Mooi, jammer dat die superlite er niet in 29" en zandgeel is. Ik was afgelopen weekend toch wel af en toe bang dat die carbonnen versie bij de zoveelste (te) late remactie snap zou zeggen. Serieuze flex op dat ding.
En die Jeroen Voorbij begint zowaar een geoefend zet-mij-die-vork-even-die-inbred fietsenmaker te worden.
Uit de container: Engels Pisbakkenstaal: Opgebouwd!!
Moderators:JJ, Beheerders
Flex is goed, flex is comfortochikiro schreef:Mooi, jammer dat die superlite er niet in 29" en zandgeel is. Ik was afgelopen weekend toch wel af en toe bang dat die carbonnen versie bij de zoveelste (te) late remactie snap zou zeggen. Serieuze flex op dat ding.
En die Jeroen Voorbij begint zowaar een geoefend zet-mij-die-vork-even-die-inbred fietsenmaker te worden.

Enne.. voorzichtig met die Voorbij, daar moet ik over een paar weken een dag mee in de auto zitten. Ik wil niet hebben dat ie de hele tijd over On-One vorken zwetst

Jah Rinse, mooi! Veel mooier dan met die Psylo, die RS was het net niet. Nu met die starre groene voorvork is het toch wel (bijna*) af.
*nog niet helemaal, dat stuur mag wat mij betreft zwart zijn en ik heb nog een mooie Thomson elite stuurpen 130 mm voor je liggen?
*nog niet helemaal, dat stuur mag wat mij betreft zwart zijn en ik heb nog een mooie Thomson elite stuurpen 130 mm voor je liggen?

Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Mooie fiets geworden: vaste vork en ss horen eigenlijk gewoon bij elkaar.

Flex is inderdaad comfort maar soms kijk ik ook nog met opgetrokken wenkbrauwen naar hoe die vork 'flappert'...Mooi, jammer dat die superlite er niet in 29" en zandgeel is. Ik was afgelopen weekend toch wel af en toe bang dat die carbonnen versie bij de zoveelste (te) late remactie snap zou zeggen. Serieuze flex op dat ding.
Flex is goed, flex is comfort

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Achja, maar goed wat is logisch? Veel mensen vinden het ook logisch om met versnellingen te fietsen in het bos.. Dit is een bewuste keuze, wilde graag een fietsje waarmee ik lekker kan spelen en dat kon ik met een 29'er toch minder. Daarnaast de budgettaire reden van geen nieuwe wielen hoeven te kopen is voor mij toch een reden. Straks, later als ik groot ben, een eigen baan heb, huis dan komt er misschien wel een 29'erwillem12 schreef:[Kritiek achteraf heeft weing zin]
Binnen zijn soort, de 26", een mooie maar als je zo groot bent, met zulke lange benen dat je zo'n zadelpen nodig hebt, is 29" toch veel logischer ?
[/Kritiek]
On-One singlespeed is altijd mooi !!

Maar vandaag in Mierlo de TT meegereden, na afloop 60km op de Sportsplanner. Fiets is goedgekeurd, en o o o o wat was dat mooi in dat witte bos, en lekkere tomaten soep

Whoop Whoop!