hooligan nieuws?
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
weet er iemand iets meer over de 24 hooligan?
prijs, levertijd, details of foto"s.....
Ollie? Rodger? 24-owners-klup? b2B
prijs, levertijd, details of foto"s.....
Ollie? Rodger? 24-owners-klup? b2B
Re:hooligan nieuws?
Ik weet dat er iets niet klopt, want hij was er niet bij het Bikefestival omdat de vork stuk was (aha). Ollie legte me uit dat een frame ontwikkelen nu een maal tijd kost, maar daar kan ik niet op wachten :P
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
ik had gehoord dat een en ander nog niet helemaal op punt stond...
-
Ik heb gehoord dat zolang hij nog stukgesprongen wordt, hij niet in productie zal gaan..
-
laat ik toevallig iemand kennen die nu voor de 2e keer een le dude gesloopt heeft en die verkopen ze ook nog steeds. Er komt een scheur in de onderbuis boven het bevestigingspunt van de achterdemper. Met niet eens hele hoge drops enzo
Ja daar heb ik ook van gehoord.Is toch die gast met die shiver dc erin... die had eerst een zwarte gekregen van Ollie.Na de eerste breuk .Nou weer mischien.Een produktiefout zei Ollie.
Toch maar een Banshee Scream kopen ;D met Rad buizen.

Toch maar een Banshee Scream kopen ;D met Rad buizen.
Morphineman schreef:
laat ik toevallig iemand kennen die nu voor de 2e keer een le dude gesloopt heeft en die verkopen ze ook nog steeds. Er komt een scheur in de onderbuis boven het bevestigingspunt van de achterdemper. Met niet eens hele hoge drops enzo
Ik sloop ze ook aan de lopende band, klotefietsen zijn het.
Iemand hier (Taeke aka SHIFT 00 aka freerider, ik noem
verder geen namen) zegt altijd, tis heel makkelijk om iets
te slopen en ik kan mij daar wel een beetje in vinden.
Maar goed, mijn frame is nog steeds heel alleen zou je
dan weer kunnen stellen dat ik er niet te extreem mee
doe (understatement of the year) maar als ik dan Anthony
uit Belgie zie (mijn backup held, achter Beast natuurlijk)
en wat hij op de Dude doet, en ook nog steeds heel. Nou.
Anyways, Hooligan.... wat ik van Tristan begrepen heb is dat
ie niet in productie komt.
Sideinfo: Op de Interbike in Vegas zal natuurlijk naast Ollie,
Tristan en Julien wel de nieuwe le Toy IV schitteren.
Wish I could be there...
ach rodger, jij schittert die dag gewoon ergens anders! no big deal!
en thanks voor quoting me!
en thanks voor quoting me!
Stino is m"n streetheld, maar Anthony is mijn opperheld.
Wat lijken wij veel op elkaar Rodger, het valt me steeds meer op.
Wat lijken wij veel op elkaar Rodger, het valt me steeds meer op.
-
- Forumbeheerder

love is in the air... lalaliiiiilalalalaaaaaa
jammer van de hooligan. Veel volk zal er ni komen kijken als Ollie het uithangbord is

Zal jammer zijn als dat frame niet in productie kwam, volgens mij zien veel mensen "m wel zitten!
-
Rodger schreef:
[Morphineman schreef:
Ik sloop ze ook aan de lopende band, klotefietsen zijn het.
Iemand hier (Taeke aka SHIFT 00 aka freerider, ik noem
verder geen namen) zegt altijd, tis heel makkelijk om iets
te slopen en ik kan mij daar wel een beetje in vinden.
Maar goed, mijn frame is nog steeds heel alleen zou je
dan weer kunnen stellen dat ik er niet te extreem mee
doe (understatement of the year) maar als ik dan Anthony
uit Belgie zie (mijn backup held, achter Beast natuurlijk)
en wat hij op de Dude doet, en ook nog steeds heel. Nou.
Anyways, Hooligan.... wat ik van Tristan begrepen heb is dat
ie niet in productie komt.
Sideinfo: Op de Interbike in Vegas zal natuurlijk naast Ollie,
Tristan en Julien wel de nieuwe le Toy IV schitteren.
Wish I could be there...
hij krijgt nu weer een chrome met zn oude achterbrug (de eerste dus) hoewel het scheurtje volgens ollie geen kwaad kan ???
Morphineman schreef:
Goh en diegene heeft al wel twee keer in dezelfde week een nieuw frame gekregen.
De kapotte frames zijn onderzocht en zover ik de info heb is het een productiefout geweest, welke als het goed is niet meer voor komt, maar mocht je er eentje breken moet je direct ff Ollie contacten, want de snelheid en de service die je krijgt bij een kapot frame is uitzonderlijk. Ken weinig fabrikanten die dit zo snel oplossen. Zie hiervoor maar eens de klaagbaak.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
ken ook weinig fabrakanten die met potentiele klanten (wij
) gaan streeten...
ook wel fijn!

