Was wel moeilijk, de berg bijna afgelopen en op! Met camera in de hand, was best zwaar. (had ik maar een fiets bij me dan ging het veel sneller)

De revalidatie gaat goed m'n fysiotherapeut verbaasd zich over hoe snel de kracht weer terug komt. Ik doe heel veel stabiliteits oefeningen bij de fysio en zelf heel veel krachttraining. Soms is het echt ongelovelijk wat je allemaal nog niet kan hinkelen op dat been is bijvoorbeeld echt zwaar

Sophie zij de zondag na het fietsen dat ze zo'n spierpijn had en ik zei eigenlijk alleen maar dat het een luxe probleem is we konden er samen om lachen...
Ik kreeg net een uitnodiging van m'n zussie (wie kent 'r niet Tanja!!!) of we samen volgend jaar de Megavalanche gaan rijden... Ik zeg dan Hell Yeah....
Je gaat wel nadenken als je je zo blesseerd over leeftijd en verantwoordelijkheden. Ik denk dat die keuze bij iedereen anders is maar als ik zoals zaterdag in Winterberg sta krijg ik gewoon heimwee naar het fietsen...
32 en nog bij lange na niet uitgespeeld!!!! En dammen en computerspelletjes kan ik er altijd bij doen