Croeso i Gymru

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Ninko

Bericht door Ninko » ma aug 23, 2010 6:47 pm

Volgens mij zijn er in heel Engeland wel mooie trails te vinden, maar Wales lijkt me tot nu toe echt voorop te lopen? Veel mooie parken te vinden daar en trails. De beste optie dus als je die kant op wilt om te mtb-en??

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma aug 23, 2010 7:30 pm

Ninko schreef:Volgens mij zijn er in heel Engeland wel mooie trails te vinden, maar Wales lijkt me tot nu toe echt voorop te lopen? Veel mooie parken te vinden daar en trails. De beste optie dus als je die kant op wilt om te mtb-en??
In de meeste hostels lagen er boeken en tijdschriften, waaronder ook What-Mountainbike (leuk blad trouwens). In éen van die bladen las ik dat Engeland nu aan de beurt is met een 7,5 miljoen Pond aan subsidie voor het creëren van MTB-trails e.d. In Llandegla waren ze trouwens ook druk aan het bouwen om een dikke freeride/DH-track aan te leggen!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma aug 23, 2010 9:28 pm

Hmm deze hebben we gemist:

http://www.ssuk10.co.uk/
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma aug 23, 2010 9:57 pm

didadunlop schreef:Hmm deze hebben we gemist:

http://www.ssuk10.co.uk/
Singlespeed-kampioenschap hebben we wel gemist. Daarentegen, de trail die ze daar rijden heb ik niet gemist :D Deze heb ik ooit tijdens de TransWales gereden, 's NACHTS !!! Dit was éen van de special-stages tijdens die race.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di aug 24, 2010 9:45 am

Waar hebben jullie die andere david dan ontmoet?

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Plaats reactie