GLS holding

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Chmod

Bericht door Chmod » do apr 28, 2011 4:30 pm

:lol:

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » vr apr 29, 2011 7:43 am

nou ik heb eens wat leed lopen na lezen op wat fora..

is echt niet normaal wat je moet betalen soms..

waar valeln bijv. onderdelen onder,.. ? als het parts zijn of garantie willen ze nog steeds soms kosten erop gooien..

zo ook dat ze het product de verz, kosten en de verzekering allemaal optellen en daar dan compleet alle percentages overheen jagen :cry:

ik hoop op 75 euro op de 205 aan kosten.. ?

JS

Bericht door JS » vr apr 29, 2011 5:02 pm

Altijd balen, die extra kosten.

Laatste pakketje dat ik uit de US-of-A kreeg had $350 aan waarde, waarvan er maar $150 op de pakbon vermeld waren (gelukkig). Moest 36 Euro aan TNT betalen bij ontvangst...

Volgens mij als ze de parts sturen onder de naam 'garantie onderdelen' hoef je geen invoer-rechten te betalen (maar helemaal zeker weten doe ik niet)

MarinTi

Bericht door MarinTi » vr apr 29, 2011 8:32 pm

cyberhawk schreef:kut.. usps.. wordt gls.. (toch >?)
USPS wordt TNT!

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma mei 02, 2011 8:57 am

MarinTi schreef:
cyberhawk schreef:kut.. usps.. wordt gls.. (toch >?)
USPS wordt TNT!
jeeej :)

krijg ik dan ook een acceptgiro erop ? of moet ik aan de beste man gelijk betalen .. ?
ik hoorde iets over gelijk betalen een stukje terug./.

Atzerath

Bericht door Atzerath » vr mei 27, 2011 8:36 pm

ik heb bij essential bikes een vork besteld
ik vraag op voorhand aan die klote mof hoeveel verzenden naar belgie zal kosten en geef nadien mijn adres gegevens door, stomweg, zonder er belgie bij te zetten
een groot deel van de communicatie is trouwens in 't (vlaams) nederlands verlopen dus die lul gaat naar het lokale GLS kantoor en geeft mijn adres gegevens door met als land Nederland..Dat was vorige week donderdag
ondertussen is mijn vork 4 keer van nederland naar belgie verzonden en weer terug...
tot er gisteren de melding was dat ze kwijt was
en ze ze deze morgen terug gevonden hebben en dat er iemand eindelijk het verstand heeft gehad om de landcode aan te passen...
maandag zou ik ze moeten hebben als alles goed gaat...
ik heb sinds Dinsdag elke dag 2 maal met GLS gebeld, ze kennen mijn stem daar al nu dus als ik bel is het meteen, Ah Dag meneer, u belt voor uw pakketje etc.... :D
Gewoon de zweep erop...en voor die kut kraut: 100 Zweepslagen tegen de testikels...
ohja: Ook nog 'n stem besteld in nederland, wordt ook met GLS verzonden...ben eens curieus...
Ook net een serieuze bestelling bij CRC gedaan...ben ook eens curieus...
GLS en ik, wij gaan nog dikke vriendjes worden, ik voel het...

PickleWars

Bericht door PickleWars » vr jun 24, 2011 10:38 pm

mooi k.u.t. nu ik dit allemaal lees.....te bedenken dat ik vorige week een frame besteld heb en het met GLS verstuurd wordt :( (had geen andere optie dan gls trouwens)

PickleWars

Bericht door PickleWars » za jul 02, 2011 9:58 am

Volgens het tracking systeem van GLS had mijn pakket de status : delivered.
OK....maar ik heb niks ontvangen. Dus bellen, maar die kunnen me niets meer vertellen dan wat ik ook kon zien op internet. Druk met werk, dus niet echt tijd om er achteraan te zitten. Komt er 2 dagen later een bejaarde van een paar deuren verder lichtelijk geirriteerd aan de deur "of ik nu eindelijk eens een keer m´n pakket op kom halen ?"
Ja....en hoe moet ik weten waar ´t uithangt als ik geen bericht krijg (of een briefje in de bus net als bij TNT) als ´t ergens anders afgeleverd wordt ???? Chauffeur had blijkbaar gezecht dat hij bij mij wel iets achter zou laten....niet dus.
Nou had ik ook nog moeten tekenen voor ontvangst EN het pakket moeten kontroleren VOOR ontvangst. Ja uh...bedankt GLS.
Hopeloos bedrijf !

DESL

Bericht door DESL » ma jul 11, 2011 11:33 am

Gewoon
Lakse
Service
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

Plaats reactie