terug van vakantie

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
FREAKaZOID
Contacteer:
terug van vakantie

Bericht door FREAKaZOID » do aug 28, 2003 6:57 pm

Ben net terug gekomen van vakantie in Frankrijk. En ik moet even kwijt dat ik werkelijk heeeeeerlijk gebiked heb in de vogezen.
Ik ben in de buurt van la bresse geweest en heb hier een aantal bike routes gereden. We hadden het geluk er zondag een tourtoch was.. we hadden gekozen voor de zwaarste versie, 44 km en een diikke 1500 hoogte meters.

De toch was wel zwaar een de afdalingen verschrikkellijk technisch maar dat gaf ook wel weer een kick.

aan de finish hebben we (ik xircuit en nog 3 mannen die meereden) een grote mand met vlees ontvangen, omdat wij "nederlanders"toch wel een prestatie hadden geleverd!

:) Toevallig nog meer mensen in die buurt wezen biken????

Brocky

Bericht door Brocky » vr jul 25, 2008 9:21 pm

Ik ga binnen een week ook naar de vogezen. zo'n 10 km ten noorden van het gerardmeer. weet jij soms goede plaatsen om er te mtb'ke? of hoe ik het het beste aanpak want ik ben een beginner, alhoewel ik wel wel wat moeilijks wil proberen!
elke info is welkom!
grtz
Brocky

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » za jul 26, 2008 7:42 am

Haha, een topic van 5 jaar oud... Maar vooruit:

Waar wij toen hebben gezeten durf ik niet exact te zeggen, volgens mij zaten we iets ten zuiden van Gerarmer, in La Bresse. De routes in de omgeving zijn allemaal redelijk goed uitgepijlt en mapjes kun je bij de plaatselijke VVV krijgen. Zoals hierboven geschreven bied de Vogezen een hoop bike mogelijkheden, echt de moeite waard.

Tip voor de beginner:

- Leg goede/ nieuwe banden, Vogezen is behoorlijke rotsachtig, dus je banden hebben véél meer te lijden dan hier in NL en Belgie.

5 jaar terug, ik word oud! haha ;)

Succes!
Ich Heisse Super Fantastisch!

Brocky

Bericht door Brocky » za jul 26, 2008 11:53 am

ow sorry ik had niet naar de datum van de topic gekeken.
toch bedankt voor het snelle antwoord en de nuttige info.
grtz
Brocky

Plaats reactie