amsterdam weer weer hoor
Moderator:Beheerders
Ik heb met GTLTS om 12.00 uur WTC afgesproken,dus we zien het wel.
Re:amsterdam weer hoor
Teake,bel anders ff dan pikken we je ergens op.
hey mark, GTLTS en taeke kunnen jullie niet naar amstel komen? verwacht ik jullie zo 12:30 ofzo. daar is gewoon meer te doen. gaan we evt later nog richting abn en rai?
Dat redden we wel denk ik.
kan bijna niet traplopen, maar het was leuk! ik zet wat geslaagde plaatjes op pinkbike. zoek op amsterdam of op rai...
goeie foto"s man......en Mark weer als altijd alsof die een Turbo boost knoppie op z"n fiets heeft....
-
Echt gave foto"s.....was m"n eerste meeting en ik vond het super!!! Beetje jumpen over de home-made jumps....ja...dat bevalt me wel....
Laters, CUBE BIKER
Laters, CUBE BIKER
Re:amsterdam weer weer hoor
weer weer dus. zondag? WTC nu dan maar weer? 13:00? misschien morgen pics van nieuwe grapjes die ik ga maken in beatrix park (tussen de ua spots dus)
mmmm volgens mij gaat het regenen. Niet dat ik mee kan hoor.
Laat alles maar naar beneden komen zodat het volgende week droog blijft. ;D ;D ;D
Laat alles maar naar beneden komen zodat het volgende week droog blijft. ;D ;D ;D
het gaat niet door! iedereen die zonder te antwoorden van plan was te komen. kom niet.
ik ga gewoon de nieuwe leeuwtrail scheppen
ik ga gewoon de nieuwe leeuwtrail scheppen

ik ga wel ff karen,rond 13.00 WTC
Ben met nog wat mensen om 14.00 uur in het vondelpark bij het podium.13.00 uur red ik niet meer.
Shit,moet weer werken,de hele dag,veel plezier alvast jongens.
;D ;DDat was vorige week ;D ;D