:: Intense Spider XVP met VPP ::
Moderators:JJ, Beheerders
-
Re: :: Intense Spider XVP met VPP ::
waarom houdt men het niet gewoon bij 1 goed werkend veer consept?
Al dat nieuwe steeds, kost alleen maar klauwe vol met geld. En 9 van de 10 keer ist zwaar lelijk. Bah, nee, geeft mij maar een hardtail. ;D ::)
Voel je tenminste dat je met je kont op de grond zit...
Al dat nieuwe steeds, kost alleen maar klauwe vol met geld. En 9 van de 10 keer ist zwaar lelijk. Bah, nee, geeft mij maar een hardtail. ;D ::)
Voel je tenminste dat je met je kont op de grond zit...

In de volgende Fiets (!!!!) staat ook de Intense XVP als "fotobitch".
Het is dezelfde fiets als in Bike getest stond (de enigste met de beoordeling super).
Fiets vond het niet nodig (???) om de fiets te testen, een fotootje maken vonden zijn voldoende...
Het is dezelfde fiets als in Bike getest stond (de enigste met de beoordeling super).
Fiets vond het niet nodig (???) om de fiets te testen, een fotootje maken vonden zijn voldoende...
Weer een actie om te voorkomen dat ik het blad koop...
Maybe this is Plons schreef:
In de volgende Fiets (!!!!) staat ook de Intense XVP als "fotobitch".
En de lezers van Fiets kennende, zullen er wel een aantal bij zijn die dan denken: "hmm precies wel een leuk fietsje om eens een veldtoertochtje mee te doen"
Dan zal hij wel rap uitverkocht zijn ;D
-
- Forumbeheerder
baquelappe schreef:
waarom houdt men het niet gewoon bij 1 goed werkend veer consept?
Wa is een goed veerconcept?
wa is een goed concept?
Zonder innovatie bestond het wiel niet , bestond gesneden brood niet en wat nog veen erger is de wonderbra!
-
Zonder innovatie bestond het wiel niet , bestond gesneden brood niet en wat nog veen erger is de wonderbra!
Het wiel is nou niet echt een toonbeeld van innovatie ... wel van een oerdegelijk concept

BattleSickO schreef:
Het wiel is nou niet echt een toonbeeld van innovatie ... wel van een oerdegelijk concept![]()
Dat geld [sub]voor veel dames[/sub] ook voor de wonderbra