fre, in actie, op"t internet!
Moderator:Beheerders
Vraag het aan de webmaster van www.kemo.be!
Re:fre, in actie, op"t internet!
wel, den webmaster van www.keMo.be weet het zelf ook nie
da komt gewoon uit nen lange mix die ik nekeer ergens gedownload heb.
is indeed een beestig liedje
Greetz Ken
(yups, ik cross met nen GT powerseries 1.0 en freestyle met nen GT thumper)
da komt gewoon uit nen lange mix die ik nekeer ergens gedownload heb.
is indeed een beestig liedje
Greetz Ken
(yups, ik cross met nen GT powerseries 1.0 en freestyle met nen GT thumper)
-
- Forumbeheerder
Bike Geek schreef:
Welke nummer is da van DJ shadow in da filmke van DESSEL ? tkwam ook zo opt einde van da Idun filmke Genesis, Need to know asap
Filmke van 20 feb 04?
Da is van DJ Marky. Denk van op de CD "the brazilian job" Goei schijfje. Brazil meets D"n"B. Dj Suv heeft ook zo n project op Full Cycle, I Kamanchi
Genesis nooit gezien. Any good?
volgens mij een remix van het nummer barcelona van d-kay epsilon. check kazaa of anderen. by de way, looking good fre.
tot één van de.
tot één van de.
Yo Pie, Massenhoven is berijdbaar! Vorig weekend gans weekend op gereden. Ben er helemaal kapot van. Check www.kemo.be voor filmpjes!!!
Binnenkort paasvakantie (voor mij toch). Willen we iets afspreken?
waar kan ik lid worden van de FRE fanclub??? Wie kan het me vertellen?
Yo fre, ik wil wel een keer mee naar Massehoven ofzo. Regio Brabant / Limburg.
Bernard schreef:
waar kan ik lid worden van de FRE fanclub??? Wie kan het me vertellen?
wie lid wil worden van Fre zijn fanclub bezoekt best www.keMo.be, stuurt die webmaster een mailtje, vervolgens stort je een bedrag van 100 Euro (FRE is wel THE man he!) en dan moogde gij uzelf lid noemen van de FRE-fanclub
Greetz Ken
fre schreef:
Yo Pie, Massenhoven is berijdbaar! Vorig weekend gans weekend op gereden. Ben er helemaal kapot van. Check www.kemo.be voor filmpjes!!!
howdy, zit vanaf 2 april 10 dagen in risoel, daarna back to biking.
ik laat wel iets weten als ik terug in"t land ben.
zeg Ken, profiteur!
Neenee Bernard, ge contacteerd mij via email, ik geef u dan mijn rekeningnummer, en stort dan 100 euro. Ge zult nen T-shirt krijgen met mijnen stoemen kop erop!
Sunn: awel, dan moete maar nekeer zeggen wanneer ge kunt afkomen! Kzit wel met het probleem dat ik zelf nogal moet zien af te spreken om ginder te geraken omdat ik namelijk rijbewijsloos ben... en ik moet trouwens dringend beginnen studeren en blokken!
Neenee Bernard, ge contacteerd mij via email, ik geef u dan mijn rekeningnummer, en stort dan 100 euro. Ge zult nen T-shirt krijgen met mijnen stoemen kop erop!
Sunn: awel, dan moete maar nekeer zeggen wanneer ge kunt afkomen! Kzit wel met het probleem dat ik zelf nogal moet zien af te spreken om ginder te geraken omdat ik namelijk rijbewijsloos ben... en ik moet trouwens dringend beginnen studeren en blokken!