Simmons RM7 er toen al wel? In zijn interview in de Bike zegt hij dat hij al zijn film drops e.d. op zn signature bike doet.
-
DudeHimself schreef:
Klopt oranje/zwarte RM6, was die Wade Simmons RM7 er toen al wel? In zijn interview in de Bike zegt hij dat hij al zijn film drops e.d. op zn signature bike doet.
later in NWD3 op de NorthShore trails rijdt ie wel met z"n signature RM7, kun je heel goed aan de kleuren zien (wit voor, groen/zwart achter)
DudeHimself schreef:
euh...., die oranje/zwarte rm6 is gewoon een rm7 hoor...rm6 is rood/zwart, klein kleur verschil maar toch... wel een inch meer veerrweg.

-
Katze schreef:
[DudeHimself schreef:
euh...., die oranje/zwarte rm6 is gewoon een rm7 hoor...rm6 is rood/zwart, klein kleur verschil maar toch... wel een inch meer veerrweg.![]()
maar hoe zit dat dan met een RM9, bestaat er zo"n beest? kheb er wel iets over gehoord..
Bestaat, chek t topic http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=5881 heb ik er eentje opstaan. Heeft geloof ik nog 2inch meer veerweg ofzo.
@ Katze RM6en zijn ook in andere kleuren verkrijgbaar volgens mij want daar heb ik een fotootje van en die RM die Simmons gebruikte heeft hetzelfde kleur patroon als de jouw bike en die foto die ik heb van een geel/zwarte. Het kleurpatroon van de RM7 FR op de RM site is anders daarom dacht ik automatich aan een RM6.
@ Katze RM6en zijn ook in andere kleuren verkrijgbaar volgens mij want daar heb ik een fotootje van en die RM die Simmons gebruikte heeft hetzelfde kleur patroon als de jouw bike en die foto die ik heb van een geel/zwarte. Het kleurpatroon van de RM7 FR op de RM site is anders daarom dacht ik automatich aan een RM6.
ok, even ter verduidelijking dan:
2000:
RM6 - in zilver/zwart
RM6DH - in fluogroen/zwart
RM9 - geel/zwart
2001:
RM6 - rood/zwart, overigens is er een vervang frame uitgekomen die compleet zwart was.
RM7 -nieuw- geel/zwart
RM9 - rood/grijs
2002:
RM6 - uit programma
RM7 - oranje/zwart
RM7DH - blauw/grijs
RM7 - beursmodel in wit cherry tribal motief, zeer mooi...
RM9 - geel/oranje flames/zwart
2003:
RM7 - grijs/zwart
RM7 Signature Wade Simmons
RM9 - uit programma
ik geloof dat het zo wel klopt...
dat fotootje wil ik graag eens zien...
2000:
RM6 - in zilver/zwart
RM6DH - in fluogroen/zwart
RM9 - geel/zwart
2001:
RM6 - rood/zwart, overigens is er een vervang frame uitgekomen die compleet zwart was.
RM7 -nieuw- geel/zwart
RM9 - rood/grijs
2002:
RM6 - uit programma
RM7 - oranje/zwart
RM7DH - blauw/grijs
RM7 - beursmodel in wit cherry tribal motief, zeer mooi...
RM9 - geel/oranje flames/zwart
2003:
RM7 - grijs/zwart
RM7 Signature Wade Simmons
RM9 - uit programma
ik geloof dat het zo wel klopt...

dat fotootje wil ik graag eens zien...
Foto is een 2000 model dan(zilver/zwart), ik kan m wel ff sturen als je m nog wil zien ;D
mwa, ik ken hem al