Welke BIKE heb jij ?

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » za jun 20, 2009 10:39 am

Roxy.M schreef:
khardak schreef:dude wtf.... serieus....
is dat geen goede bike mischien mn prijs bujet is 1600 euro
Als jij 1600 euro te besteden hebt, koop dan geen Flying Circus. Want voor dat geld kan je een ontzettend mooie samenstellen of kopen.

Een Flying Circus is nou niet bepaald fijn, dus misschien is het beter om naar een ander merk te kijken.

Specialized P1/P2/P3
Kona Cowan
Blk Mrkt
Spank Tweet Tweet
Bansee Amp
Transition TOP
NS Suburban

Dit zijn allemaal goede frames/fietsen, dus als ik jou was zou ik hier is naar kijken.

Succes!

AxelD

Bericht door AxelD » za jun 20, 2009 12:20 pm

Roxy ik zou in ieder geval voor een hele lichte samenstelling gaan aangezien je vrij veel te besteden hebt en je zelf niet zo zwaar bent.

Maar de namen die stillriding hier boven noemt zijn in ieder geval van goede kwaliteit.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » za jun 20, 2009 12:30 pm

Spank Tweet Tweet IS een blkmrkt, alleen dan hebben die flikkers van Spank em gejat

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » za jun 20, 2009 6:05 pm

BiKeRbOi schreef:Spank Tweet Tweet IS een blkmrkt, alleen dan hebben die flikkers van Spank em gejat
Uhmmmm, nee.....

Black Market werd bij S&M gemaakt. Die doen dat niet meer en de Riots zijn nu dus in productie bij Spank. Dat is niet jatten, dat is slim kopen.

b-dirt

Bericht door b-dirt » za jun 20, 2009 6:20 pm

black market al the way :arms:

anders een banshee amp ;)

DutchGeert

Bericht door DutchGeert » za jun 20, 2009 6:22 pm

Dan ook maar foto van mijn Sub:

Afbeelding

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » za jun 20, 2009 7:21 pm

sherlock schreef:
BiKeRbOi schreef:Spank Tweet Tweet IS een blkmrkt, alleen dan hebben die flikkers van Spank em gejat
Uhmmmm, nee.....

Black Market werd bij S&M gemaakt. Die doen dat niet meer en de Riots zijn nu dus in productie bij Spank. Dat is niet jatten, dat is slim kopen.
onzin, riot is de taiwanese versie van de mob en wordt in taiwan (ja echt) door een of andere framebouwer gemaakt, niet door spank in duitsland.

--------------------------------------------------------------------------------

gequote uit tubagra topic:

BLKMRKT heeft NIKS met Tubagra te maken

Van het weekend was Carter Holland ook in NYC bij Thrash Bike, dus ik vroeg het hem ff hoe het zat.

Hij antwoorde: Tu-watte???? Nooit van gehoord. Hij vertelde me ook dat als hij er iets mee te maken heeft hij er sowieso een BLKMRKT logo op laat zetten.

Ook vertelde hij me over de Spank Tweet Tweet frame (ik vroeg het aan em, was benieuw hoe het zat aangezien het precies hetzelfde frame is als de Riot en je overal leest dat Carter het heeft ontworpen voor Spank), dat Spank hun duitse distributeur was, maar dat hij hun heeft ontslagen, maar Spank heeft wel toegang kunnen krijgen tot alle gegevens van de Riot frame, en ze hebben em toen gewoon letterlijk gekopieerd.
Alle design, al het getest, al die moeite die Blkmrkt erin heeft gestopt hebben zij gewoon opgestuurd naar Taiwan en het na laten maken. Trieste shit van Spank, ik ga iig niks meer van hun kopen als ze zo triest doen...

Oja, de reden dat Blkmrkt met de Riot kwam, en dat ie in Taiwan is gemaakt, is vooral verkoop in Europa. De import kosten en alle overige kosten die erbij komen uit de VS kosten zo veel dat het uiteindelijk te duur wordt in Europa voor de meeste mensen.
Daarom heeft hij een 2e lijn laten maken vanuit Taiwan.

En voor de mensen die benieuwd zijn over de vorken van Blkmrkt, de Contraband is overgenomen door S&M (de S&M Pitchfork).
Blkmrkt maakt nog wel de Tech9 vork, die in 9mm, 14mm en 20mm uit zal komen.

De Contraband frame wordt in mijn ogen maar op kleine schaal gemaakt, er worden er wereldwijd maar 400 van verkocht. Gekeken naar hoeveel mensen em willen hebben zal die volgens mij snel uitverkocht zijn.

.......Ff wat betrouwbare facts over Blkmrkt
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » za jun 20, 2009 8:43 pm

Ontopic.

Daan z'n ride. Vroeg of ik hem wilde poste, pc troubles.
Afbeelding

En mijn nieuwe vork.
Afbeelding

Roxy.M

Bericht door Roxy.M » za jun 20, 2009 9:34 pm

Stillridingbmx schreef:
Roxy.M schreef:
Als jij 1600 euro te besteden hebt, koop dan geen Flying Circus. Want voor dat geld kan je een ontzettend mooie samenstellen of kopen.

Een Flying Circus is nou niet bepaald fijn, dus misschien is het beter om naar een ander merk te kijken.

Specialized P1/P2/P3
Kona Cowan
Blk Mrkt
Spank Tweet Tweet
Bansee Amp
Transition TOP
NS Suburban

Dit zijn allemaal goede frames/fietsen, dus als ik jou was zou ik hier is naar kijken.

Succes!
maar ja ik weeg maart 34 kilo en ben maar 1.45 m groot en ik ken geen kloten van dirtezn dus ik weet niet wat goed is dus jah :|
ride a bike like a strike you know why and fly so high!

