11 juli street meat apeldoorn!
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
ben ik nog op tijd?merrybike schreef:het word geen jam, lolSteelhead Rider schreef:Want dat is een must voor elke jam die er is. Ik kom niet, hoor net dat er geen goede prijzen te winnen vallen.merrybike schreef: wie wint wat met een no hander?![]()
ik ga ff kijken of ik een sponsord kan roggelen
gewoon ff fietsen met wat (20 max?) mensen ofzo.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
jij altijd, mark. zelfs een week telaat nog!de G U R U schreef:ben ik nog op tijd?merrybike schreef:het word geen jam, lolSteelhead Rider schreef: Want dat is een must voor elke jam die er is. Ik kom niet, hoor net dat er geen goede prijzen te winnen vallen.
gewoon ff fietsen met wat (20 max?) mensen ofzo.

nee maar, als het goed is komt Tim, Vincent, Martin(?), misch Wouz. Tim zou wss mensen meenemen uit breda ofzo.
-
- de G U R U
- Contacteer:
ok ben en dan zeker bij, misschien ook wel te combineren met wat trails in de buurt..merrybike schreef: (quotepiramide)jij altijd, mark. zelfs een week telaat nog!de G U R U schreef:
ben ik nog op tijd?
![]()
nee maar, als het goed is komt Tim, Vincent, Martin(?), misch Wouz. Tim zou wss mensen meenemen uit breda ofzo.
trails?de G U R U schreef:ok ben en dan zeker bij, misschien ook wel te combineren met wat trails in de buurt..merrybike schreef: (quotepiramide)jij altijd, mark. zelfs een week telaat nog!de G U R U schreef:
ben ik nog op tijd?
![]()

nee die hebben we niet hier
hadden wel redelijk grote trails bij Real-x. maar deze zijn noooit onderhouden en het is rotzand.
http://picasaweb.google.nl/Quyntenbla/ApeldoornseSpots#
deze foto's zijn van wat spots, foto's door quynten!

deze foto's zijn van wat spots, foto's door quynten!
- vieze vinnie
- de G U R U
- Contacteer:
merrybike schreef:oja da's waar ook, de patatgeneratie graaft geen trails meer..de G U R U schreef:trails?merrybike schreef: (quotepiramide)
ok ben en dan zeker bij, misschien ook wel te combineren met wat trails in de buurt..![]()
hadden wel redelijk grote trails bij Real-x. maar deze zijn noooit onderhouden en het is rotzand.
de G U R U schreef:we hadden het gekke plan weer eens te gaan graven, maar nog niks van gekomen.merrybike schreef:oja da's waar ook, de patatgeneratie graaft geen trails meer..de G U R U schreef: trails?![]()
en, al die 4 zijn rond station, 2min van mn huis.
- de G U R U
- Contacteer:
-
-
ok, Tim+2bmxers+vincent zijn vanaf zaterdag avond al bij mij thuis. dus als je ff je 06 geeft, kom je gewoon eerder.BiKeRbOi schreef:12:00 to 14:00???merrybike schreef:OM 12-2uur verzamelen bij station apeldoorn!![]()
![]()
weet niet zeker of dit em gaat worden voor mij, aangezien ik vroeg thuis wil zijn en het een lange en dure treinrit is
- vieze vinnie