ook wel fijn!
Hi Morphineman,
jij moet een keer leren info, die jou in feite geen zak aangaat, origineel te laten en niet te verdraaien naar dat achterbakse gewouwel van jou.
Gideon krijgt weer een nieuw voorste gedeelte van een Dude-frame, de achterbrug is toch niet stuk, toch? De eerste keer had ook zo moetenebeuren maar doordat ik geen aluminiumkleurige vervang-frame liggen had, heb ik hem gelijk een nieuwe volledige zwarte gegeven omdat ik toch niet wilde dat hij met een zwarte voorkant en een alu-kleurige achterkant moeten rijden!?!??!!??! Nu heb ik geen zwarte vervangframes meer liggen dus moet het maar op die manier. Ten tweede is het Dude-probleem opgelost in de vorm van de toekomstige Dude II en de garantie is volledig gedekt. Als Gideon hem nu nog een keertje scheurt, dan krijgt ie gewoon een Dude II, dat heb ik hem gisteren nog persoonlijk verteld.
Het probleem is dat de twee vertikale lassen teveel stress veroorzaken en enkel en alleen in Taiwan eraan toegevoegd geweest zijn, puur voor hun gemak zodat er geen verf-en lakrestanten tussen het frame en de veer-ophanging zouden komen en achteraf er zouden uit lekken. De buisdikte was niet berekend op die extra stress veroorzaakt door die twee lasnaden en hadden ze dus in Taiwan een dikkere buisdikte moeten nemen voor de Dude. Ik hoop dat jij hetzelfde of gelijkaardige problemen nooit tegenkomt met gelijk welk merk waar jij op rijdt, want dan is het helemaal niet zeker dat jij uberhaupt een nieuwe krijgt en dan nog zo snel! So cut the bullshit and mind your own business! I know my shit!
Ollie
24ever
jij moet een keer leren info, die jou in feite geen zak aangaat, origineel te laten en niet te verdraaien naar dat achterbakse gewouwel van jou.
Gideon krijgt weer een nieuw voorste gedeelte van een Dude-frame, de achterbrug is toch niet stuk, toch? De eerste keer had ook zo moetenebeuren maar doordat ik geen aluminiumkleurige vervang-frame liggen had, heb ik hem gelijk een nieuwe volledige zwarte gegeven omdat ik toch niet wilde dat hij met een zwarte voorkant en een alu-kleurige achterkant moeten rijden!?!??!!??! Nu heb ik geen zwarte vervangframes meer liggen dus moet het maar op die manier. Ten tweede is het Dude-probleem opgelost in de vorm van de toekomstige Dude II en de garantie is volledig gedekt. Als Gideon hem nu nog een keertje scheurt, dan krijgt ie gewoon een Dude II, dat heb ik hem gisteren nog persoonlijk verteld.
Het probleem is dat de twee vertikale lassen teveel stress veroorzaken en enkel en alleen in Taiwan eraan toegevoegd geweest zijn, puur voor hun gemak zodat er geen verf-en lakrestanten tussen het frame en de veer-ophanging zouden komen en achteraf er zouden uit lekken. De buisdikte was niet berekend op die extra stress veroorzaakt door die twee lasnaden en hadden ze dus in Taiwan een dikkere buisdikte moeten nemen voor de Dude. Ik hoop dat jij hetzelfde of gelijkaardige problemen nooit tegenkomt met gelijk welk merk waar jij op rijdt, want dan is het helemaal niet zeker dat jij uberhaupt een nieuwe krijgt en dan nog zo snel! So cut the bullshit and mind your own business! I know my shit!
Ollie
24ever