Reprox

Bericht door Reprox » za jun 20, 2009 10:23 pm

Thanks JP!

Pc is weer heel:
Afbeelding

Groeten,
Daan
Normal people worry me.

de mich

Bericht door de mich » zo jun 21, 2009 9:07 am

Nice! Hoeveel weegt hij?

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » zo jun 21, 2009 9:57 am

sherlock schreef:
Uhmmmm, nee.....

ik heb afgelopen weekend Carter Holland, eigenaar van BLKMRKT gesproken bij Thrash Bike @ Brooklyn Banks NYC....

Spank was de Duitse distributeur van BLKMRKT, en toen BLKMRKT Spank had ontslagen, heeft Spank hun genaaid door de Riot te kopiëren, ze hadden namelijk alle gegevens van de Riot, en die hebben ze zelf opgestuurd naar Taiwan

tist

Bericht door tist » zo jun 21, 2009 10:27 am

BiKeRbOi schreef:
sherlock schreef:
Uhmmmm, nee.....

ik heb afgelopen weekend Carter Holland, eigenaar van BLKMRKT gesproken bij Thrash Bike @ Brooklyn Banks NYC....

Spank was de Duitse distributeur van BLKMRKT, en toen BLKMRKT Spank had ontslagen, heeft Spank hun genaaid door de Riot te kopiëren, ze hadden namelijk alle gegevens van de Riot, en die hebben ze zelf opgestuurd naar Taiwan
Die man zal waarschijnlijk ook niet toegeven dat NS het slim heeft gespeeld hé. 't Is ook maar 1 kant van het verhaal...

Mvg TiSt

Roxy.M

Bericht door Roxy.M » zo jun 21, 2009 10:52 am

Stillridingbmx schreef:
Roxy.M schreef:

Specialized P1/P2/P3
Kona Cowan
Blk Mrkt
Spank Tweet Tweet
Bansee Amp
Transition TOP
NS Suburban

Succes!
en al bedankt eh maaar zijn die bike niet te groot vr mij kwn eh

b-dirt

Bericht door b-dirt » zo jun 21, 2009 1:05 pm

ja dat denk ik wel :|

met jou lengte zou ik tog wat meer voor een bmx kijken. dan bespaar je een hoop geld ;)

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » zo jun 21, 2009 1:05 pm

zet jij even vering op een bmx.

Roxy.M

Bericht door Roxy.M » zo jun 21, 2009 1:08 pm

b-dirt schreef:ja dat denk ik wel :|

met jou lengte zou ik tog wat meer voor een bmx kijken. dan bespaar je een hoop geld ;)
kheb al gebmx EN DAT LIGT ME NIET want ik zou graag een dirt hebben en geld speelt nu geen rol een met veering en versnelling en 24 kweet kben veel eisent maarjah en alsvast bedankt hier iedereen :)

Roxy.M

Bericht door Roxy.M » zo jun 21, 2009 1:09 pm

en hoe komt dat dat idereen hier een bike zonder versnelingen heeeft

b-dirt

Bericht door b-dirt » zo jun 21, 2009 1:17 pm

omdat het vervelend is en het gaat alleen maar kapot en je gebrijkt het niet 8)

als ik jou was zou ik dan idd voor een 24" bike gaan kijken

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » zo jun 21, 2009 1:22 pm

Gast, volgens mij heb jij geen idee wat je echt wilt, je wilt een dirt/street fiets, maar vervolgens met versnellingen?... Wat b-dirt net zegt is inderdaad de reden dat iedereen hier singlespeed rijdt...je kan beter wat meer onderzoek doen voordat je zomaar wat koopt.

nut-case

Bericht door nut-case » zo jun 21, 2009 1:30 pm

ik rijd personlijk wel liever met versnellingen

voor streeten zelf is het niet heel practisch, gaat kapot enzo..

als je een end wil fieten zijn versnellniogen wel weer idieaal.. ofzoiets..
een pure street fiets kan je t beste opbouwen zonder versnellingen is mijn mening, je kan het wel eerst met doen dan weetje sowieso wel verzet je wilt hebben op je fiets
ik rijd bijvoorbeld met ene licht verzet 32 18 terwijl de meeste mtb's met 32 16 rijden
(32 tanden voor blad en 16 tanden achterblad.
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

b-dirt

Bericht door b-dirt » zo jun 21, 2009 6:26 pm

ben ik het niet met je eens.
als jij een goed verzet heb gevonden dan kan je er alles mee ik heb zelfs alles in winterberg met singlespeed gereden ;) dus het is alleen maar beter veel minder onderhoud en problemen met afstellen ga zo maar door

Roxy.M

Bericht door Roxy.M » zo jun 21, 2009 6:32 pm

b-dirt schreef:ben ik het niet met je eens.
als jij een goed verzet heb gevonden dan kan je er alles mee ik heb zelfs alles in winterberg met singlespeed gereden ;) dus het is alleen maar beter veel minder onderhoud en problemen met afstellen ga zo maar door
dus ist beter zonder want ik wil springen op zandbergen zoals in waasmunster en ook streeten eh

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » zo jun 21, 2009 7:09 pm

sowieso heb je in nederland geen versnellingen nodig, zie je ergens bergen om je heen??? :angelnot:

wanneer wil je gaan schakelen in een land waar alles horizontaal is? :? gears are for mountains (just like brakes) :punk:

nut-case

Bericht door nut-case » ma jun 22, 2009 9:11 am

nee je hebt ze niet echt nodig he

volgende vraag wil je grote of kleine wielen?
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

Plaats reactie