[vraag] ervaringen met Duitse buget frames?
Moderator:Beheerders
hallo heren en dames,
Ik wil naast mijn XC fiets een lekkers ros-bak kopen. Het moet sterk zijn en met mooie onderdelen. Dat spul is duur dus ik ben opzoek naar een niet al te duur frame...
Er is 1 moeilijkheid. Ik wil een compact frame maar niet te want ik ben 2 meter. Zijn er hier lange mensen die Urban fietsen?
Er worden op Duiste sites veel erg goedkope frames en frame/fork combies aangeboden. Zijn er hier mensen met ervaringen met die bakken (CMP, Dual Faces, Fusion, Felt, DMR etc.)
Allemaal vragen dus...
Ik wil naast mijn XC fiets een lekkers ros-bak kopen. Het moet sterk zijn en met mooie onderdelen. Dat spul is duur dus ik ben opzoek naar een niet al te duur frame...
Er is 1 moeilijkheid. Ik wil een compact frame maar niet te want ik ben 2 meter. Zijn er hier lange mensen die Urban fietsen?
Er worden op Duiste sites veel erg goedkope frames en frame/fork combies aangeboden. Zijn er hier mensen met ervaringen met die bakken (CMP, Dual Faces, Fusion, Felt, DMR etc.)
Allemaal vragen dus...
Re:[vraag] ervaringen met Duitse buget frames?
ooh ja, en een gelukkig nieuwjaar allemaal!
- dobbel our zero
dobbel o -zero schreef:
check deze topic maar dan :
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=12501
Thanks!
Ik heb veel zitten denken over een leToy3/4, ik dacht altijd dat die voor mij veel te klein zouden zijn...Zou eens moeten proberen, maar waar doe je dat. Ik ben niemand met een leToy, laat staan een grote...
Neem liever een duurder frame met mindere onderdelen, het frame is het hard van een bike, want qua rijeigenschappen
slecht frame met super onderdelen = slechte bike
super frame met niet al te beste onderdelen = ok bike
slecht frame met super onderdelen = slechte bike
super frame met niet al te beste onderdelen = ok bike
hmm dat is niet helemaal waar volgens mij..
ik heb ook weleens gehoord: goede wielen besparen je het frame
maar een grote le toy is toch super?
ik heb ook weleens gehoord: goede wielen besparen je het frame

maar een grote le toy is toch super?

B-J-E schreef:
hmm dat is niet helemaal waar volgens mij..
ik heb ook weleens gehoord: goede wielen besparen je het frame![]()
maar een grote le toy is toch super?![]()
hmmm, ja maar ik heb het hier over hoeken en lengtes, een goed uitgedokterd frame zal gewoon leuker zijn, goedkope onderdelen zullen dan mss wel getrashed worden maar qua rijeigenschappen liever dat goed frame dan
het frame moet goed zijn, en daar kan je later betere dingen op sleutelen. het frame is de feeling van jou op de bike... en trouwens, een bike die er slecht uitziet maar goed rijdt is het vetst. een droppie op een giant boulder is heel veel cooler dan op een bender bike.
deze zinnen hierboven zijn gebasseerd op mijn fiets.
overigens zou ik wel voor een goed frame kiezen waar je nog net op past. een S le toy rijdt heel wat speelser dan een XL.
deze zinnen hierboven zijn gebasseerd op mijn fiets.
overigens zou ik wel voor een goed frame kiezen waar je nog net op past. een S le toy rijdt heel wat speelser dan een XL.
@ lion
dus jij wil zeggen dat je fiets er niet uit ziet maar toch heel lekker rijd??
dus jij wil zeggen dat je fiets er niet uit ziet maar toch heel lekker rijd??