Netkoop! i.p.v. marktplaats
Moderator:Beheerders
Hey...ik zag marktplaats in de klaagbak staan...heb ik toch nog een mooi adresje voor jullie:
www.netkoop.nl
Zelfde idee als marktplaats, naar mijn idee nog wat netter/strakker...
Haha, is die Ratelband toch nog ergens goed voor.
HELEMAAL GRATIS 100 DAGEN BLIJFT DE ADVERTENTIE STAAN!
Dikke Woei,
JD
www.netkoop.nl
Zelfde idee als marktplaats, naar mijn idee nog wat netter/strakker...
Haha, is die Ratelband toch nog ergens goed voor.
HELEMAAL GRATIS 100 DAGEN BLIJFT DE ADVERTENTIE STAAN!
Dikke Woei,
JD
Re:Netkoop! i.p.v. marktplaats
haha klein beetje reclame voor een vriend mag wel toch? :-*
http://www.netkoop.nl/detail.php?siteid=1155
http://www.netkoop.nl/detail.php?siteid=1155
met precies dezelfde rubriekindeling, maar inderdaad overzichtelijker!!
gratis?? marktplaats boe, netkoop
gratis?? marktplaats boe, netkoop

allemaal heel mooi maar ik zie al weer dat die matra handelaars het ook hebben ontdekt als ze nou die lui ook proberen te weren is het helemaal geweldig. http://www.netkoop.nl/detail.php?siteid=756
-
Jammer dat netkoop niet zo bekend is als marktplaats :"(
Ja, waarom denk je dat ik het op DP zet? NETKOOP NETKOOP NETKOOP we maken het wel populair...
JD
JD
Ruff ryder bedoelt waarschijnlijk dat het NOG niet zo druk als op marktplaats is , maar als we genoeg reclame maken wordt het natuurlijk wel druker en dan denken hun : "hey laten we commercieel gaan doen en geld verdienen". En dan zijn we weer terug bij af , maar voor die tijd kunnen we er nog wat aan hebben. ;D
-
het is in elk geval wel goed voor de nodige concurrentie voor marktplaats
www.marktnet.nl gratis met handige diensten, sms.
Is groeiende en heeft al flink wat nieuwsbrief abonnees.
Als nu iedereen zijn mountainbike spullen daar te koop zet dan is de bekendheid onder de juiste mensen een kwestie van wat tijd en de naam vaak noemen.
www.marktnet.nl
groet,
Is groeiende en heeft al flink wat nieuwsbrief abonnees.
Als nu iedereen zijn mountainbike spullen daar te koop zet dan is de bekendheid onder de juiste mensen een kwestie van wat tijd en de naam vaak noemen.
www.marktnet.nl
groet,

Al die andere sites zullen of te onbekend en klein blijven, of te groot worden en geld gaan vragen (Ebay, hoe heette het vroeger ook alweer?? was eerst ook gewoon gratis!!, marktplaats ook) Op marktplaats kijk ik ook nauwelijks je ziet door al die impala"s niks meer, ik snap nog steeds niet dat NL nog niet verzadigd is, of zijn mensen echt zo dom dat ze er weer één kopen als de andere kapot is (maar dan met een ander naam natuurlijk)
EDIT: HAHA zie nu dat op Netkoop ook al die scrap impala MTB"s staan, tis nog niet eens bekend of het is al verziekt ;D